| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1841 .. 3679 3680 3681 3682 3683 .. 3720 .. 3757
09.05.16 21:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja eigentlich häts guet klappt mit de öv bis jetz, mir wohned würkli praktisch. aber für gwüssi sache isches halt doch besser mit auto. ich denk au wenni eis ha wirdis automatisch au meh bruche. es git en mazda 2, ha so freud! morn abig ischer scho da, juhuu

ui ja mir freued eus au mega uf elba. hoffenltich gfallts eu det, denn chönd mer nächst jahr chli besser time und zäme gah, haha.

10.05.16 07:26
elea 

guete morge zeme

ja wenn d öv noch send eschs ned so es Problem gell. I vermesse s auto vorallem wenni gern wörd metem chline en usflog mache. Mer hend kes halbtax oder so ond wennd de witer fahrsch met de öv läpperet sech das mega….

Ha grad rasch müsse google wie de mazda 2 usgseht, ha doch ke ahnig vo autos  gfalts mer aber mega guet! Het sone tolli grössi för en 2t waage. Und gseht mega mega cool us :D

Ja i ha nor guets ghört vo elba, aso beni mer secher dass es u schön wird si!  hahaha, ha wenn mer nöchst johr weder gönd dömmer time! De chöne d buebe zeme sändele

10.05.16 08:55
himbeer 

ja mir wohned zfuess vom bhf und de flughafe isch au mega näch, ich bi au scho mitem chline mitem zug uf thun gfahre, das isch super gange. aber nur scho zb. in zoo isch mit de öv mega umständlich, mitem auto wäri i 10 minute det. und ebe ich denk ich bruchs denn au meh wenni würkli eis ha. am dunnstig muessi grad en usflug iplane, haha

ja es isch es mega herzigs autöli, und gseht würkli au no super us! ich bi inehockt und es hät sich agfühlt als würdi scho immer mit dem umegurke. und d garage hät mer sogar no extra d schiibe gratis tönt, bi voll happy.

ich bi so gspannt wie euse chli denn ufs meer reagiert. ou ja und sändele... ui das wird sicher mega spannend für eus all, haha.

übrigens hani no es chlises update welle eu geh wäg mim traurednerbusiness. es lauft also nöd schlecht ah. ich wird 2016 bereits 4 hochzite dörfe leite und für nächst jahr hani scho zwei afrage und ei bereits fix buechti hochzit

10.05.16 10:01
Lilly4 

Hallo Ihr Liebe!
Meld mi au wieder mal
Elea, wie gahts euem Chline? Chan mers grad bildlich vorstelle sicher mega en Schock gsi! Wie isch das dänn passiert? Gaht amigs ratzfatz gäll? mir sind au scho im Notfall gsi (Schuheschrank uf dä Luis gheit) aber gott sei dank nüd passiert... hät au blöder chöne usecho!

Snet, super gahts mitem schlafe besser... stell mer das au sehr mühesam vor :-/ aber zum glück häts bereits e besserig gäh!

Himbeer, dä madza 2 gseht wüki mega cool us!! ;) für was füre farb häsch di entschiede?
Mir sind viel z fuess unterwegs, jetzt vorallem mit 2 aber s auto bruchi trotzdem au no zwüsched dure, z.b. grad hüt namittag, muessi öpis go hole gah und mit dä öv wär das en halbe tagesusflug gönd amigs us spass (vorallem wegem luis) go bus fahre... zug fahre find ICH bitz doof
Hey gratuliere lauft das so guet mit dine trauige, hammer!!!! Bisch dänn amigs nöd meeegaaaa nervös?? Ich wür glaubs sterbe

jö emma, soooo schön händers so guet gha dä v. macht das suuuuuupeeer guet, mega mega cool so!!!!! Nützeters no us

Bi eus isch jetzt nöchscht wuche mal zügle agseit... und ferie hämer dänn endi aug/afang sep! Ha mim ma gseit gahn entweder im mai/juni id ferie oder endi aug/afang sep (solang t chind nonig schuelpflichtig sind) juli/auguscht tuen mer nüm a

10.05.16 11:18
elea 

himbi, cool sogar met tönte schiibe? esch ja au praktisch före chlii, de musch ned extra Emmer sone sonne blendi för ehn as fenster chläbe!

aso euse esch eimol fang am Meer gsi woner 7mt alt gsi esch. ond er het göiset vor freud. hoffentli gfallts ehm Emmer no. glaub vorallem d welle send doch för chend eifach de hit :) dasch wie en reese badwanne wo vo ellei dud chosle

hey wow super wis bi der lauft als traurednerin! dini HP gseht au super us (aber das hader glaub au scho gseit ;)

ja, lily es goht soo schnell. er esch nebe emne sone Baumstamm gstande ovem spillplatz, hets glichgwecht verlohre und fadegrad ufs gsicht gheiht. und anschinend hetter auä no d lippe zwösche de zähn gha. me merkt scho dasser es no weh dued. er esst fast nüt und trenkt deför s dopplete...
ou jösses en schuehschrank? ja do weri aso au in notfall!

lily wie machsch dus eigentli wend met de chind underwegs besch? lauft de Luis alles ellei oder hender sone brettli wonder cha drufstoh falls er nöm mag?

nei jetzt stoht bi euch au shco s zügle ah? das esch jez mega schnell gange, ned?

