Bräute 2013 |
|
1 .. 1836 .. 3669 3670 3671 3672 3673 .. 3715 .. 3757
|
|
|
|
23.02.16 13:39
himbeer
|
Re: Bräute 2013
ou elea, schön häsch das scho chöne regle mit eusem thread, has gester au gmerkt. und freut mi mega für dich dasses besser gaht mitem schlafe. schlafmangel isch echt s schlimmste. wird ja au als foltermethode brucht und ich weiss jetzt au warum (obwohl mir immerno sehr gueti nächt händ).
haha ja ich muess säge ich gang bi weitem nüm so viel weg am abig wie früehner, und bi au froh drum. ich find ja grad d Weekends soviel schöner und erfüllter, wenn mer früeh ufstaht und nochli öpis hät vom tag anstatt penne bis am 2 und denn mit Kopfweh umehocke bis es wieder dunkel wird. freu mi au meeega uf de früehlig und summer! ha scho es jahresabo für eusi badi, haha. aber all paar wuche oder mönet isches au ganz schön wieder mal mit de lüüt um d hüüser zieh und so tue als wär mer no 25gi, herrlich
ich bi gester wieder mit mim tripptrapp-chinderwage unterwegs gsi und es funktioniert wunderbar. ich ha mi sogar id migros getraut, das hetti nie im läbe gemacht vor 2 wuche. de chli luegt mega interessiert umenand und isch voll zfriede i sim thron. gseht zwar chli komisch us, aber es funktioniert, was will mer meh.
ich ha ja au agfange mit Brei und was sölli säge, de chli isst wie sin Vater. hüt hät er fast 200g pastinake-rüeblibrei verdruckt - mir machet das erst isit 2.5 wuche muessi dezue säge. ich bi selber immer mega überrascht was de mag ässe. da isch also nüt mit iswürfelportiönli igfrüre… es isch jetzt au de erst gmüesbrei gsi wo er richtig gern gha hät, bisher hani amigs chli Apfel müsse drimische demits abe gange isch, haha
|
|
|
|
|
|
|
24.02.16 14:26
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hallo zäme
Hey so guet elea, han nämli gester scho denkt öbs echt d Schnauze voll hend vo eusem Gschnörr sit 3 Jahr danke viel mal fürs "regle".
ihihi himbeer, das isch ä super Lösig mitem Triptrap-Chinderwage egal wie's usgseht, Hauptsach es bringt für eu öpis. Vermuetli liits scho a dem das es ihm zlangwilig isch wenn er so flach liit und nüt gseht, aber so uf de Früehlig ane wür doch das tiptop passe mitem Sitzwechsel.
Ui wow da werdet grossi Breimengene verdruckt mine isch nie en grosse Breiesser gsi, weiss drum gar nöd wieviel gr er amigs gässe het, sit er vom Tisch isst sind sini Teller aber zimli schön voll und er isst alles mit Gnuss ich denke d Chind nehmet sich scho was sie bruchet, mal isches meh, mal weniger.. wie bi eus Erwachsne ja au.
Snet, lahn di nöd ufrege ab so Kommentär... euse Chli het ja au relativ "spat" afange laufe, er isch eigentli i allem uu schnell gsi, uu früeh selber gsässe, früeh kroche, krabblet und au sit er 9 Mönet alt isch gstande aber frei gloffe isch er "erst" mit 15 Mönet, s isch bi eus au immer di ersti Frag gsi "und, lauft er nonig?", het mi aber nöd gross gstresst will märs ja eh nöd chan beiflusse oder forciere. Irgendwenn isch er denn eifach so ohni grosses traram vom Wohnzimmer id Chuchi zlaufe cho het wohl bitz länger brucht defür isch er sit am afang sehr sicher uf de Bei, isch au en Vorteil...
Mir hend endli d Summerferie buecht... juuuhuu gönd im Juni uf Italie e Städtereis möchtemer aber au no mache im Mai, mal luege öb märs herebringet :)
Zuletzt bearbeitet am 24.02.16 14:29
|
|
|
|
|
|
1 .. 1836 .. 3669 3670 3671 3672 3673 .. 3715 .. 3757
|