| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1839 .. 3676 3677 3678 3679 3680 .. 3719 .. 3757
18.04.16 10:48
sonne13 

Re: Bräute 2013

huhu zäme! mich gids au no lies ab und zue mol wies euch so goht und was ihr so möched, aber zum schriibe langts meistens ned, und irgendwie hani gar nüd so spannends z schriibe
eus gohts super und d mädels sind jetzt voll am nocheplappere und pläuderle! do muess mer langsam ufpasse was mer seid, vor allem min maa sini fluechwörter muess er jetzt denn wirklich beerdige, langet scho wenn eusi mädels säged "sisse" (sorry...) wenn mir ufs wc göhnd horror, aber us so chliine chinder tönts immerhin ned so schlimm

lilly, hoffe isch guet gange am gspröch!

elea, tönt jo wahnsinnig motivierend be dir ohjeh... mine maa isch au am umeluege wägere neue stell. hed au d nase voll... hoffentli beruhigt sich das be euch im gschäft glii wieder, das stell mer also sehr unagnähm vor...

ich gniess mine arbeitstag immer sehr ha e super tolle job und goh mega gärn. met pensum erhöhe gsehts aber momentan ned guet uus, aber es isch mer eigentli egal momentan, ich gniess ziit mit de mädels sehr und sie wärded jo sooo schnell gross - wett gar ned meh goh, ich hätt s gfühl ich würd öppis verpasse

sodeli, ich muess wieder! ganz e schöne tag euch allne! liebi grüessli

18.04.16 13:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Schön, gitts wiedermal News.. vo mir gitts nämli au nöd würkli viel neus zbrichte

Elea ou nei, das tönt würkli gar nöd lässig bi dir im Gschäft im Moment, da nimmts mi nöd Wunder dass langsam alli afanget chünde. Hoffe aber dass dir din Job wiiterhin Freud macht und du dich a dim Teilziitpensum chasch freue, stell der vor wärsch Vollziit dete...

Sonne jöö gahts jetz richtig los mit eune Mädels? So herzig wenns d Sache nahplapperet und stimmt, bi so chline Chind tönet au "unschöni" Wörter uu herzig aber das hend mir au scho gmerkt, genau die unschöne Wörter werdet natürli als ersts usepickt Euse chili redet nonig so viel, er het sis Repertoire mit sine paar Wörtli und benutzt die ufe und abe aber ich stuune jede Tag wieviel er scho verstaht, s isch echt faszinierend s isch jetz grad e uu schöni Ziit woni richtig gnüsse.

Wegem Pensum, muessi säge sind mir mini 50% au grad ade Grenze.. chani drum absolut verstah dases mit 2 Chind mit 20% tiptop passt. Ich bin uu froh luegt min Ma en halbe Tag uf de Chlii, ich merke wie wichtig die Papiziit isch, beidi hend denn amig richtig Spass und machet Sache vo s Mami nöd macht

Allne en schöne Namittag!

18.04.16 13:37
elea 

Re: Bräute 2013

sonne, Emmer schön vo der z lese haha, ja di chline send wie schwömm, wenns om bösi wörter goht. loschtiger wiis ghörets de rest nie so guet wid fluechwörter
was esch denn bi dim maa los dass er am ome luege esch? au schlechti stemmig oder gfallt ehm d arbet nöm so?
gosch du demfall 1 tag die Woche so widu schribsch? du, ob e halbe tag oder 5 täg, so langs för eim stemmt eschs richtige. esch shcön wenn me e chline usglich het und s denn weder chan rechtig gnüsse met em chend. das esch so vel wert! ja und wi du seisch, si werde so schnell gross. schaffe chame au spöter nomeh obwohl i chönt mer niemeh vorstelle 100% zschaffe. das mieche mini nerve nöm met
ja Emma genau, wenni wörd voll schaffe em Moment de hetti au scho lang kündet. en anderi kollegin het mer jez au grad verzellt dass si afoht ome luege. goht aso super witer i wörd gern wechsle, aber ebe well mer auä i es paar mönet wend förs 2te probiere, fendi das ke guete zitpunkt.
ah, aber apropo #2... letscht Woche het mer mini best fröndin gseit dass si schwanger esch metem 2te. si eschs gotti vo eusem chline, und ich vo ehrem bueb. be super super happy und freu mi jetzt mega dass es witers chend ome esch nöchst johr

