Bräute 2013 |
|
1 .. 1837 .. 3672 3673 3674 3675 3676 .. 3717 .. 3757
|
|
|
14.03.16 13:22
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
himbeer, gratuliere zu dinä ufträg als traurednerin, so guet wenn sind dänn die 3 hochziite? im summer? mir sind am fritig au wieder anere hochziit gsi (zwar nur zivil) aber s erscht mal mit 2 chind hihi... isch zum glück no guet gange! zerscht all mitenand und womer dänn is reschti sind am abig isch min vater dä luis go hole, so hätter in ruhe chöne bi ihne dihei no chli spiele und dänn schlafe t estelle isch bis am schluss bliebe sie isch sogar uh lang wach gsi, aber schön friedlich, all agrinst etc.
gäll, das chan mer no guet vorstelle... je länger mer mit chind dihei isch desto schwieriger fallts eim dänn :/ also weiss es natürli nöd gnau! aber ich gsehns jetzt z.b. bi mier, han amigs uh mühe wenns nur paar stündli nöd mit mier sind (willi grad en termin han, dä luis bi mim mami am spiele isch, was au immer) bin dänn amigs richtig froh wämer wieder all vereint sind :p mir isch vorallem au ufgfalle dass die chlne zwei sich au vermisset hehe geschter isch z.b. min ma mitem luis chli use gange und t estelle isch i däre ziit irgendwie nöd so zfriede gsi (isch sie suscht ebe immer) und sobald dä luis wieder dihei gsi isch, isch wieder guet gsi oder dä luis, wo am fr. uf dä sa. bi mine eltere gschlafe hät (weg dä hochziit) und woner dänn am sa. morge hei cho isch ischer als erschts zu dä estelle grennt und hät sich richtig gfreud scho mega herzig!!!!
möcht aber trotzdem uf das jahr gern en job finde... eifach max 20-30%! han dänkt wenns dänn i dä schuel sind chani ja immerno ufstocke (soferns natürli möglich isch)!? freu mi uf jedefall uf s gspröch vom 29igschte, det würs mer glaubs no guet gfalle
han eu doch no verzellt vom schiefhals vo dä estelle... han id physio müesse, dänn händs mi bime arzt welle amelde zum das wieder richte und au no röntge (i dem alter) irgendwie isch mer das alles nöd so recht gsi, sie isch ja erscht 4 mönet!!!!!! bin dänn vo mier us no zunere osteopathin, wo spezialisiert isch uf babys (chind) und siehe da, sit ich det gsi bin gahts automatisch viiiel besser... wird i ca. 3 wuche nomal gah und bis dänn sicher nüd anders meh mache... he nei! zum glück hani uf mis gfühl gloset und nöd uf t ärzt! will wenns jetzt eso wüki richtig weg gaht, dänn wär das eifach nur genial!!!
|
|
|
|
|
14.03.16 14:39
Emma13
|
Hoi zäme
Lilly das freut mi mega für dich dases grad so guet lauft mite Jobsuechi, s ergitt sich sicher bald öpis, drucke dir uf alli Fäll d Düüme für am 29. und findi super dass nach dim Gfühl gange bisch, ich hans au nöd andersch gmacht, wenns nöd 100% passt, denn muesses au nöd sii. Mir isch de Start meeeega schwer gfalle, bin ja au 16 Mönet dihei gsi mitem chline und di erste paar Wuche hani würkli Müeh gah, aber er macht das so super, isch immer mega happy wenni ihn zude Grosseltere bringe und am Abig wieder hole wenn er mich gseht strahlt er mich über s ganze Gsichtli a das macht natürli alles viel eifacher und mittlerwile chani mini Arbetstäg au gnüsse, bald hani d Probeziit überstande, die 3 Mönet sind gfloge. Aber ich verstahn eu voll himbeer und Lilly, de Afang isch halt würkli e Übergangsphase wo sich alli Beteiligte au zerscht müend gwöhne.. aber sobald das gschafft isch, isches sicher ä super Abwechslig für Mami und Chind.
Jöö Lilly dini zwei schiinet sich sehr zliebe so herzig und freut mi dasses mite Estelle scho viel besser gaht nachem Bsuech bim Osteopath, das chan amig würkli Wunder würke und ufs eigene Mamigfühl lose isch doch meistens s richtige
Elea, das freut mi het din Ma en neue Job gfunde wo ihm gfallt, chan er au da wiiterhin 80% schaffe? Gitt natürli einigi Vorteil wie du grad schriebsch... tönt super
Zuletzt bearbeitet am 14.03.16 14:40
|
|
|
|
15.03.16 12:50
Lilly4
|
hallo zäme, han au grad mittagspause
jö danke emma :-* ich brichte dier dänn am 30igschte hihi... bin uf jedefall au sehr überrascht chani mi grad a es paar ört go vorstelle gah, das isch echt super! und s richtige wird dänn bestimmt au mal no drunder si, mach mer da überhaupt kein druck das isch mega schön häts eue chli so guet während du am schaffe bisch und am abig weisser immer dass ihn dänn s mami chund go hole bi dä grosseltere isch doch eineweg voll s paradies gsehns bi eus, en traum wenner amigs mit dä nonni isch chch ... die chli chund nur bitz z churz, da dä luis bi ihne die volli ufmerksamkeit in aspruch nimmt aber ich dänk wenn sie dänn bitz grösser isch wird sie dänn bestimmt au bitz dä tarif dure gäh ja das stimmt, im moment liebet sie sich wüki mega hihi strahlet sich a, dä luis git ihre küssli, hebet händli haha ABER es wird au dä tag cho wo sie sich dänn t chöpf werdet ischlah, da bini mir sicher :) :p
himbeer, so schön isch es so guet gange i dä kita... und vorallem dass du es beruhigts gfühl häsch wennen det hi bringsch! schön! ha gmeint eue chli wird au bi dä grosseltere si, aber dänn hani da öpis falsches in erinnerig gha ich möcht dä luis im summer gern 1 morge i dä wuche id spielgruppe tue, han ebe s gfühl das tuet däne chind scho mega guet als wenns nur dihei mitem mami und gschwüschterti sind (ok gschwüschterti scho mal nöd schlecht) aber han s gfühl müend sich au mit andere chind chöne konfrontiere, spiele, teile etc. etc. ... mal luege wie das dänn wird! er isch nämli eher eine wo sich nöd so wehrt hani s gfühl det wird ers dänn wohl oder übel müesse lerne
ui scho endi mai die erscht hochziit!!! scho gliii für die andere beide häsch aber zum glück no bitz ziit hihi ... nei eh nöd, sinder am fr. au anere zivile hochziit gsi? hehe... wo dänn? schön gsi dämfall? bi eus isch ebe au uh herzig gsi <3 vorallem isch t bruut schwanger, das findi ja dänn no viel schöner gratuliere no zur ss vo dinere schwö? s erschte? wenn hät sie dänn dä termin? :) freueter eu sicher all scho mega! und so wird eue chli en spielkamerad i dä familie ha hihi... dä luis hät 'leider' nur wiiblichi, 3 cousine und e schwöschter haha janu... aber s kollegepäärli wo am fr. ghürate händ erwartet en bueb chch immerhin :D aber i dem junge alter isch ja eh no glich ob bueb oder meitli, ich dänk das chund dänn eher spöter wenns bitz älter sind...
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1837 .. 3672 3673 3674 3675 3676 .. 3717 .. 3757
|