| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1838 .. 3673 3674 3675 3676 3677 .. 3717 .. 3757
23.03.16 08:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

elea, wenn chan dänn din ma am neue ort afange? freud er sich sicher scho mega schön häts klappet!

macheter eu dämfall langsam as zweite? so schön!!
verstahn di wegem stellewechsel... also EIGENTLICH müsst där das glaubs egal si, aber ich wär au so dasi es unguets gfühl däbi hätti wenni wüsst dasi gli mal s zweite möcht und dänn ame neue ort wür afange :( vorallem dänket die sich das dänn wahrschindli eh au selber oder fröget eim sogar! ich wür mer dänn glaubs selber is eigete bei schüsse
gfallts dier dänn gar nüm am jetzige ort?

23.03.16 08:55
elea 

Re: Bräute 2013

of 1.juli foht er am neue ort ah. jo er esch usem hüsli. er het wörkli "glette" die letschte mönet, eifach wegem zwöschemönschliche... be so happy hetter en neuafang! und bez meh lohn schadet eus au ned

haha, aso nonid höt und morn aber mer wend secher es 2ts. vellecht dass mer em herbst mol ufhöret verhüete und luege was passiert aber ebe vellecht packts eus au früehner oder mer seget denn mer send nonid ready.
ja si döfe jo bimene vorstelligsgspröch gar ned frohe wis met familieplanig usgseht, und eigentli döfscht jo sogar verschwiege wennd scho ss besch,. aber i chönt das ned, wet ehrlech si metem arbetgeber.
muss so sege, i liebe d arbet woni do chan mache, aber d stemmig esch sehr astrengend do. do i aber nome 3 täg schaffe, glengts mer oft de grend abe zhebe, d ohre zue zmache und velles z ignoriere
besch scho nervös wege dim gspröch nöchst zishctig? hesch di jez no a andere ort beworbe oder wartisch mol das gspröch ab?

23.03.16 10:13
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Eben, ich sehe das etwas anders... Ich meine du hast jetzt schon sehr viele Jahre Arbeit geleistet und somit auch deinen Beitrag an die Gesellschaft, inkl. Sozialversicherungen. Und wenn du eine neue Arbeitsstelle möchtest, weil du bei der alten nicht mehr glücklich bist, ist das absolut nachvollziehbar. Ich meine was spielen für einen Arbeitgeber schon 4 Monate Ausfall für eine Rolle, wenn du nachher gleich weiterarbeitest? Ich finde den anderen Fall, wenn sich Frau einfach eine Arbeitsstelle sucht um die EO zu bekommen und nicht zurückkehrt, nicht fair. Aber in deinem Fall ganz und gar nicht.

@lilly: Drücke dir die Daumen für das Vorstellungsgespräch!

@me: Ich habe nun eine neue Karrierestufe erklommen und M. baut leider in letzter Zeit viele, kleine Unfälle. An den Schlafproblemen bin ich auch dran.

23.03.16 12:41
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, JETZT bini nonig nervös aber am 29igschte dänn sicher bin gspannt was die so säget etc.!

ja bitz meh lohn isch natürli au nöd schlecht hihi da seit mer natürli nöd nei hihi

dämfall CHANS scho das jahr los gah mit probiere bi eu?! juhu ... freu mi dänn scho wenn en bricht chund chch :p obwohl mier im moment nöd schwanger wend werde und es vermuetli au bi eusne beidne bliebe wird (händ gnueg z tue mit däne zwei ) dänk ich mier immer das es eifach s schönscht isch und ich es sicherlich es paar mal wird vermisse, schwanger werde, schwanger si, es babeli z ha und und und
dä luis hät leider grad so e uuultra asträngendi phase, mein gott!!!! hoff die gaht bald wieder verbi :) jetzt hani grad beid is bett ta... hani wenigstens bitz ruhe und chani wieder energie sammle!

mir händ no dä zügeltermin becho, isch sogar 2 wuche vorher!! han jetzt grad no es putzunternehme organisiert und 2 professionelli zügelmänner wo eus am zügeltag für 5 stund helfe werdet! bin aber scho froh wämer dänn alles gschafft händ und ich afange iruume und dekoriere chan wird aber bestimmt stressig... zum glück nähmet mini eltere die chline zwei, so chömer eus voll und ganz uf s zügle konzentriere...

23.03.16 13:23
elea 

Re: Bräute 2013

ja me dunkt 4mt fehle ebe no vell und send jo au nor 4mt wenn bes z letscht schaffet. geht vell wo vorher ufhöret...

ui was macht er denn snet? gheiht er uf bim laufe? aber niemeh so schlemm wie det woner so bluetet het hoffentli?

hihi, ja lily, d Möglichkeit bestoht scho dass endi johr gueti News geht guet me weiss jo nie wie lang dass goht bes es ischloht. i be do jo mega de pessimescht und mi maa s puure gegeteil aber so send doch all manne glaub
ui, wiso denn astrengend? aso eifach dass er sehr vell Energie het oder los er ned so? chamer das aber guet vorstelle, mer hend momentan en chline töibeli dehai.

das esch jo hammer chönd ehr 2 Woche früehner ine! und d zügelmänner send secher au e reeeesee hilft. die werde i dene 5h secher de grost brocke erledige. ja und ohni chend wo omewusle chame halt vell effektiver schaffe!

