| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1842 .. 3681 3682 3683 3684 3685 .. 3721 .. 3757
23.05.16 16:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir sind immer i de nächi vo porto azzurro. also scho usserhalb aber me cha am abig no zfuess anelaufe. ich muess die wuche no uf gmeind mitem junior zum e ID mache und mir möchtet au no en buggy chaufe, was chönd ihr da so empfehle?

ou münche isch super. ich bi grad in barcelona gsi, e super stadt! und ich gang endi juli namal ufe städereis mit eme guete fründ, bi grad voll verwöhnt...

23.05.16 18:23
Lilly4 

Hallohallo

Ich meld mi au mal wieder...
Dä umzug hämer überlebt händ ja dä zügeltag letscht dunnschtig gha und wüki vom morge frühe bis abig spat VOLL dra gsi - sehr asträngend gsi, aber händ alles gschafft! Wo dänn t wohnig voller karton schachtlene gsi isch und dä reschte au chrüz und quer gstande hani zerscht bitz 'mühe' gha zum e ordnig dri bringe... am sa isch dänn aber alles uspackt und versorgt gsi! Jetzt hämer eifach no es paar sache womer eus zue tue müend (gseht mer amigs erscht richtig wämer i dä wohnig drin isch) und uf es sofa müemer au no warte bzw es neus bstelle... s ursprüngliche hämer falsch bstellt!!!! Janu... irgendöpis muess ja falsch laufe
Aber fühlet eus richtig wohl und t chind au ab dä erschte nacht guet gschlafe das hät mi richtig beruhigt!
Hüt händs no die alt wohnig putzt (mit dem hani nüd welle z tue ha) und morm isch dànn t übergab...

Elea, das freud mich sehr händer so schöni ferie gha nur das mitem fieber chli en seich :-/ aber guet isch es ihm dänn nach 2 täg wieder besser gange! :)
Snet, und du dämfall au es lässigs wuchenend gha? mega cool... und shoppe chasch ja au da mich macht shoppe amigs waaaahnsinnig

Himbeer, ja klar, chunsch mal uf pfäffike ;) hihi oder machemer grad es träffe da

24.05.16 07:43
elea 

guete morge zeme

ah das esch natürli cool wenn ehr z fuess is städtli chönd luafe. Porto azzurro het soo vel schöni beizli die gässli. het am liebste öberall mal gesse
aso mer hend als Buggy de City Mini Baby Jogger 3. er esch em verglich zomene zB Chicco recht gross. aber er loht sech soooooo easy lo zeme legge und het recht gueti redli, so esch me au of pflasterstei oder so no relativ agnehm underwegs. er het es reeesigs dach und me chad sitzflächi fast grad abestelle, so chaner super toll denn schlofe amigs. ja das send för eus d OK kriterie gsi. hend ne jez au ede ferie debi gha. aso mer liebet neh, aber ebe, ghört eher zode grosse....

hey lily, supper hesch s schlemmste hender dir! demfall esch das tiptop ufgange met de ziit woner d zügelmänner hend? wie vell zimmer / m2 hend ehr denn jetzt meh die neue wohnig?

24.05.16 09:42
snet 

Moorgen

@himpi: Ja, du hast natürlich Recht, wenn man etwas aus Spass macht, muss sich das auch nicht rechnen, aber seine Kosten gedeckt zu haben, ist natürlich auch nicht schlecht.

Wohin geht denn die Städtereise im Juli?

Wir haben als Buggy unseren bisherigen Kinderwagen. Den Bugaboo Cameleon 3.

@elea: Das klingt doch nach sehr entspannten Ferien! Ich weiss noch gar nicht was für Spielsachen wir in den Urlaub mitnehmen sollen. Hmmm....

Cool, dass du auch nochmals mit einer Freundin weggehst. Ich plane mit meinem Mann noch ein Wochenende irgendwo im September.

Shopping sonst betreibe ich fast ausschliesslich auf zalando :-)

@lilly: Schön, dass der Umzug geklappt hat. Kann mir gut vorstellen, dass man zuerst etwas überfordert ist mit all den Kisten. Wir haben es sogar geschafft am gleichen Tag noch alle Kisten ausgepackt zu haben.

@me: Ich bin wieder erholt und bald geht es in die Ferien. Am nächsten Mittwoch fliegen wir schon ab.

Ansonsten habe ich jetzt noch eine Lizenz gelöst und werde ab Sommer noch Interclub im Badminton spielen.

24.05.16 10:42
elea 

snet, mer hend nor sini sändeli Sache und 2 büechli metgno. das het ehm förig glangt... und sost chasch jo öberall a so ferie ört spelzüg chaufe falls es ehm wörkli no sett langwilig werde, aber denkes ned ;)

weisch scho woner he wend em September? hoffe mer chöme da johr nomol fort, au wens nor e städtetripp esch..

i be so öper wo de zalando warechorb för 200.- föllt und denn glich of abbreche dröckt well mis schlechte gwösse packt

wow scho nöchst Woche gönd ehr ed ferie? dasch jez au mega schnell gange!!!

hesch denn au meh trainig oder spellsch meh match?

