| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1837 .. 3671 3672 3673 3674 3675 .. 3716 .. 3757
02.03.16 21:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand!

ui lilly, das isch ja herzig mitem Arzt! mir sind letzt wuche au i de Kontrolle gsi und händ namal geimpft, isch alles super gloffe. haha de chli isch mega verschrocke wo d praxisassistentin d waag füregno hät und hät dasmal scho vorem impfe brüeled, jänu.

mir händ au grüens liecht übercho zum d babyschale usem kinderwage neh und händ jetz de sportsitz montiert, jetzt gaht chinderwage fahre no besser. bi hüt au s erst mal sit ewige ziite wieder mal mitem wage i de Stadt gsi, mit öv fahre und allem und es hät super klappt.

ui was isches für en job? viel Glück scho mal fürs Gspräch! und zügle isch ja au scho mega bald!

so, min letzte monet Mutterschaftsurlaub isch abroche. gaht sicher mega schnell verbii die ziit… ich freu mi sehr wieder es paar täg go schaffe, aber irgendwie bini glich wehmütig wills so schnell Gange isch. bald fangt igwöhnig ah und d grosis müend mer au langsam iischaffe, haha.

07.03.16 14:42
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Wie geht es euch?

@lilly: Wann hast du das Vorstellungsgespräch und für welchen Job?

@himpi: So gut, dass ihr nun weniger Stress mit dem Kinderwagen habt. Freust du dich schon wieder auf die Arbeit?

@me: M. hat seine ersten Schritte gemacht. Mal schauen wie schnell es nun weitergeht.

Und München haben wir auch noch gebucht.

07.03.16 16:08
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallihallo ;)

Bin erscht grad zrug cho vom erschte vorstelligsgspröch :) das wär kaufm allrounderin (20-30%)! Aber mega krass, händ über 250 bewerbige becho!!!!! Sött am dunnschtig bscheid becho... und dänn hani grad nomal eis bi dä stadt winti :)

Ou suuuupeeer hät m. die erschte schritt allei gmacht! Sinder sicher uuh stolz :) jetzt wirds bestimmt nüm lang gah und rennt er eu um t ohre :D

09.03.16 08:37
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

himbi wie vell % gosch denn wider go schaffe?

snet, cool gosch demfall met de kollegin uf münchen?

lily, wow 250 bewerbige und du hesch di döfe go vorstelle? do döfsch der aber scho bez öpis druf ibelde dröck der fest duume dass morn e positive bscheid bechunsch!

09.03.16 12:41
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@lilly: Huiii ins Vorstellungsgespräch bei 250 Bewerbungen zu kommen, ist aber mega gut. Bin gespannt ob du die Zusage kriegst. Wie war das Gespräch bei der Stadt Wintherthur?

Hehe, ich bin gespannt ob er schon bald rumrennt oder nicht. Er ist eher ein vorsichtiger Läufer. Lustig ist nur, dass er frei aufsteht und losläuft, statt sich irgendwo hochzuziehen und einfach zu laufen.

@elea: Jep, ich gehe mit einer Kollegin nach München. Aber nicht mit der, die kein Geld hat :-) Dafür gehe ich mit ihr in den Europapark im April.

09.03.16 13:52
elea 

Re: Bräute 2013

snet, euse chlii set sech e schiebe vom M. abschniede. er esch leider gar ke vorsichtige und kennt ken schmerz. jez au bim avo laufe, er wet Emmer sekle und tschegget ned dass er mol müsst avo met langsam laufe.
ah aber europapark esch denn kes Problem för si wegem Geld? meine ech ja au ned gratis...

höt am mittag hend mer tickets förs greenfield öbercho. gönd aber nor 1 tag god red hot chilli peppers luege, mer send reese fans jez beni am luege was mer denn metem chline mache. esch en mittwoch obe. und mer werde sicher spot hai cho. mol luege ob eus vode grosis nachtwach mag halte

09.03.16 15:55
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Dafür ist M. ein Übervorsichtiger und macht nix bevor er es nicht 100% kann. Eine Mischung von beidem wäre wohl nicht schlecht :-)

Europapark ist halt nicht so teuer, da kommt man mit 76.- für Car und Eintritt weg!

Ich bin sicher, dass sich jemand als Babysitter findet. Kommt halt auch drauf an, wann die RHCP denn spielen. Aber die kommen ja wahrscheinlich nicht vor 20 Uhr, oder? Und wenn der Kleine bei jemand anderem schläft?

09.03.16 16:01
elea 

Re: Bräute 2013

ja das stemmt, e meschig us beidne wer guet

ja well si hauptact send denki spele si spoht. ja er het nonie uswerts öbernachtet und i weiss ned obi ready ben för das

14.03.16 09:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand

meld mich au mal wieder wie gahts eu allne? händer es schöns wuchenend gha?

mini 2 vorstelligsgspröch sind guet gange! bim einte hani aber en tag bevor sie bscheid gäh hättet vo mier us abgseit... es wäri zwar nur 20-30% gsi, aber dä ganzi samschtig sicher... mer händ dänn mega lang hi und her studiert (min ma und ich) und dänn doch gfunde das es glaubs für t familie nöd so ideal wäri :/ obwohl mier t arbet det super guet gfalle hätti und ich mich mit däre vom gspröch au uf ahieb mega guet verstande han. han ihre aber gseit söll sich melde falls mal öpis unter dä wuche frei werde sött hihi ...
s ander wirdi au vo mier us absäge (müssti morn bscheid becho) det sinds au nur 20% aber uf 3 täg verteilt und da isch mer glaubs dä ufwand für die chli % zahl z gross ...
jetzt chan mi am 29.3. nomal ame ort go vorstelle gah lauft irgendwie grad mega mit däne gspröch, voll cool hätti selber nöd dänkt!!

am fritig simer no anere hochziit gsi, wunderschön gsi
bi eus allne ja bereits scho 3 jahr her ziit lauft!!

himbeer, bi dier gahts au scho gli los mit schaffe wie viel % gahsch du eigentlich zrug? freusch dich scho? hät t igwöhnigsziit mit dä grossis scho gstartet? hihi

14.03.16 09:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi zäme!

ja bi eus lauft au einiges…
ich wird am 4.4. wieder 50% zruggah. zum Glück chani immer abwechsligswiis 2 und 3 täg go schaffe, denn muessi nöd wäg eme halbe tag id Stadt fahre. ich freu mi sehr druf, aber lustigerwiis hani mi ganz am afang nach de Geburt no meh druf gfreut als jetzt. mittlerweile händ mer eus ja guet igspielt und jetzt wird halt alles wieder über de huufe grüehrt. aber ich freu mi sehr!

min näbejob nimmt au langsam fahrt uf: ich ha letzt wuche 2 Gespräch gha mit interessierte Brautpaar für mini dienst als traurednerin und beid händ mer zuegseit! ich mach jetzt dasjahr also sicher scho mal 3 hochzite, das freut mi natürli au sehr!

euse chnopf dreht sich ist letzter wuche uf d siite, das isch au en riese fortschritt. ha scho gmeint de bewegt sich nie, haha.

ou jetz muessi echo wieder los, ha no mitere kollegin abgmacht. immer de stress...

 1 .. 1837 .. 3671 3672 3673 3674 3675 .. 3716 .. 3757
wirklich   irgendwie   eigentli   langsam   Zuletzt   gspannt   vorallem   bearbeitet   schaffe   Problem   eigentlich   Kollegin   natürlich   himbeer   einfach   richtig   Hochzit   schnell   Zeremonie   natürli