| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1836 .. 3669 3670 3671 3672 3673 .. 3715 .. 3757
23.02.16 12:52
snet 
Re: Bräute 2013

Oh, das ist ja mega toll! Habe gerade gesehen, dass wir ohne Umsteigen in 47min bereits dort wären. Und unsere gesamten Zugkosten (für die Familie) würden sich auf 21.- belaufen :-)

Ich schlage das mal meinem Mann vor. Ob wir das auch mal machen wollen.

Nein, also gestern hat er definitiv mehr gegessen als wir, aber du, wenn er es braucht? Dafür werden wir jeweils mit etwa 5 vollen Windeln täglich "belohnt".

Super, dass euer Kleiner nun auch langsam Freude am Essen bekommt. Er ist ja ein Feiner, da wird er auch nicht so viel essen wie andere Kinder :-)

Bei uns ist es eigentlich ganz ok vom Wetter her. Schon ein wenig grau, aber nicht so verhangen... Ich war vorhin noch im Fitness, dafür hatte ich zumindest Motivation :-)

23.02.16 13:21
elea 

Re: Bräute 2013

ja esch wörkli cool mönd unbedengt go :) het au Sache wo ned soooo ungsund send wie schoggi-guetzli ha zb so Bio Randen-Cracker kauft. mega mega fein ebe und ehr send jo super noch

ja i denke au di chline esse so vell wisi bruche. und so lang me ehne ned nor Kebab und schoggi geht selles doch esse so vell wis wend ja er esch eifach es spriiseli

secher, bi euch esch ned schlehct met wetter? nei bi eus esch grau und s regnet aber lieber am wochenend schön as onder de Woche, de hani meh devo....

23.02.16 13:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou elea, schön häsch das scho chöne regle mit eusem thread, has gester au gmerkt. und freut mi mega für dich dasses besser gaht mitem schlafe. schlafmangel isch echt s schlimmste. wird ja au als foltermethode brucht und ich weiss jetzt au warum (obwohl mir immerno sehr gueti nächt händ).

haha ja ich muess säge ich gang bi weitem nüm so viel weg am abig wie früehner, und bi au froh drum. ich find ja grad d Weekends soviel schöner und erfüllter, wenn mer früeh ufstaht und nochli öpis hät vom tag anstatt penne bis am 2 und denn mit Kopfweh umehocke bis es wieder dunkel wird. freu mi au meeega uf de früehlig und summer! ha scho es jahresabo für eusi badi, haha. aber all paar wuche oder mönet isches au ganz schön wieder mal mit de lüüt um d hüüser zieh und so tue als wär mer no 25gi, herrlich

ich bi gester wieder mit mim tripptrapp-chinderwage unterwegs gsi und es funktioniert wunderbar. ich ha mi sogar id migros getraut, das hetti nie im läbe gemacht vor 2 wuche. de chli luegt mega interessiert umenand und isch voll zfriede i sim thron. gseht zwar chli komisch us, aber es funktioniert, was will mer meh.

ich ha ja au agfange mit Brei und was sölli säge, de chli isst wie sin Vater. hüt hät er fast 200g pastinake-rüeblibrei verdruckt - mir machet das erst isit 2.5 wuche muessi dezue säge. ich bi selber immer mega überrascht was de mag ässe. da isch also nüt mit iswürfelportiönli igfrüre… es isch jetzt au de erst gmüesbrei gsi wo er richtig gern gha hät, bisher hani amigs chli Apfel müsse drimische demits abe gange isch, haha

