| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1837 .. 3672 3673 3674 3675 3676 .. 3717 .. 3757
14.03.16 13:20
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ja lily das verstohni dass bi beidne abgseit hesch. de samstig met de Familie wetti au ned misse. und ebe 20% of 3täg esch denn de ufwand rengsume mega gross för die jewils churzi zit. aber s guete esch dass die Situation besch, dass wörkli öpis chasch sueche wo perfekt zo euch passt und för alli stemmt! dröck der uf all fell am 29igste secher bed düme

himbi, ja das het mi au gärgeret. wenn me langsam en tolle Rhythmus het metem chliine muss me weder go schaffe und s wird alles öbere huufe grüert. aber das pendlet sech secher gli weder i. und dass ned extra musch för en halbe tag ed Stadt fahre esch au toll glöst!
ui so cool! dasch en mega meilestei! esch so rechtig de Startschuss vom mobil werde

me: min maa het en neui stell. aso er het die mündlich zuesag aber no ke vertrag (drum döfis nor euch sege ) das wird mega vell bi eus ändere. be aber mega happy. er wird meh lohn ha, meh ferie, es gschäftsauto und vorallem arbet wonem mega gfallt. be so happy för ehn! sorry hani rasch müsse los werde

14.03.16 13:22
Lilly4 

himbeer, gratuliere zu dinä ufträg als traurednerin, so guet wenn sind dänn die 3 hochziite? im summer?
mir sind am fritig au wieder anere hochziit gsi (zwar nur zivil) aber s erscht mal mit 2 chind hihi... isch zum glück no guet gange! zerscht all mitenand und womer dänn is reschti sind am abig isch min vater dä luis go hole, so hätter in ruhe chöne bi ihne dihei no chli spiele und dänn schlafe t estelle isch bis am schluss bliebe sie isch sogar uh lang wach gsi, aber schön friedlich, all agrinst etc.

gäll, das chan mer no guet vorstelle... je länger mer mit chind dihei isch desto schwieriger fallts eim dänn :/ also weiss es natürli nöd gnau! aber ich gsehns jetzt z.b. bi mier, han amigs uh mühe wenns nur paar stündli nöd mit mier sind (willi grad en termin han, dä luis bi mim mami am spiele isch, was au immer) bin dänn amigs richtig froh wämer wieder all vereint sind :p mir isch vorallem au ufgfalle dass die chlne zwei sich au vermisset hehe geschter isch z.b. min ma mitem luis chli use gange und t estelle isch i däre ziit irgendwie nöd so zfriede gsi (isch sie suscht ebe immer) und sobald dä luis wieder dihei gsi isch, isch wieder guet gsi oder dä luis, wo am fr. uf dä sa. bi mine eltere gschlafe hät (weg dä hochziit) und woner dänn am sa. morge hei cho isch ischer als erschts zu dä estelle grennt und hät sich richtig gfreud scho mega herzig!!!!

möcht aber trotzdem uf das jahr gern en job finde... eifach max 20-30%! han dänkt wenns dänn i dä schuel sind chani ja immerno ufstocke (soferns natürli möglich isch)!? freu mi uf jedefall uf s gspröch vom 29igschte, det würs mer glaubs no guet gfalle

han eu doch no verzellt vom schiefhals vo dä estelle... han id physio müesse, dänn händs mi bime arzt welle amelde zum das wieder richte und au no röntge (i dem alter) irgendwie isch mer das alles nöd so recht gsi, sie isch ja erscht 4 mönet!!!!!! bin dänn vo mier us no zunere osteopathin, wo spezialisiert isch uf babys (chind) und siehe da, sit ich det gsi bin gahts automatisch viiiel besser... wird i ca. 3 wuche nomal gah und bis dänn sicher nüd anders meh mache... he nei! zum glück hani uf mis gfühl gloset und nöd uf t ärzt! will wenns jetzt eso wüki richtig weg gaht, dänn wär das eifach nur genial!!!

