| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 184 .. 366 367 368 369 370 .. 2064 .. 3757
16.07.12 10:54
FleenM 

Re: Bräute 2013

Schmetterling84

Hihi, genau da het min Papi au gseit. Er heg halt scho immer gwüsst, dass ich chli es tüürs seg Min Verlobte het ihm denn anschinend so chlini Plüsch-Kamel brocht, woner um mini Hand isch go ahalte

Nei nei nei! Nid im ernst?? Vater der Braut isch min absolute Lieblingsfilm und i ha ihn die wuuche mit mine eltere und mim verlobte wieder mol glueget. Und min Papi und i hend dä scho so oft gseh, dass mir fast alli wichtige passage uswendig chönd mitrede hihi
Und det wo er im Stuehl sitzt am Afang und seit, plötzlich het mer angst, dass de richtig chund und als vater heg mer immer sorge, het de papi sis wiiglas ghobe und gseit, jo steve, do cha dir nur zuestimmä
Mir scherzet immer demit, dass er jetzt denn au nur no 8 Hotdogs vo 12 chauft, da er nur 8 brucht und sich d'Wurstfirma mit dä Brötlifirma zämätoh het hihi

Jo, mir hend eus überleit zwei BKH in lilac i eusere Familie ufzneh. Aber mir wartet nochli :D
Mini Eltere hend ehn Blue Silver Tabby und e Exotic Shorthair.

Wünsch eu allne ehn tolle Tag!

16.07.12 11:07
Lula 

Re: Bräute 2013

Härzlech Willkomme FleenM!!


@MaLu: Tönt guet, wünsche nech viu Spass u ne gueti Zyt...

16.07.12 11:32
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

He FleenM... Das gits jo nid, allne wo ig das vom Film verzell chömme nie drus.. so quasi: dä ha ig noni gseh.. Und du kennsch en, ziehsch au d Paralelle zu dim "Läbe", soo luschtig... Sit däm Film wünsch ig mir die typischi Ami Hochzyt und ebe mi Papi gseht sich genau i derä Rolle.. Ha au immer sit däm Film Schwän wellä im Garte (mir hei ä Teich) wenn i hürot. Dä mit dä Hot Dog isch dr Hammer.. Muess en au unbedingt wiedermol luege, friehner isch das au euse Familiefilm gsi.
vo wo bisch du denn?

Ig cha BKH nur empfähle euse isch so ä Schmusetiger, und so lieb.. er dörf ebe nur uf d Terrasse aber er liebts und klar triebt er ein au i Wahnsinn. Mir hei es Männli und würd wieder ein näh, die si viel grösser als d Wiebli und ebe mega lieb.. Nimm es Pärrli denn gits Nochwuchs

Das mit dä Kamel isch au voll luschtig... Und ebe muesch dr Tarif vo afang a dure gäh

16.07.12 12:01
FleenM 

Re: Bräute 2013

Schmetterling84

Hihi, jo mir gohts amigs glich. Es kennet ihn i mim Fründeschreis ebe au nur wenig, debii isch das so ehn hammer geniale Film! Findi gad mega kuul, dass öpper dä au kennt!

Jo, die hend au es uh schöns Huus, findi! Oh weisch wie schön mit Schwän! Wenn hürotet ihr? Nid, dass es denn schneit und d'Schwän au id Badwanne müend Tuesch dir denn aber bitte au ehn Fronk zue? "Mit de Tart für d'Bruuut"

Mir hend zum Glück chli e chlinere Gästeliste als sie. 500 Lüüt und denn no iflüge loh.. Autsch hihi

I chuma usem Aargau und du?

Jö, dä tönt würklich nachemne ganz liebe! Mini Eltere hend au zwei Stubetiger, wo eifach uf alli Balkon döfet und s'ganze Huus für sich hend. Es sind scho schöni Tierli! Mir gnüsset momentan no euse 3er Huushalt mit eusere Goldiehündin! Und momentan hüeti no dä Goldiewelpe und d'Chatze vo mine Eltere. Isch also gad was los :D

16.07.12 12:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Schmetterling84 und FleeM: I kenn de film au. han de scho früehner immer uh gern gseh

16.07.12 13:10
Lula 

Re: Bräute 2013

Wie heisst de Film? "Vater der Braut" ? I gloub i muess mau luege, cha me sicher übers Swisscom achenäh...

16.07.12 13:44
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

A Alli.. Luegend dä Film unbedingt... Isch voll dr Hammer und so klischehaft... ä Klassiker halt.. Jo er heisst "Vater der Braut" und dr Steve Martin spielt d Hauptrolle. Muess en au hüt uf mis Ipad lade

Daninici: glaub dä Film chunnt sicher 2 mol im Johr, immer wieder um d Festdäg ummä. Und jedesmol wenn er lauft lueg en. Mueshc also au wiedermol luege

FleenM: Bi immerno ganz baff, das es dir glich goht wie mir mit em Film (und au süscht relativ ähnlichi vorstellige hesch) Hürote Endi Juni aber wenns so isch wie i däm Summer ischs no guet möglich.. Jo mis Grossmami het ä Pool muess en denn halt beheitze
So ä weeddingplaner wär schono öbis, aber mach scho selber alli Wahnsinnig, bruch für das nid no öber zzahle...
Bi us dr Region Basel, aber falls es denn mol es Treffe gäbi wäre mir vermuetlich am gliche drbi... Ha gseh bisch vo dr nöchi vo Lenzburg, vo dört i dr nöchi hei mir euses Busi.