Emma, ja sone papi tag esch öpis mega speziells för bed, s chend und de papi. und esch ja ned selbstverändlich dass de ma chan bez reduziere.
ja gell, au wenn si nonid so vell plöiderle esch wahnsenn wie vell si scho verstönd. be amigs selber baff welli oft denke i rede ane wand. aber ebe die chline verstönd mega mega vell. mengisch wends halt ned verstoh
uh euse het momentan en mega tigg wo eus i wahnsenn trippt. er stopft sech Emmer s muul met essse voll, und denn chöiet er of dem ome und plötzli spöizt er de ganz hufe use. grrrrr jedes mol, Emmer! mer hend agfange em de teller wegneh und en z fuettere wines Baby, löffeli för löffeli. aber das esch ehm doch egal, de spöitzt er halt das au use. s einzig woner normal esst esch Banane hoffe die doof Phase esch gli verbi, nervt total

18.04.16 13:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi mitenand!

ui lilly ich bi au gspannt, häsch scho news?

sonne, ich ha grad mega müesse lache wäg dem "sisse", ich ghörs grad... so süess, haha

bi eus isch au grad nöd optimal im büro, aber es isch scho so, als teilziitler chunnt mer irgendwie so sache meh am rand mit über. mini 50% findi au grad perfekt, meh würdi au nöd welle. und es isch würkli so elea, ich gnüss die täg mitem chline wieder viel meh jetz woni au bürotäg ha. und anderersiits gnüssi au d bürotäg wieder meh als vorher, ich find es isch grad ziemlich guet so wies isch.

18.04.16 16:09
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo mitenand

ou elea, das tönt wüki nöd grad sehr agnehm im gschäft :-/ meinsch wird jetzt chli öpis gänderet? hoffemers mal! aber für dich isch ja wüki easier als teilziitlerin

hihi sinder scho gspannt was bi mier use cho isch leider hani e absag übercho bin ja nur no mit einere im renne gsi und die häts dänn schlussentlich au becho... janu! t absag an sich isch aber mega nett gsi haha sie hät mer gseit söll immer wieder so antworte gäh wiennis gmacht han und dass sie mich wüki toll gfunde händ blabla (bringt mer zwar i dem moment au nöd wüki viel ) aber glich uh nett gsi und dass sie sich halt händ MÜESSE für öpert vo eus beidne entscheide. was mer im nachhinein aber ufgfalle isch dass sie bim zweite gspröch recht uf das mit dä chind usgfrögt händ, z.b. was ich dänn mach wenns chrank sind und dass sie mich als mami dänn ja bruchet (ja klar ) händs es paar mal agsproche und gfrögt und au wegem arbetsweg (willi 1h gha hätti) obi das wüki möcht in chauf näh für die wenige % woni wür schaffe... viellicht hät die ander scho mal i däne 2 pünkt besser chöne punkte... janu! bin a dem tag wos mer e absag erteilt händ meega deprimiert gsi, bin nur no dihei gsi, t chind sind a dem tag gar nüm use cho am nöchschte tag isch es dänn aber scho wieder verdaut gsi und jetzt isch au scho wieder s nöchschte in ussicht hoff eifach dasi öpis finde wird womer dänn au wüki gfallt und spass mache wird, das isch mer uh wichtig! s guete isch immerno dasi kein stress han und ich weiss ehrlich gseit au gar nonig wienni das ane bringe wird wenni dänn nüm die ganz wuche mit dä chind zäme bin :-/ drum würi au gern nur mit 1 tag istiege, eifach isch es aber def. nöd... 2 täg wäret im moment max bi mier! eifach solangs no so chli sind

sonne, so herzig, also ja, t fluechwürter natürli nöd chch ... obwohl, bi dä chline tönt wüki aalles soooo herzig hehe verwütsch mi amigs selber wienni lache muess däbi wärs gar nüd zum lache

himbeer, bi dier guet gange dä start? und mitem chline? am afang sicher nöd eifach gsi ihn abzgäh? :(

eusi zwei schlafet jetzt sit ca. 1 wuche zäme im zimmer t estelle isch zwar erscht 5 mönet, aber sie schlaft ja sitem 3te monet dure, wie en stei und drum hämer dänkt probieremers no i dä alte wohnig obs überhaupt gaht!? i 1 monet züglemer ja scho!!!! und bis jetzt isch wüki guet ... mal luege wie sich das wiiters entwicklet!? hüt am morge isch uh herzig gsi, isch dä luis zerscht wach gsi und hät sini auto grüsch gmacht dänn isch die chli natürli au wach worde und hät sich vergröllt bi ihne hät mer allgemein s gfühl händ amigs e gigelisuppe gesse t estellt findet dä luis soooo luschtig und er findets dänn natürli au cool wenn sie ab ihm muess lache und ich ha i däne momente eifach nüd z brichte