14.03.16 13:36
Lilly4 

voll elea, händ mer dänn ebe au so dänkt... drum besser nöd
danke vielmal!! :-*

gäll din ma und du schaffet i dä gliche firma?
super hätter öpis neus gfunde, wo alles so positivi aspeckt hät... hammer! herzlichi gratulation!!!! :-)

14.03.16 14:05
elea 

ja und wennd vorher scho amzwiifle besch denn eschs secher ned s richtige.

ja mer schaffe em gliche gschäft (aber ned zeme ade gliche projekt). hend aber bes jez Emmer nor eis Auto brucht, drum esch es gschäftsauto perfekt, sost hette mer es 2ts müesse ha. ja die letschte johr eschs recht de Bach ab (hend en neue AL becho). mi maa het das schlechte Klima Emmer sehr gstört drum escher jez mega froh chaner das gli hindersich loh.

jö lily das esch mega schön wie sech euchi 2 chend super verstönd. glaub all eltere wönsche sech doch das so herzig wisi anenand hanget!
ui das fendi jez au grad bez heftig biemene Baby met 4mt. guet hesch uf dis buchgfüehl glosst! das esc mengisch meh wert als es medizin-Studium

Zuletzt bearbeitet am 14.03.16 14:10

14.03.16 14:39
Emma13 

Hoi zäme

Lilly das freut mi mega für dich dases grad so guet lauft mite Jobsuechi, s ergitt sich sicher bald öpis, drucke dir uf alli Fäll d Düüme für am 29. und findi super dass nach dim Gfühl gange bisch, ich hans au nöd andersch gmacht, wenns nöd 100% passt, denn muesses au nöd sii. Mir isch de Start meeeega schwer gfalle, bin ja au 16 Mönet dihei gsi mitem chline und di erste paar Wuche hani würkli Müeh gah, aber er macht das so super, isch immer mega happy wenni ihn zude Grosseltere bringe und am Abig wieder hole wenn er mich gseht strahlt er mich über s ganze Gsichtli a das macht natürli alles viel eifacher und mittlerwile chani mini Arbetstäg au gnüsse, bald hani d Probeziit überstande, die 3 Mönet sind gfloge. Aber ich verstahn eu voll himbeer und Lilly, de Afang isch halt würkli e Übergangsphase wo sich alli Beteiligte au zerscht müend gwöhne.. aber sobald das gschafft isch, isches sicher ä super Abwechslig für Mami und Chind.

Jöö Lilly dini zwei schiinet sich sehr zliebe so herzig und freut mi dasses mite Estelle scho viel besser gaht nachem Bsuech bim Osteopath, das chan amig würkli Wunder würke und ufs eigene Mamigfühl lose isch doch meistens s richtige

Elea, das freut mi het din Ma en neue Job gfunde wo ihm gfallt, chan er au da wiiterhin 80% schaffe? Gitt natürli einigi Vorteil wie du grad schriebsch... tönt super

Zuletzt bearbeitet am 14.03.16 14:40

15.03.16 09:38
himbeer 

mir händ jetz gester mal s ifüehrigsgspräch gha i de krippe und ich ha es super gfühl. d betreuerin vo eusem zwerg isch ganz e netti sympathischi und sie gönd all super mit de chind um. ha au grad e situation erläbt wo eis vo de chind hät müesse brüele will er vomene andere ghaue worde isch und all händ mega guet reagiert. sogar die anere chind, es meitli hät grad grüeft "jetz muess sich de levin entschuldige!!" ich has voll herzig gfunde.

er wird mit abstand de jüngst sii aber defür au de einzig so chlii, da lernt er sicher viel vo de andere und sie lueged guet uf ihn. ich bi mega froh händ mer de platz det übercho und bi gspannt uf d igwöhnig, die fangt denn au bald ah.

ja ich freu mi extrem uf die hochzite woni dörf mache! ha mer gester scho mal agfange de chopf zerbreche fürs erste paar. die hüratet bereits endi mai, die andere zwei sind denn beid im oktober. am fritig sind mer au anere zivilie hochzit gsi lilly, isch mega herzig gsi!

bi eus gits denn wahrschinli au no es zweits auto i de nächste mönet, irgendwie bini jetz nochli abhängig vo andere au wenni sehr viel zfuess cha mache. aber mini schwö wird ja au bald mami und denn chani sie au mal go bsueche, das wär mega umständlich mit de öv.