24.05.16 14:02
himbeer 

@snet: ich hab ja glücklicherweise fast keine ausgaben, also fixkosten in dem sinn sind schon gedeckt. aber wenn ich dann den stundensatz ausrechne, soll es natürlich schon auch sinnvoll sein, dass ich soviel zeit investiere. ich muss mich ausserdem schon bei der AHV anmelden, da kommen dann ein paar kosten noch auf mich zu. aber das hält sich im rahmen. ausserdem sollte ich wohl mal sowas wie eine buchhaltung aufbauen... ich hab das KV aber bin eine rechte niete in solchen sachen.

ich weiss ja nie, vielleicht läuft es in ein paar jahren so gut, dass ich das hauptsächlich machen kann. jedenfalls gab es heute morgen schon wieder eine zusage, hab mich sooo gefreut

@lilly: ja meinsch grad wieder mal es forumstreffe? ich wär debiiiii! letztmal häts erst eis baby debi gha defür es paar schwangeri, es wär scho schön sich wieder mal z gseh.

@elea: ja ich lieb porto azzurro heiss, ich hoff am chline gfallts denn au so guet wie mir, haha. mir wänd ebe für d ferie no en buggy bsorge, muess aber glaub mal in lade die go aluege.

24.05.16 14:57
snet 

@elea: Ah, gut zu wissen, dass es in dem Fall nicht viel Spielzeug braucht. Ich bin ja schon gespannt wie das Fliegen wohl mit ihm klappt.

Nein, ich habe noch gar keine Ahnung wo wir im September hin wollen. Vielleicht ja nach Portugal oder so?

Ich fülle manchmal den zalando Warenkorb für 500.- und letztes Mal habe ich alles wieder zurückgeschickt.

Jep, nächsten Mittwoch fliegen wir ab.

Es ist mehr Match spielen als Training. Dafür würde ich aber mein Engagement im 2. Verein kürzen (aber habe sowieso geschrieben, dass ich da nicht mehr sooo gerne trainiere).

@himpi: Ja, aber deine Arbeit soll ja nicht für gratis sein, dass meine ich. Ja, du musst dich leider schon bei der AHV anmelden. Das was du machst ist ja selbständig im Nebenerwerb. Du musst dann auf deinen Gewinn 9.7% AHV abliefern.

Hey, das wäre ja toll, wenn du dein Hobby zum Beruf machen könntest!

24.05.16 16:21
himbeer 

momentan hab ich ja einen so günstigen ansatz dass ich etwa 3 hochzeiten pro monat machen müsste, damit ich auf meinen 50% lohn komme, das ist zeitlich einfach nicht realistisch - geheiratet wird ja leider fast immer am samstag aber mal schauen wie es sich entwickelt. solange es spass macht, ist alles ok, wie es ist.

genau, ab 2300.- jahreseinkommen muss ahv abgerechnet werden. ich dachte zuerst, dass ich den betrag dieses jahr sowieso noch nicht erreiche, aber jetzt bin ich doch schon etwas drüber. drum brauch ich auch jetzt schon die buchhaltung, haha. aber eben, mit praktisch keinen fixkosten geht das schon in ordnung, das krieg ich noch hin ;-)

24.05.16 23:12
Lilly4 

Ah himbeer, no wegem buggy, mir händ eus bim luis ziemli frühe en maclaren zueta, bin dänn praktisch nur no mit dem unterwegs gsi inkl. Ferie... dä chli hätten gliebt und ich au :) jetzt wo no t estelle däzue gstosse isch hani sogar dä maclaren doppel kauft haha und bini ebefalls sehr zfriede dämit ;) t chind hocket au guet drin! I dem gwüschtertiwage babyjogger city select sind beid nöd gern drin gsi... aber wür mi au mal im lade go berate lah und luege welle dier am beschte zueseit! Ich ha dazumal ebe bitz en 'bessere' welle wo nöd grad usenand gheit :p aber für das zahlsch halt natürli au... würs aber immer wieder so mache :)

25.05.16 07:24
elea 

guete morge zeme

ou himbi es träffe wer mega cool! do chiem en reese rasselbandi zeme
esch denn de chinderwaage woner jez hend z gross zom metneh? ja mer hend eus au lo berote, zerst hemmer ebe för onderweg zomene sone mega billige chicco tendiert aber de hemmer glich bez öpis robusters welle :) jez ahani meh freud am Buggy as am chinderwaage! esch halt au nor halb so schwer!

snet, wie lang mönder denn flüge? de M. wird das sicher super mache metem flüge! er esch jo sone unkomplizierte!

wie vell match hesch denn die Woche? wers demfall zitlich kes Problem?

lily, secher hender ned gueti erfahrige gmacht metem City selevt? dörfi froge wiso d chind ned gern dinne ghocket send? ha de drom Emmer so cool gfunde und denn de wetti denn au mol. aber wenn du seisch sesch ned so das gsi beni natürli neugirig

1 .. 1842 .. 3681 3682 3683 3684 3685 .. 3721 .. 3757
bearbeitet   gspannt   eigentli   vorallem   natürli   himbeer   einfach   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   irgendwie   schnell   Zuletzt   Hochzit   natürlich   Problem   richtig   schaffe   wirklich   langsam