| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1841 .. 3680 3681 3682 3683 3684 .. 3721 .. 3757
18.05.16 08:08
snet 
Re: Bräute 2013

Moinmoin

Hier läuft ja so gaaaar nix mehr!

@himpi: Ok, das sind dann aber doch noch ein paar Stunden Aufwand! machst du denn einen Pauschalpreis oder verrechnest du die Stunden?

Wie ist nun das neue Auto? Ich kann mir auch ein Auto vorstellen, aber mein Mann ist da strikt dagegen. Naja, effektiv sind ja die Einstellhallenplätze teurer als unsere Mobilitykosten pro Jahr.

@lilly: Seid ihr bereit für den Umzug?

@me: Ich gehe dieses Wochenende noch weg :-)

18.05.16 09:45
Lilly4 

Guete Morge ;)

Snet, wo ane gahts dänn am Wuchenend? :-)

Ja mir sind sowiit ready :) muess jetzt hüt no 2, 3 Sache verruume und dänn gahni no en TrippTrapp go abhole haha für t Estelle (dä Luis hät ja scho eine) und morn wird dänn züglet wird sicher en stressige Tag, aber freu mi mega!!

Betreffend Job hätti evtl ab Herbscht e geniali Möglichkeit (nur 5 Gehminute vo eusem neue Dihei) das wäri ideal für mich! Jetzt mal abwarte (hoff irgendwie mega uf das)!

18.05.16 10:25
snet 

@lilly: Ich gehe nach München! Hoffentlich finde ich noch etwas zum Shoppen. Bin gerade auf der Suche nach T-Shirts und Cardigan.

Hehe, hättest du denn den Triptrap nicht erst später abholen wollen? Also nach dem Umzug? Wenn wir jemals noch einen Triptrap brauchen, werde ich mir einen im Internet bestellen, statt einen gebrauchten zu kaufen und den dann anzumalen.

Wow, das sind ja tolle Neuigkeiten. Was wäre das denn für ein Job?

18.05.16 14:51
Lilly4 

Ah stimmt, hast du doch schon mal erwähnt mit münchen? Oder war das eine andere stadt wo du vor hast noch hinzufahren? auf jedenfall wünsche ich dir dann ganz viel spass und viel erfolg beim shoppen ;)

So und jetzt wieder schwiizerdütsch nei möcht dä stuehl bewusst hüt no hole, dänn hanen und chan mi abem fritig nur no uf s iruume etc. konzentriere... git dänn bestimmt au gnueg arbet! Und muess am fr no id osteo mit dä estelle, verlüri au wieder bitz ziit...
Ich ha mine jetzt neu aber als reschtposchte kauft (150.-) stimmt grad so für eus und vorallem isch es dä genau glich wie dä vom luis

19.05.16 14:45
Emma13 

Hoi zäme

Ui Lilly jetzt sinder sicher voll am werke und biige und schaffe wünsch eu uf alli Fäll ganz en guete und sowiit's gaht, stressfreie Umzug... und denn ganz viel Freud bim irichte und iläbe :) das tönt super mitem Job, druck der d Duume dases klappt!

Schön snet dases bald uf Münche gaht, wieviel Täg bisch weg? Da wirsch sicher s einte oder andere chöne ichaufe.. ich sötti au wiedermal go shoppe, Summerchleider für id Ferie... aber für das muessi mir mal en freie Namittag gönne

Bi eus gitts nöd viel News, s nöchste wo astaht isch e grosses Bett für euse Chlii zchaufe, vilicht schaffemers bald mal echli go gügglse zgah. Wür denn gern sis Zimmer echli umstelle und neu irichte.. halt keis Babyzimmer meh, sondern eis für en chline grosse Bueb d Ziit gaht eifach zschnell ume.

Und ich freumi ufs schöne Wetter am Wuchenend... wär also scho langsam Ziit dass de Früehlig chunt! Mir hend scho vor Wuche ganz en lässige Sandchaste für in Garte kauft aber de isch leider immerno im Cheller verstaut...

23.05.16 08:08
elea 

morge zeme

snet, wie esches z münchen gsi? hesches gnosse? vell tshirt und Cardigans gfunde? ;)

lily, wi esch gange metem umzug? alles meh oder wneiger stressfrei öberstande?
das met dere Job Möglichkeit ab herbst tönt ja ganz toll. vorallem wells so noch wer. ideal! wenn wösstisch denn bscheid det?