15.03.16 12:50
Lilly4 

hallo zäme, han au grad mittagspause

jö danke emma :-* ich brichte dier dänn am 30igschte hihi... bin uf jedefall au sehr überrascht chani mi grad a es paar ört go vorstelle gah, das isch echt super! und s richtige wird dänn bestimmt au mal no drunder si, mach mer da überhaupt kein druck
das isch mega schön häts eue chli so guet während du am schaffe bisch und am abig weisser immer dass ihn dänn s mami chund go hole bi dä grosseltere isch doch eineweg voll s paradies gsehns bi eus, en traum wenner amigs mit dä nonni isch chch ... die chli chund nur bitz z churz, da dä luis bi ihne die volli ufmerksamkeit in aspruch nimmt aber ich dänk wenn sie dänn bitz grösser isch wird sie dänn bestimmt au bitz dä tarif dure gäh
ja das stimmt, im moment liebet sie sich wüki mega hihi strahlet sich a, dä luis git ihre küssli, hebet händli haha ABER es wird au dä tag cho wo sie sich dänn t chöpf werdet ischlah, da bini mir sicher :) :p

himbeer, so schön isch es so guet gange i dä kita... und vorallem dass du es beruhigts gfühl häsch wennen det hi bringsch! schön! ha gmeint eue chli wird au bi dä grosseltere si, aber dänn hani da öpis falsches in erinnerig gha ich möcht dä luis im summer gern 1 morge i dä wuche id spielgruppe tue, han ebe s gfühl das tuet däne chind scho mega guet als wenns nur dihei mitem mami und gschwüschterti sind (ok gschwüschterti scho mal nöd schlecht) aber han s gfühl müend sich au mit andere chind chöne konfrontiere, spiele, teile etc. etc. ... mal luege wie das dänn wird! er isch nämli eher eine wo sich nöd so wehrt hani s gfühl det wird ers dänn wohl oder übel müesse lerne

ui scho endi mai die erscht hochziit!!! scho gliii für die andere beide häsch aber zum glück no bitz ziit hihi ...
nei eh nöd, sinder am fr. au anere zivile hochziit gsi? hehe... wo dänn? schön gsi dämfall? bi eus isch ebe au uh herzig gsi <3 vorallem isch t bruut schwanger, das findi ja dänn no viel schöner
gratuliere no zur ss vo dinere schwö? s erschte? wenn hät sie dänn dä termin? :) freueter eu sicher all scho mega! und so wird eue chli en spielkamerad i dä familie ha hihi... dä luis hät 'leider' nur wiiblichi, 3 cousine und e schwöschter haha janu... aber s kollegepäärli wo am fr. ghürate händ erwartet en bueb chch immerhin :D aber i dem junge alter isch ja eh no glich ob bueb oder meitli, ich dänk das chund dänn eher spöter wenns bitz älter sind...

16.03.16 09:08
himbeer 

lilly, er isch 2 täg i de kita und denn all 2 wuche no en zuesätzliche tag bi de grosis.
so lustig, eusi bruut am fritig isch au schwanger gsi! sie hend zivil in züri ghürate.

16.03.16 09:10
himbeer 

ah und mini schwö het de termin endi april, voll bald scho! es isch au s erste. ja die sind mega näch zäme, finds uh herzig

23.03.16 07:28
elea 

morge zeme

ou himbi, die chreppe tönt ganz toll! und wi du seisch, er wird secher mega vell vode grosse lehre und abluege. fende d chend profitiere extrem vo enand speziell wenns no so chlii send!
und ganz cool hend du und dini schwöster denn d chend so noch vom alter her! mer warte jo emmerno druf das euse chlii entli e Cousin oder e cousine bechunt, aber di andere wend ned so recht

Emma, ja min maa chan witerhen 80% schaffe, sost hetti er de Job nie agno. gester eschrs grad am Chef go sege dass er chönd. er esch sehr öberrascht gsi und het aber gseit er gspühri dass paar sehr unzfride send... wörd au gern wechsle, ha au e cooli stell gseh, aber ergendwie fendis amne potentielle arbetgeber gegenöber ned fair well jo eusi familieplanig nonid abgschlosse esch. het es doofs gfüehl wenni neumet neu avo und paar mönet spöter werdi grad schwanger. oder wie fendet ehr das?

hend för em mai no e Woche Elba buechet gester. freu mi mega. ech Emmer cool wenn me ferie in ussecht het, de schafft sechs grad liechter

1 .. 1837 .. 3672 3673 3674 3675 3676 .. 3717 .. 3757
einfach   natürli   eigentlich   himbeer   richtig   natürlich   schaffe   Kollegin   Problem   Zeremonie   gspannt   bearbeitet   langsam   vorallem   Hochzit   eigentli   schnell   irgendwie   wirklich   Zuletzt