23.02.16 14:05
elea 

Re: Bräute 2013

himbeer:
haha ja ich muess säge ich gang bi weitem nüm so viel weg am abig wie früehner, und bi au froh drum. ich find ja grad d Weekends soviel schöner und erfüllter, wenn mer früeh ufstaht und nochli öpis hät vom tag anstatt penne bis am 2 und denn mit Kopfweh umehocke bis es wieder dunkel wird. freu mi au meeega uf de früehlig und summer! ha scho es jahresabo für eusi badi, haha. aber all paar wuche oder mönet isches au ganz schön wieder mal mit de lüüt um d hüüser zieh und so tue als wär mer no 25gi, herrlich

himbi das wördi 1 zo 1 so underschribe! sesch au lustig wie sech Definition vo usschlofe bi eus gänderet het. frühener esch das bes i nomitag ine gange. weni jetzt chan bes am 8i oder 9 i schlofe esch das es Weltwunder

hey sooo super klappet das so guet metem triptrap-chinderwaage egal wis usgseht, hauptsach es funktioniert
wow und dass er scho soo vell esst esch jo au wahnsenn! er macht das super hey! getrou mi fast ned zsege wie vell euses chlli esst set enre Woche send sini portione vo 150gr Brei of 230gr agstegge. er esst wines vögeli
ell es esch au vell dankbarer wenn me extra de brei macht unds denn au gesse wird. sost stenkt eim doch da (emo mer :)

23.02.16 15:22
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Sorry, wenn ich schon zum Kambly gehe, hole ich mir auch diese Schoggiguetzli :-) Im Verkehrshaus kann man momentan mit Lindt Osterhasen giessen - auch nicht schlecht :-)

Fand E. es denn auch spannend dort oder hat es ihn ein wenig angegurkt?

Ja, alle Kinder sind verschieden und brauchen weniger/mehr Essen. M. ist echt "leicht" für das was er alles isst. Mich nervt eher, dass alle immer so erstaunt tun, dass M. noch nicht läuft. Und es nervt mich langsam auch.

Bei uns ist ganz ordentliches Wetter. Nicht sonnig, aber eben nicht schlimm...

@himpi: So tun als ob man 25ig wäre? Hehe, hast du nicht noch vor der Schwangerschaft noch ordentlich Gas gegeben mit Party machen? Das war ja auch toll so :-) Ich vermisse es manchmal schon ein wenig. Vor allem wenn dann mein Mann noch in den Ausgang geht. Aber ab und zu brezle ich mich wieder auf und ziehe um die Häuser :-)

Super, dass es so gut mit dem Brei klappt. Das mit den Breieiswürfeln konnte ich auch vergessen. M. hat meistens etwa 300 - 350g Brei pro Mahlzeit verdrückt.

23.02.16 16:28
elea 

Re: Bräute 2013

haha recht hesch. wenn schon denn schon
ja er hets super gfonde. ha ehm au ge zom probiere und er esch fast vergiblet. het halt au vell lüt gha woner het chöne guehne

ach das Thema wegem laufe..... euse chlii esch jez höt genau 13mt ond er macht no gar ke astallte as wörd er gli laufe. er lauft de Möbel entalng und met sim wäägeli spaziert er dord wohnig aber meh ned. mech stresst das noll. gras wachst ned schneller wenn me dra zieht. aber me nervts Emmer gfrogt zwerde ob er NONID lauft. nei dud er ned grrrr..... chaders guet noh füehle...

23.02.16 17:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha snet, ich kann wirklich nicht behaupten, dass ich ausgangstechnisch ein kind von Unschuld gewesen bin… ich war auch in der Schwangerschaft ziemlich unterwegs, allerdings eher Richtung städtereisen, weniger Ausgang. und elea, ausschlafen heisst bei mir jetzt auch ich kann einfach eine stunde länger im Bett liegen und facebooklen oder so, hihi

wir haben uns letztes weekend schön abgewechselt, mein mann am Freitag, ich am Samstag. wir müssen aber mal einen gemeinsamen Ausgang planen, das ist auch immer mega lustig.

meiner dreht sich dafür noch nicht und macht auch fast keine Anstalten. wenn ich ihn flach hinlege geht es 2 Minuten und er motzt wie ein grosser. ich glaub der dreht sich mit jährig noch nicht ;-)

24.02.16 14:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Hey so guet elea, han nämli gester scho denkt öbs echt d Schnauze voll hend vo eusem Gschnörr sit 3 Jahr danke viel mal fürs "regle".

ihihi himbeer, das isch ä super Lösig mitem Triptrap-Chinderwage egal wie's usgseht, Hauptsach es bringt für eu öpis. Vermuetli liits scho a dem das es ihm zlangwilig isch wenn er so flach liit und nüt gseht, aber so uf de Früehlig ane wür doch das tiptop passe mitem Sitzwechsel.

