| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1835 .. 3668 3669 3670 3671 3672 .. 3715 .. 3757
22.02.16 08:23
elea 

Re: Bräute 2013

hihi lily i ha au ned soo oft s Bedürfnis zom zobe fort go. ab und zue eschs schön aber i gnüsses halt au mega de obe dehai met mim maa gmpetlich z verbringe. i verstoh di guet wie laufts eigentli bide job-suechi?

ja wi du seisch jedes chind esch anderst und ergendwie muuess me eifach usefinde was passt. has gfüehl er esch jez eifach ready gsi. set her esst er au winer weltmeister. er esch doch Emmer sooone theäterli gsi bim esse. ond jez biiget er ine as wörd er verhungere. guet chan natürli scho au si dass er so d stillmahlzite us de nacht muss ersetze woner jez jo nöme het. ja egal, chinder sind es rätsel und i be froh hemmer jez mol bez en weniger astrengendi ziit. i gnüses so mega entli weder rechtig Energie zha (au för ehn)

22.02.16 09:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Gahts dier au so elea? Hihi... gäll!! Ich gnüss es ebe au mega... klar isch au mal schön en abig für sich z ha :) aber mir sind au viiiel lieber dihei :D und da t chind (dä luis zumindescht fix) abem 7ni schlaft, hämer au no gnueg ziit für eus! Vorallem dänk ich mier amigs sie wachset eh scho so schnell :-/ wotti so viel wie möglich mit ihne si :) wird bestimmt au die ziit cho wos dänn mal nöd so viel vo eus wüsse wend :p chch

Wüki super händer e lösig gfunde und häts dä chli so schnell akzeptiert ;) mer seit ja das es bis zu 2 wuche chan gah bis mer en 'erfolg' gseht...
Ohjaaa, gnüss das mitem erholt si! T estelle schlaft zwar nöd mega schlecht aber ich muess glich es paar mal ufstah zum dä nuggi gäh und dänn risst sie mich natürli jedes mal usem tüüfschlaf und am 8ti startemer dä tag z dritte ! Bin froh wenn sie dänn mal richtig dureschlaft... aber sie hät scho no bitz ziit, isch ja no so chli :)

22.02.16 09:43
elea 

Re: Bräute 2013

ja mer maches au so. de chlii goht am 7ni es bett und denn hend mer schön de ganz obe för eus z2te be froh hemmer so vell ziit s2te, i gnüses mega. und ebe dehai eschs scho mega gmüetlich

ja si esch ja no so en chliini, aber si machts jo jetzt scho sehr guet so wi du amigs verzellsch s vele ufstoh het me amigs au gar ned so gstört, ghört ergendwie dezue. aber eifach das stundelange wach si die nacht, das esch mer den z vell worde
ah und jetzt woner plötzli so guet schloft esch s Thema vo Baby nr.2 vell aktueller
hend ehr gester all de wunderschön tag chöne gnüüse?

22.02.16 10:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Danke, gaht mir scho viel besser, de gestrigi Früheligstag het sehr gfhulfe und de Chlii hets zum Glück gar nöd würkli verwütscht. Herrlich das Wetter, gester sind mär de ganzi Namittag uf de Spielplatz und hüt gönd sicher d Grosseltere mitem Chline use ich wird am Mittag bitz Sunne tanke, muessmär eh no öpis z'esse bsorge

Ohhh eleaaa sooo schön, das freut mi mega mega mega fest zläse, super hets klappet und nach sonere strenge Phase isch s'schlafe grad wieder so wertvoll gäll mir hend sis Bettli au no bi eus im Zimmer, eigentli schlaft er jetzt sehr regelmässig d Nacht dure aber irgendwie hani bitz "Angst" das wenn mär wieder s Bettli züglet alles wieder vo vorne afangt drum zögeri da no bitz... und gnüsse die Hammer Nächt ihihi jööö und das er jetzt so inebiiget mit esse isch sicher au toll zum zueluege, so herzig!

Gaht mir au so wie eu... mir gnüsset d Ziit dihei sehr, wenn mär mal usswärts gönd go esse (vorallem a spezielle Aläss) denn gömmer bi Ziite use, dass mär sicher au am 8 dihei sind zum ihn is Bett tue, das isch mär wichtig wow schön hend ihr am 7ni scho Fiirabig... mir esset um die Ziit erst zNacht

Zuletzt bearbeitet am 22.02.16 10:07

22.02.16 12:10
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@himpi: super, dass du mit der Triptrap Schale so weit kommst beim Kinderwagen. Erfindungsreichtum ist immer super!

@elea: super, dass es nun geklappt hat mit dem Schlafen. Das sind ja bestimmt Welten zwischen jetzt und vorher! Mega!