23.03.16 13:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hui elea, so schön druck eu dänn fescht t dumme das es schnell ischlaht

er isch im moment irgendwie i allem ober mühesam! wot alles uf s mal, wenns em nöd grad gisch schreit er umenand, lost nöd zue und und und isch wüki grad sehr asträngend mitem! aber das isch (nimmi mal a) normal! händ bestimmt all chind ihri phasene... und meischtens wenn die überstande isch sinds wieder ängelis :)
mini einzig rettig isch das beid dureschlafet... suscht chöndsch mich im moment echt iliefere

han ebe au sgfühl und wird däne 2 zügelmänner grad arbet ufdrucke die müend sicher mal die grosse möbel, bett, schränk etc. usenand schruube und i dä neue wohnig wieder ufbaue, dä chli kramm chönd au guet mier mache... min ma isch handwerklich ebe nöd so begabt
bin au uh froh das t wohnig putzt wird, da hätti glaubs def. kei nerve däfür! und han es guets agebot, au für die 2 zügelmänner, uf deindeal gfunde!

isch eue chli dämfall au grad inere asträngende phase? (teubeli)

23.03.16 14:23
elea 

Re: Bräute 2013

haha, i gebe denn bscheid wenn de definitiv Startschuss gfalle esch

ja das tönt sehr astrengend. aber bi chend esch jo ergendwie alles Emmer en Phase... aber das glaubi der wörkli dass es e troscht esch dass er so supetoll schloft! ich huehn ha jo voll vergesse dass das wochenend ziitumstellig esch. ha de chlii schön wele langsam dra gwöhne und jez hanis voll vergesse.

ja wenn das grosse sperrige züg gmacht esch, esch das scho di halbi mieti! nome scho wenn me als laie wet en chleiderschrank usenandschrube... das machet d Profis ruck zuck. jo und d cheschte und so chame jo wi du seisch guet selber mache. hender de no paar kollege igspannt oder machet ehrs ellei zeme met de zögelmanne?

ja er esch en mega Diva em Moment. tönt ähnlich wi bi der. so balds halt ned nach sim grend goht göiset er as ob er es meitli wer

23.03.16 15:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hihi dänn freu ich mich uf din bricht mitem startschuss und bibere dänn mit eu mit ;) <3

ja isch wüki sehr asträngend im moment :-/ janu, da müemer jetzt wohl dure :)
Das isch echt viel wert schlafter so guet und die chli au mitlerwilä vo 8 bis 6 (sie isch ganz e ruhigi schlöferin) sooooo herzig! :) dä luis eher es fägnäscht :p bi eu unterdesse au guet mitem schlafe? Das isch halt scho uuuh viel wert findi! Ich mutier ja zume monschter bi schlafentzug :p

Es isch ebe so das mer ame dunnschtig MÜEND zügle, isch ja en neubau und mir sind so zueteilt worde und ich möcht vo niemertem verlange wege eus extra müesse frei z näh :-/ aber min schwager und brüeder werdets vermuetli glich mache :) also sinds 5 männer und ich haha hoff das langet dänn!?

24.03.16 15:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

So, churz vorem hütige frühe Fiirabig im Gschäft luegi no schnell ine :)

Elea ich verstahn di wegem Jobwechsel. Mir überleget eus das au, grad jetzt woni frisch ame neue Ort agfange han... wär mär au bitz unagnehm, aber glich würet mir eus nöchst oder übernöchst Jahr über es Gwüschterli freue sprich müesst de Startschuss au da irgendwenn mal no falle aber du, uf de andere Siite het mär es Privatlebe, wenn de Moment passt, denn passts, ich glaube da muess sich niemert schuldig fühle weg so öpis schöns... Also ich freumi au scho uf di nöchsti Babynews da

Das tönt denn schön mit Elba, da simmer no nie gsi, ihr werdet bestimmt seeehr fein chöne esse Gönder mitem Wohnwage? Ich bin au total in Feriestimmig, aber irgendwie findemer nüd gschieds zum über Uffahrt/Pfingste chöne bueche... passt eifach nöd, entweder zwiit weg für die paar Täg oder ztür oder nöd so chinderfründlich debi würemer so gern chli weg, mal luege, vilicht ergitt sich im letzte Moment no öpis.

Mir hend im Moment ä absoluti Mami-Titti-Phase de Chli chlebt a mir wie no nie, wett nur mit mir ischlafe, mit mir kuschle, mit mir Büechli aluege und mamma da und mamma det, sooo herzig, ich gnüsses grad sehr, gaht bestimmt au wieder verbi und denn isch de Papi wieder sin Hero

So, ich mache bald Schluss und freumi ufs verlängerte Weekend... de ersti frei Tag siti wieder schaffe allne fröhlichi Ostere und e grossi Portion Schoggihäsli

Zuletzt bearbeitet am 24.03.16 15:45

29.03.16 08:01
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Zusammen

Wie geht es euch allen? Habt ihr schöne Ostern verbracht? Ich war ziemlich oft im Fitness :-)

@elea: M. kann also auch ganz schön Teubelen... Aber du, oft ist er dann wieder zuckersüss :-) Gestern hatte er keinen Mittagsschlaf, aber ist auch erst um 11 Uhr aufgestanden :-)

@lilly: Also wir haben mit 3 Zügelmännern gezügelt und innert 5h konnten sie wieder gehen. Und das inklusive Demontage und Montage.

@Emma: Was ist mit Deutschland? Ich habe ja auch erst gerade einen Flug gebucht und nur 160.- für Mai bezahlt.

@me: Hmm, die letzten beiden Nächte war ich wieder nervös, aber konnte dennoch gut schlafen. Und diese Nacht hat es ja geklöpft und gestürmt, dass es nicht mehr schön war. Und ich Doofi habe heute Morgen den Schirm im Bus liegen gelassen.

 1 .. 1838 .. 3673 3674 3675 3676 3677 .. 3717 .. 3757
eigentli   Hochzit   langsam   schnell   wirklich   Zeremonie   natürli   irgendwie   Problem   Kollegin   natürlich   vorallem   richtig   himbeer   schaffe   gspannt   bearbeitet   eigentlich   einfach   Zuletzt