10.05.16 12:45
snet 

Hallo Miteinander

@elea: Ui, das ist aber gar nicht toll, dass E. in den Notfall musste. M. ist einmal aus dem Bett geklettert und auf das Gesicht geknallt, aber es hat einfach fest geblutet, aber er hat sich schnell beruhigt.

Aber trotzdem cool, dass ihr einen spontanen Ausflug machen konntet. Und natürlich, dass ihr auch bald nach Elba geht.

@Emma: Eure Städtereise klingt aber auch toll. Wo wart ihr? In Valencia?

Ich habe Mühe mit einschlafen, ich bin dann einfach nervös.

@himpi: Gratuliere zu den tollen Aufträgen! Wie viel Vorbereitungszeit benötigt denn so eine Trauung? Und schön hast du nun ein Auto. Wir haben ja gar keines, aber momentan fahre ich mit meinem Roller durch die Gegend.

@lilly: Ui, bei euch ist ja schon bald Umzug angesagt! Habt ihr alles zusammen?

M. ist gestern zum Bus runtergelaufen, hat den Knopf gedrückt, ist eingestiegen und dann sind wir 1 Station Bus gefahren. Danach zur Kita gelaufen und wieder zurück nach hause. Und das alles ohne Kinderwagen.

@me: Ich hatte wieder eine gute Nacht!

10.05.16 13:28
elea 

snet, ja i weiss no wod mer gschrebe hesch dass de M. usem bett gheit esch! het schrecklich tönt

oh Gott, jez hani em fall glese " M. ist gestr aus dem Bus runtergefallen"!!!! ha grad e schock gha! momentan gsehni glaub öberall unfell
fendes genial wie wit er scho mag laufe. wie au de chlii vode Emma! me trouts dene chline beinli amigs fast ned zue

snet ehr hend em juli ferie gell?

10.05.16 14:24
snet 

Ja, es war auch total der Schock. Alles war voller Blut und das habe ich erst später realisiert, als ich das ganze Blut auf mir gesehen habe (habe ihn zum Trösten an mich gedrückt).

Hehe, nene, er ist nicht aus dem Bus herausgefallen, sondern ganz alleine eingestiegen :-) Ich habe ihn die ganze Zeit gefragt: Magst du noch Laufen? Dann kam immer ein Ja!

Nee, wir gehen schon bald in die Ferien. Am 1. Juni. Ich habe uns mit Sonnencreme eingedeckt, Sandalen für M. gekauft und nun brauchen wir noch Schwimmwindeln. Ah und das UV-Shirt habe ich auch gekauft.

10.05.16 14:43
himbeer 

hihi ja ich finds super mit de tönte schiibe, gnau has in erster linie wägem chline gmacht. uiuiui bi scho ganz nervös, bald ischer da

hihi lilly, ich bi amigs schochli nervös aber das isch au guet so. isch guet für konzentration ;-)

@snet: ich kann das noch nicht mal so genau sagen, ich habe erst angefangen, die zeit pro paar genau aufzuschreiben damit ich das besser einschätzen kann. aber ich mache mit jedem paar mindestens ein kennenlerntreffen von 1 stunde (plus anreise) und dann sicher 2 vorbereitungstreffen von nochmal je ca 2 stunden (plus anreise), und dann kommt natürlich das schreiben der reden dazu (da bin ich relativ schnell, aber es läuft halt auch nicht immer gleich flüssig), plus halt die ca. 4 stunden für die trauung selbst. die kleinen mails, whatsapps etc. dazwischen zähle ich nicht mal dazu, das gehört zum service, und dann halt noch ein bisschen administration, das hält sich ja aber in sehr engen grenzen.

12.05.16 12:54
Lilly4 

Hallo zäme

Gahts eu allne guet? ;)

Elea, mir händ so en doppel buggy vo maclaren, dä isch top! Im andere woni gha han sind beid nöd gern drin gsi, drum hanen verchauft :) machs meischtens so das wämer z.b. gönd go poschte packi beid det ine und erledigemer alli sache und wämer fertig sind machi meischtens no en abstecher bim spielplatz oder so wo dä luis dänn laufe chan und uf entdeckigstour gah :D würen laufe lah bim poschte würi niiiiirgends ane cho, drum kennets es nöd anderscht dass im buggy müend sitze und wämer fertig sind chan dä luis dänn scho use :) bi dä estelle isch ja no eifach hehe :p

Ja säget nüd, genau hüt inere wuche züglemer!!!!! Eusi wohnig gseht us haha bin if jedefall scho jetzt froh wämers dänn hinter eus händ :)

1 .. 1841 .. 3679 3680 3681 3682 3683 .. 3720 .. 3757
eigentli   langsam   irgendwie   schnell   bearbeitet   Zuletzt   eigentlich   vorallem   Kollegin   himbeer   wirklich   natürlich   schaffe   natürli   gspannt   einfach   Hochzit   Zeremonie   Problem   richtig