@lilly: um 7 Uhr Feierabend ist wirklich toll. M. geht meistens zwischen 20 bis 21 Uhr ins Bett. Steht aber auch erst etwa um 9 Uhr morgens auf.

@emma: Schön, dass es euch allen wieder besser geht. Wir geniessen heute auch den Frühlingstag und gehen am Nachmittag noch einmal raus.

@me: von Mi bis Sa habe ich geschlafen, aber danach wieder nicht mehr so. Aber nicht dass es allzu schlimm wäre. Ich gehe nun zur Atemtherapeutin und habe einen Termin beim Psychologen.

23.02.16 08:45
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

hender gmerkt dass euse Thread churz archiviert wurde esch höt? ha de em Admin en PN gmacht und jez hend si ehn weder verschobe. zwar ine anderi Sparte aber das spellt jo ke rolle sost hette mer müsse en neue ufmache. wer zwra ned schlemm gsi aber schad um eusi 3670 Site

Emma, schön gohts euch weder besser! das züg wo ome goht esch mega hartnäckig....
ui ja verstoh di guet wege de "angst" ehn weder uszquartiere. gell wenns scho guet lauft wet me ned unbedengtt öpis dra ändere, ned dass es alles öbere huufe rüehrt ...


am sonntig semmer no die Kambly gsi z Trubschache. Kenne der secher oder? Mer hend för 100.- Züg kauft und momentan ernähre mer eus nor vo dem ganz schlemm

23.02.16 09:10
snet 
Re: Bräute 2013

Elea, der Checker :-) Gut hast du alles wieder zum Laufen gebracht.

Ich kenne Kambly, wusste aber nicht, dass die in Trubschachen angesiedelt sind. Also ist dort die Produktionsstätte? Haha, ich habe dafür gestern nur Gesundes Zeugs gekauft, war richtig stolz auf mich.

23.02.16 09:39
elea 

Re: Bräute 2013

ja die hend det e reesige Fabriklaade wod jedes Chrömli chasch probiere und au zo guete Priis chasch chaufe. sesch mega groos, het au es Kaffi und so, esch wörkli en Usflog wert. Send vor paar Johr mol gsi, aber jez hend sis schön neu renoviert. mer hend 2kg salzigs und 1kg süesses kauft

23.02.16 10:47
snet 
Re: Bräute 2013

Hmm, ich glaube Trubschachen ist etwas weit von uns weg, nicht? Aber dann könnten wir mal einen Ausflug mit unserem Kleinen dorthin machen - ein Paradies für unseren Fresslinger. Ich wusste gar nicht, dass Kambly Salziges anbietet. Kenne ich gar nicht!

M. ist in einer ziemlichen Essphase. Gestern hatte er 270ml Schoppen, danach 1 Weggli, dann 300g Tortellini mit Gemüsesauce. Zum zvieri 1 Banane, ein wenig erbetteltes Schoggibrötli, nochmal 1 Weggli und am Abend noch Gnocchi-Auflauf und wieder 270ml Schoppen...

Ich bin heute nicht so ganz motiviert, irgendwie habe ich noch mega viele Termine diese Woche. Bäääh.

23.02.16 11:16
elea 

Re: Bräute 2013

ja för euch wer das e super usflog metem zog! mer hend eus zerst au öberleit metem zog zgo, aber de hette mer pro Person 90.- zahlt ehr hettet auä sogar en direkt zog, ned?
du i ha das au ned gwösst. han mega vell züg gseh det woni nonie gseh han die läde. vell so Cracker ala darvida und au so em stil vo Protein regel. ja för euche chli wer das s paradis
http://www.kambly.com/de/ausflug/678/Aus...tal-Schweiz.htm

wahnsenn was er mag hindere biige! gleb so vell mögt ned emol ich bi eusem chline esch glaub au entli de grosche abegheit bim esse. em verglich zo glichalterige esst er emmernonid vell,aber för sini verheltniss eschs wahnsenn eifach metem rechtigem esse eschs no bez schwerig. do het er ergendwie emmerno s gfüehl es sig spellzug.

ja höt esch allgemein bez e unmotivierende tag. so grau und doof... bi mer vorem bürofenster boues de ganz morge scho en Kran uv. das esch min fernseh

 1 .. 1835 .. 3668 3669 3670 3671 3672 .. 3715 .. 3757
gspannt   natürlich   schaffe   eigentli   wirklich   Hochzit   langsam   vorallem   natürli   richtig   einfach   Problem   irgendwie   Zeremonie   Zuletzt   bearbeitet   himbeer   eigentlich   Kollegin   schnell