Uii, do heschs aber sträng im Moment, chasch dir jo denn 2 ufe Herbscht/Friehlig zuedue, falls du denn eusi Zucht wettsch wüsse gib dr gärn dr Name a, wohnsch jo schinbar grad nebädra

16.07.12 13:46
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84: ja han glaub s letschtmol um d wiehnachte ume gseh. de isch so genial. lauft doch etz gad so e hochzits-komödie im kino. hoff i schaffs zum de go luege

16.07.12 13:52
Mime 

Re: Bräute 2013

Hallo ladies
Mäude mi ou mou wieder... dr mänti isch äbe mi kompensationstag und ha drum fasch nur denn ziit zum organisiere und im forum nachezläse was so louft

...haerzli86:ou wenn mer mi schatz vor 2 jahr e werkuftrag erteilt hett und gmeint hett, bis zu sim 30. wetter gärn e sohn, chani das nid erfülle, das wär genau bis im ougscht 2013... aber bi grad noni so wiit, wett de scho sehr gärn ching, aber wahrschinlech muess das bis zu mim 30. warte (2014). und ob's de e sohn wird, chani jo eh nid beiflusse

...Noelle: Merci dir und ou de angere fürs Beantworte vode Frag nach Azahl Aperogescht. Bi üs wärde's sicher um die 120, am Fescht de no um die 60. Mache die, wo ou vüu lüüt am Apero hei und när "reduziere" irgendwie e spezielle Apero? Wüu wett äbe scho, dass d Aperogescht ou chli öppis vom Hochziit hei.

...Cora: Mi Brueder und e gueti Kollegin vo ihm singe süsch a Hochziite, si sicher scho a 20-25 gsi und hei gueti Rückmäldige. Si "müesse" de bi mir ou...

...ma84ma: Das miter Tracht as Zivile bringt mi so ufne Idee... mis Grosi hetts geschter vo mim Vatter erfahre, dassmer hürate und wett mir sowieso scho lang ihri schöni Bärner Tracht schänke und hett de geschter mi Vatter gfragt, obi de d Tracht as Hochziit wott alege... nei, aber werum nid as Zivile? Muess mou mi Schatz froge, waser derzue meint...

...zibesa: wünsche der aues Gueti, und vüu Chraft so oder so! Das ränkt sech sicher aues ii und wird guet! U weisch wie schön!

und no allgemein: Auso, mir heis üsne Familiene jtz gseit, und d Grossmüetere si de grad wiiter informiert worde. Leider hett d Grossmueter vo mim Schatz (hett nume no die) s gar nid begriffe... aber defür hei sech die angere aui so schön gfreut, mi Schwiegervater in spe hett de müesse go absitze und sech wieder chli sammle, s ischem so nöch gange
jtz darfi ändlech "offiziell" plane... aber das isch sone sach. mi GG machtsechs scho chli eifach, wott aues mir überloh. u de stahni wieder irgendwo a bimne problem woni nid cha/wott elei entscheide, u de geits de scho wieder fasch e wuche, bisi cha wiitermache... aber das schaffe mer scho...
ha emu d chile, dr aperoort und dr gäschteumfang scho (drum mini frag obe). jtz weissi zum bispiu nid, wases aues für cooli idee git, für mit dr gseuschaft wiiterzreise? car fingi äbe chli längwilig. mim GG si troum wär jo e töffflotte, aber das isch gloub nid würklech realisierbar, emu nid mit däm chleid. wüu ... tadaaaaa... ha mis chleid nämlech scho!!!! bi da uf dr chleiderbörse go umeschneugge, u de hetts eis gha womer gfaue hett und mer passt wie agosse... hani grad gno
hihi jtz bini mou gspannt uf euchi reaktione!
glg mime

16.07.12 13:56
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

...Daninici hihi.. dä muess i au no luege

Mues mir glaub das Wucheend es paar Hochzytsfilme aluege, aber das bringt mi ebe immer uf dummi Idee. Letschtens isch jo Bride Wars cho im fernseh, dä ha ig au gluegt, und mim Schatz het s Vera Wang Kleid so gfalle Aber ebe, wie heisst so schön im Film: Ein Vera Wang wird nicht der Braut angepasst sonder die Braut passt sich dem Kleid an.... Und das schaff ig unmöglich. Ha aber es joohr zyt zum chli abspecke.

 1 .. 184 .. 366 367 368 369 370 .. 2064 .. 3757
gspannt   Problem   richtig   eigentlich   natürli   vorallem   wirklich   eigentli   schnell   Kollegin   Zuletzt   bearbeitet   Hochzit   irgendwie   Zeremonie   himbeer   einfach   natürlich   schaffe   langsam