Ui wow da werdet grossi Breimengene verdruckt mine isch nie en grosse Breiesser gsi, weiss drum gar nöd wieviel gr er amigs gässe het, sit er vom Tisch isst sind sini Teller aber zimli schön voll und er isst alles mit Gnuss ich denke d Chind nehmet sich scho was sie bruchet, mal isches meh, mal weniger.. wie bi eus Erwachsne ja au.

Snet, lahn di nöd ufrege ab so Kommentär... euse Chli het ja au relativ "spat" afange laufe, er isch eigentli i allem uu schnell gsi, uu früeh selber gsässe, früeh kroche, krabblet und au sit er 9 Mönet alt isch gstande aber frei gloffe isch er "erst" mit 15 Mönet, s isch bi eus au immer di ersti Frag gsi "und, lauft er nonig?", het mi aber nöd gross gstresst will märs ja eh nöd chan beiflusse oder forciere. Irgendwenn isch er denn eifach so ohni grosses traram vom Wohnzimmer id Chuchi zlaufe cho het wohl bitz länger brucht defür isch er sit am afang sehr sicher uf de Bei, isch au en Vorteil...

Mir hend endli d Summerferie buecht... juuuhuu gönd im Juni uf Italie e Städtereis möchtemer aber au no mache im Mai, mal luege öb märs herebringet :)

Zuletzt bearbeitet am 24.02.16 14:29

26.02.16 08:25
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Hihi, ich habe M. gestern ein Schokoladenei gegeben. Wenn Glückseligkeit ein Gesicht hätte, wäre es seines gewesen :-)

Ich hätte halt schon gerne, dass er bald mal läuft... Er ist so wahnsinnig schwer und ich mag ihn nicht mehr ständig tragen.

@himpi: Also ich finde es auch schade den ganzen Morgen im Bett zu verbringen, dann hat man gar nichts mehr von dem Tag. Zum Glück dürfen wir auch manchmal bis 10 Uhr ausschlafen :-)

Plötzlich dreht er sich dann. Ging bei M. auch so, von einem Tag auf den anderen.

@Emma: Ja, ich versuche mich damit nicht mehr zu stressen. Aber wenn man so Nachrichten bekommt mit "M. läuft ja sicher schon" verunsichert einen das halt schon.

Wohin geht ihr denn nach Italien? Und wohin soll die Städtereise gehen?

Ich möchte eigentlich im Mai auch noch weg mit einer Kollegin, aber sie hat fast keine Kohle. Und irgendwo in einer Jugi pennen möchte ich auch nicht...

26.02.16 17:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

wir waren am Donnerstag noch bei der Kontrolle und ich durfte jetzt die babyschale wegnehmen. er liegt jetzt also im sportsitz, einfach sehr flach gestellt. und es klappt wunderbar so! waren heute wieder über eine stunde spazieren. zuerst ist er gleich eingepennt, dann war er noch eine halbe stunde wach, hat aber nur herumgeschaut. es ist so toll!

hihi ich glaube auch, dass er sich dann plötzlich dreht. ich lege ihn einfach jeden tag etwas hin, irgendwann klappts dann schon. ich hab da gar keinen stress, es ist eh jedes kind anders. eben, der isst dafür wie ein grosser, ich bin immer wieder überrascht. heute gab es wieder eine premiere und junior hat Hirsebrei gegessen, mit grossem Genuss.

 1 .. 1836 .. 3669 3670 3671 3672 3673 .. 3715 .. 3757
wirklich   gspannt   schaffe   bearbeitet   schnell   Problem   vorallem   einfach   Zeremonie   Hochzit   eigentli   natürli   eigentlich   richtig   Kollegin   natürlich   irgendwie   himbeer   Zuletzt   langsam