Bräute 2013 |
|
1 .. 1840 .. 3678 3679 3680 3681 3682 .. 3720 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
09.05.16 14:09
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hoi mitenand
Ou nei elea, das tuet mär mega leid dass ihr in Notfall hend müesse mitem Chline das isch sicher mega schlimm gsi. Hets fest blüetet? Hoffe fest dass d Zähnli heilblibe sind. Oh schön hender sonen spontane Tripp gmacht, tuet amigs guet eifach bitz abschalte..
Snet ich hoffe es besseret bald mitem schlafe, das isch uf Duur sicher sehr astrengend. Hesch denn Müeh mit ischlafe oder verwachsch immer wieder?
Mir sind au zrugg vo eusem schöne Städtereisli s het richtig guet tah es paar Täg weg gah, de Chlii het super guet mitgmacht, und alles het problemlos klappet.. sogar s Esse im Restaurant han chli Angst gah will mir selte mitem Chline i Restaurants gönd go esse aber er isch so brav gsi, bin uu froh das er kein heikle Esser isch... het alles probiert, Tapas, Paella, Glacés... alles het ihm gschmöckt nur de Buggy hettemer locker chöne dihei lah, das Pfüdi isch Kilometer gloffe am liebste i di ander Richtig wie mir
|
|
|
|
09.05.16 14:58
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Ouuu jöö nei, das tuet mär grad weh z'läse... sonen arme und chan mär genau vorstelle wie's dir debi ergange isch, ganz schrecklich so öpis. Drucke eu d Duume dass mite Zäh alles guet isch, säg nüd.. da isch mär froh het mär sone Versicherig abgschlosse Oh, ihr gönd die Wuche scho id Ferie? So toll... wie lang gönder?
Jaaa echt, ich bin uu froh... de Chlii isch jetzt scho 8x gfloge (Hi- und Rückflüg) I sim Alter han ich höchstens mal e Busfahrt gmacht Nei, s isch würkli so, es isch überhaupt nöd selbstverständlich und eus isches bewusst dass mir da grad recht Glück hend, drum nützemers au us sone Städtereis isch halt scho nöd ohni ebe vorallem wenns idem Alter sind wo's nüm im Buggy wend inehocke. Aber mir hend jetzt natürli meh Sache gmacht wo ihn au freuet, also nüd mit Musee aluege oder so, sondern sind is Aquarium und in Tierpark etc. Mir hend imfall selber gstunet wieviel er gloffe isch, und denn richtig zackig klar, amig simmer im Schneggetempo vorwärts cho will er es Blüemli het wele pflücke oder es Chätzli entdeckt het oder de Tuube hinenah grennt isch aber im Grosse und Ganze hets würkli super klappt und de Buggy hemmer als Transportmittel für eusi Rucksäck benutzt defür isch er am Abig amig würkli kaputt gsi und in Sekunderekord igschlafe
Mir sind bis jetzt immer mite swiss gfloge und hend jedes Mal de Buggy bis an Flüger dörfe mitneh, churz vorem istiege zämeklappe und det abgeh, jedes Chind bis zume gwüsse Alter (Weiss jetz nüm gnau bis wenn) het kostelos Aspruch uf en einteilige zämeklappbare Buggy. Ufem Rückweg ischs jetzt verschiede gsi, dasmal hemmer de Buggy erst mitem Gepäck übercho, womer uf London sind, hemeren wieder bim Usstiege vom Flüger grad übercho.
Gäll das mitem Restaurant isch sone Sach.. ich wär da ebe glaubs au nöd so glasse wie din Ma... (min Ma wär da ähnlich wie dine) stimmt, ide Regel reagieret d Lüüt recht locker, hend mir au gmerkt aber glich, für d Eltere isch das nöd so eifach wenn d Chind plötzli afanget umeschreie oder nöd wend esse etc. aber ja, wenns so isch, macht mär halt s beschti drus
Zuletzt bearbeitet am 09.05.16 15:05
|
|
|
|
|
|
1 .. 1840 .. 3678 3679 3680 3681 3682 .. 3720 .. 3757
|