Emma, ou ehr hend e sandchaste? so cool! do flippet doch jedes chend druf (emo euse chli). aber mer hend nor e Balkon und mi maa wet d souerei metem sand ned ha.

so mer send am samstih zobe hai cho vo eusne Elba ferie! sesch soooooo schön gsi be so so wit weg gsi met de gedanke und ha rechtig chöne abefahre. hend zwar am afang vode ferie no bezeli Pech gha. mer send jo dord nacht abegfahre. und promt het de chlii i dere nacht fieber becho. esch denn mega nörzelig gsi di ganz reis ond womer acho send hani fieber gmesse und gseh dass er 40grad fieber het. arms schätzeli. hanem de zäüfli ge aber di erste 2 täg escher voll flach glege und het nor pennt. eus hets (ös gseit) gar ned so gstört well mer den eifach di ganz zit au ome glege send. das esch jo öpis wome met emne chline chend sost ned so dezue chont
ja aber muss sege d himbi het ned öbetrebe, sesch so traumhaft schön. chas empfähle :)
so und jez goht de arbets altag weder los, hami scho s erste mol weder gnervt, goht ame schnell

guete wochestart allne!

23.05.16 10:06
himbeer 

ou elea, das tönt super (bis ufs fieber) und es freut mi mega dasses eu gfalle hät! ich bi au voller vorfreud, mir gönd ja au scho ganz bald. isch mer grad no in sinn cho das mer für de chli ja no e ID bruched, muess die wuche grad mal uf gmeind.

lilly, tönt guet mit eurere züglete. seisch wenn igrichtet bisch, ich chum di denn mal go bsueche... bin ja jetz mobil, haha. s auto isch super und es macht sooo viel spass! jetz bruchi nur no e halterig fürs natel demit ich s navi guet cha bruche.

@snet: ich mache einen pauschalpreis, das ist für alle am einfachsten. für alle fahrten über 50km kommen noch kilometerkosten dazu, aber die meisten sind bisher innert dieser distanz.

23.05.16 13:23
snet 

Hallöchen Miteinander

@lilly: Wie ist der Umzug verlaufen? Mega cool, dass du das Triptrap für so wenig Geld erstehen konntest.

@Emma: Was wollt ihr denn für ein Bett kaufen? Ich habe noch gar keine Ahnung bezüglich Einrichtung des Kinderzimmers. Wir haben immer noch das Gitterbett.

@elea: Schön, dass ihr tolle Ferien verbracht habt. Zum Glück ist nun E. wieder gesund. Was habt ihr Schönes gemacht in den Ferien?

@himpi: Ok, Pauschalpreis ist wahrscheinlich wirklich am Einfachsten für alle. Ausser wenn es Paare gibt, die einem seeehr viel Aufwand bereiten.

@me: München war toll und wir hatten auch super Wetter. Es war sogar heisser als in der Schweiz. Geshoppt habe ich nur 2 T-shirts, aber ich stelle mich auch kompliziert an, weil ich nur edle T-Shirts im Blusen-Stil haben möchte und es von denen nicht so viel gibt und ich eine etwas breitere Hüfte als den Oberkörper habe. Heimgekommen bin ich mit einem kleinen Kater, den habe ich aber fast ausgeschlafen heute :-)

23.05.16 14:04
himbeer 

@snet: das stimmt, einige brauchen etwas mehr aufwand als andere, aber das gleicht sich im idealfall wieder aus. wir vereinbaren im vorfeld genau, was im pauschalpreis enthalten ist, den rest buche ich unter "extra-service" ab ich mache es ja auch, weil es mir spass macht und muss mich damit nicht finanzieren, da kann man auch mal ein auge zudrücken. ansonsten müsste man wohl strenger sein, damit es sich tatsächlich rechnet. ich schreibe auch momentan alle stunden genau auf, damit ich den stundenansatz am ende errechnen kann, hier fehlen mir noch erfahrungswerte.

23.05.16 14:55
elea 

himbi, i wellem ort send ehr denn amigs uf Elba? gönder es Hotel oder e feriewohnig?

snet, mer send vell am strand gsi und de chlii het gsändelet wie en wilde. er het au u freud gha am Meer, esch amisg eifach denne ghocket und koslet . denn hemmer vell gesse send schöni dörfli go aluege und go wandere.

tönt als hette ders super gha z münchen! schad hesch nor 2 tshirt gfunde. aber besser als gar nüt.. und anschinened hender jo au sost vell spass gha ;)
i gnage em Juni met enre fröndin es wochenened uf Stuttgart. freu mi au scho mega ufs shoppe und eifach met ehre elli zsi ohni dass mer beidi emne chline bueb mönd noche sekle

1 .. 1841 .. 3680 3681 3682 3683 3684 .. 3721 .. 3757
himbeer   gspannt   natürli   Zeremonie   vorallem   eigentlich   wirklich   schnell   Zuletzt   Hochzit   natürlich   irgendwie   richtig   Problem   Kollegin   eigentli   einfach   langsam   bearbeitet   schaffe