jö elea, wender eu i es paar mönet as zweite wunder mache??? soooo schön und dini bescht fründin wieder schwanger? hät ihri zwei dänn aber au recht nöch, gäll? ihre chli isch doch jünger als dine? mega herzig aber! vorallem wenn du dänn au grad schwanger wärsch wenn sies no isch, wie bim erschte PERFEKT!
bi eus im fründeschreis chund au gli es baby (mir sind bis jetzt die einzige gsi mit chind) freu mich scho meeeeeegaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
muess aber ehrlich säge dasi au froh bin dasi eusi zwei schätzlis han... wenni so zrug dänke isch es fascht asträngender gsi woni schwanger gsi bin und mitem luis wo no so chli gsi isch als jetzt wo beid da sind... mir isch es aber i dä ss vo dä estelle au viel sehr schlecht gange, isch sicher au nomal öpis anders als wenn mer sich topfit fühlt!

s krasse isch, merk jetzt scho wies öpis vonenand händ, während ich da jetzt schnell am schriebe bin isch dä luis mit sine laschtwäge, baggers etc. am spiele, schön nebet dä chline und sie luegt ihm zue scho mega herzig!!!!

19.04.16 07:37
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Das klingt ja wirklich nicht gerade toll mit deinem Arbeitsplatz. Du kennst ja meine Meinung zum neuen Job suchen :-) Aber es ist auf jeden Fall wirklich gerade nicht so toll.

Ich glaube man kann eine Dioptrie von bis zu -7.0 Lasern, da wirst du ja wahrscheinlich noch drin sein :-)

Schön, dass deine beste Freundin wieder schwanger ist.

Naja M. schmeisst einfach mit dem Essen um sich. Das gibt dann eine riesen Sauerei, vor allem beim Pasta essen.

@sonne: Schön, dass bei euch alles rund läuft. Hehe, ist ja süss wie die Kleinen alles nachplappern. M. sagt gerne Danke, Tschau und Namen.

@Emma: So toll, dass dein Mann seinen Papitag so geniesst. Bei uns ist immer am Mittwoch Papitag angesagt.

@himpi: wie war bei dir die Rückkehr in den Büroalltag?

@lilly: Tut mir Leid, dass du die Stelle nicht gekriegt hast. Kann sehr gut verstehen, dass dich das dann erstmals geknickt hat. Hast du bereits eine Einladung zu einem weiteren Vorstellungsgespräch?

Schön, dass die Beiden sich nun ein Zimmer teilen und es so gut klappt. Mein Mann würde ja auch gerne haben, dass sich mehrere Kinder ein Zimmer teilen. Das fände ich aber etwas unfair, da M.'s Zimmer nur 11m2 ist und mein Mann das 13m2 grosse Büro hat und dazu auch noch fürs Büro einen 27m2 grossen Hobbyraum. Da finde ich es nicht gerade fair zwei Kinder in 11m2 zu stecken. Aber eben, alles hypothetisch :-)

@me: Ich habe heute und morgen die Voruntersuchung zum Augen Lasern.

19.04.16 11:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

snet, lasern will ich irgendwie auch schon lange, aber wir haben immer irgendwie andere prioritäten... jetzt gibts wahrschienlich bald ein zweitauto für mich und wir fangen wahrscheinlich doch etwas früher an mit bauen als geplant. mal gucken ;-)

lilly, tuet mer leid wäg de absag. aber ich wird grad wieder hässig wenni das ghöre mit dene frage. hetteds das mit de betreuig im chrankheitsfall au en maa gfrögt? natürli nöd! ich chönnt amigs d wänd uf. eigentlich muess mer ja uf so frage gar kei antwrt geh. ich säg nur "das isch organisiert", punkt. aber es chunnt demfall sicher öpis passenders für dich, ich glaub da immer chli as schicksal, haha.

weg mir: ich ha erstunlicherwiis kei problem mit abgeh. ich weiss, dass es am nevio sehr guet gfallt i de krippe und sie ihm sehr guet lueged. ich ha vollstes vertraue zu dene fraue det und sie mached würkli en super job. denn cha mer au mit guetem gwüsse gah. und mir gfallt de büroalltag als abwechslig sehr. ich schaff jetz viel lieber, schneller und effizenter als vorher und glichziitig chani au die täg mitem chline dihei wieder viel meh gnüsse. ich finds super so wies isch. guet er isch halt au no chli und brüelt zb au nöd bim abgeh, das isch bi de eltere amigs no schwerer. aber ich weiss ja, dass er i guete händ isch und det viel lernt, und er isch ja sowieso sonen ufmerksame wo immer wott luege und dihei isches ihm amigs fast langwilig...

ui mir händ die nacht so schlecht gschlafe wie sit eme halbe jahr nüm, ich hoff es wiederholt sich nöd hüt abig. de nevio isch totkaputt gsi am abig und isch immer i eusne arme igschlafe aber immer bim ablegge is bett isch er wach worde und hät mega agfange schreie. schlussendlich hät er denn 3 stund bi eus im bett gschlafe und ich ha ihn am morge am 1 chöne is sis zimmer transferiere, aber det ischer denn all 45 minute ufgwacht, hät chli gmötzled und isch denn wieder igschlafe, nach 45 minute wieder ufgwacht etc.... ich hoff nur es wiederholt sich hüt abig nöd, ich bi elei dihei die nacht. heieiei.. mir sind so verwöhnt, bi mer das gar nöd gwöhnt :D

19.04.16 11:26
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo himbeer ;)

Cool, wo wender dänn am liebschte baue? Land hätteter scho? Oder würs jetzt eifach uf t suechi gah? :)

Isch lieb, danke! Hät mi imfall au mega verwunderet, zumal sie mich das scho am 1. Gspröch gfrögt händ :-/ und au mitem arbetsweg, find irgendwie das muess doch ICH wüsse ...
Gäll, dänk genau glich, wenns amigs nöd klappet, häts eifach nöd müesse si :D und s richtige chund no :)

Das isch super klappets so guet mit dä krippe <3 genau, daser no so chli isch isch sicher en vorteil, als wenns grösser sind und verstönd das s mami jetzt gaht :-/

Ich möcht euse chli ja ab summer/herbscht, eifach wenner 2i gsi isch id spielgruppe bringe (1x i dä wuche für 3h) ha s gfühl das tuet dä chind mega guet!? Mal luege obers dänn au zuelaht bzw det bliebt :p

Snet, würsch dänn dini auge scho gli mal welle lasere? Ui, ich hät glaubs mega angscht :( aber kenn 2, nei sogar3 wos gmacht händ und voll happy sind :)

"Esse usespucke": hät dä luis au mal e phase gha!! Irgendwie häts dänn aber wieder ufghört, nachem 100ertschte mal schimpfe :p :D

Wünsch allne en guete... mir machet eus jetzt au mal as choche!

19.04.16 11:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Snet, ja 11m2 wär scho bitz eng für 2 :) obwohl sie schlafet ja nur im zimmer :) also i dä neue wohnig hämers so plant, es schlafzimmer für beid zäme und s andere dänn als spielzimmer (isch ebe grad bi dä stuube) nutze... bzw t sache sicher mal det dri stelle, nöd das alles i dä stuube staht! :D

19.04.16 12:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

lilly, mir hetted s land zum glück scho, fast am gliche ort wo mer jetz wohned, nur es paar hundert meter wiiter äne. und ich wär super happy mit dere lag. jetz wänd mer dasjahr eifach mal die rechtliche grundlage und de papierchrieg afange und vilicht schomal en architekt sueche und denn mal luege was überhaupt möglich wär uf dem grundstück.

ich glaub grundsätzlich dass d chind mega chönd profitiere vo krippe, spielgruppe und so wiiter. sie lerned halt soviel vonenand. also weisch ich würden jetz nie meh als 2 täg pro wuche abgeh, das wär mer au zviel. aber die 2 täg sind ideal plus all zwei wuche no en dritte tag mit de grossmamis, das tuet au allne guet!

aber d organisation hät scho agfange, er hät schins jetz chli fieber und mis mami ischen jetz us de krippe go hole. isch nüt schlimms, er strahled sie scho wieder ah, aber ohni hilf vo usse wäred söttig situatione au schwieriger... hetti müesse blau mache hüt namittag.

 1 .. 1839 .. 3676 3677 3678 3679 3680 .. 3719 .. 3757
richtig   wirklich   langsam   bearbeitet   natürli   gspannt   natürlich   schaffe   schnell   Hochzit   Zeremonie   himbeer   Problem   vorallem   eigentlich   irgendwie   Kollegin   einfach   Zuletzt   eigentli