| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1843 .. 3683 3684 3685 3686 3687 .. 3722 .. 3757
15.06.16 12:50
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

han mer au scho dänkt was da los isch oder ebe au nöd und bin scho go luege obi viellicht eifach kei benachrichtigunge becho han

himbeer, wie gahts eu? am chline?

elea, soooo schön lauft eue schatz jetzt jööööö, sicher mega herzig!!!! so gsehter t welt wieder vonere ganz andere perschpektive chch und du häsch kei kaputti hose meh
ooh cool gönnsch där es weekend mit dinere bescht fründin! mega schön! <3 eifach mal in ruhe shoppe und esse, das isch uf eimal öpis ganz speziells, gäll?
ich wär glaubs e psychotante 1 nacht ohni t chind

mir sind immerno am irichte... leider passet es paar sache vo dä alte wohnig nüm so richtig i die neu... jetzt müemer immer wieder chli öpis däzue chaufe oder ersetze! geschter han mer no lavendelstöck kauft eigentlich hani ja gar kein grüene dumme... aber han gläse und isch mer au gseit worde das lavendel sehr eifach z handhabe isch jetzt mal luege wie lang die überlebet!? finds ebe uh schön

15.06.16 13:10
elea 

Re: Bräute 2013

lilly, ich (oder mer) chönes ebe au nome gnüsse well eusi buebe dehai bide papis send. wenn de chlii bi mim maa esch chani voll abschalte. aber gluab werde denn am sonntig scho au vergible zom hai go

aso meinsch passts vode grössi her nöm oder vom stil? musch mer de sege ob dini lavendelstöck öberlebt hend mer gfalles au mega und i schmöcks so gern. ha au scho ghört dass lavendel chend (ofd nacht he) beruhigt. und wenn me de Emmer frösche lavendel dehai hetti, wer das mega cool!
hender euch aber sost scho guet iglebt die neue wohnig demfall?

16.06.16 07:39
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Wir sind seit gestern wieder aus den Ferien zurück. Wir hatten 2 Wochen lang Sonne pur!

@elea: Mega toll, dass der Kleine nun läuft. Wir hatten auch 4 paar Hosen mit Löchern. Konnte dann aber 10 paar gebrauchte Hosen im SlimCut für 30.- kaufen :-)

Mega toll mit Stuttgart! Geniesst es! Ich gehe ja im Ausland immer auf tripadvisor wegen den Restaurants.

@himpi: was gibt es neues bei dir? Bist du zufrieden mit dem Buggy? Ich habe unseren Kinderwagen während der Ferien vermisst. Hatten einen ganz einfachen Buggy und der war schon nicht so toll lenkbar.

@lilly: schade, dass nun viele Sachen nicht mehr in die Wohnung passen. Zum Glück konnten wir alles mitnehmen.

Also mir macht das nichts aus, wenn M. mal eine Nacht auswärts schläft. Nächsten Fr gehen wir an eine Hochzeit und dort bleibt er bei meiner Mutter.

@me: wir haben geschlemmt und Sonne getankt! M. Wollte leider nie ins Wasser gehen. Ich selber fand den Flug eher anstrengend, obwohl wir noch einen Sitzplatz für M. hatten, weil der Flug nicht ausgebucht war. Er wollte halt nie stillsitzen und immer nur spielen.

16.06.16 14:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallihallo
ha grad bitz pause

elea, das hät öpis, wenn min ma dihei wär mit dä chind würs mer sicher au eifacher falle... stimmt! so chönders wüki so richtig gnüsse! und am sunntig freusch di dänn umso meh uf din wurm wünsch eu uf jedefall ganz es cools weekend! wenn gahts dänn los? morn abig?

ja beides chli, zum teil passts mitem parkett nüm so zäme :/ oder au vo dä mass her... s wichtigscht womer nonig händ isch s sofa haha hocket im moment no ufem bode ok dä esstisch hämer no immerhin! s chinderzimmer isch aber scho mal igrichtet (isch mer am wichtigschte gsi) bruch det nur no en teppich, det hani eine kauft gha wo dänn schlussentli aber z chli gsi isch, jetzt hani dä weder chöne verchaufe und en neue (grössere bstellt) hehe und no s eint oder ander detail, pressiert aber nöd! s spielzimmer isch eigentlich au so guet wie fertig... am balkon bini grad no dra, ebe z.b. t lavendel stöck woni bsorgt han und hüt no bitz schniggschnagg... euses schlafzimmer hät scho no s eint oder ander und die gröscht baustell isch def. s wohnzimmer und die zweit terrasse (chöntemer au uh schön irichte) aber müsstemer alles neu ha und isch natürli au e geld frag :/ drum eis nachem andere... so hani immer wieder freud wenni was neus poschtet han

sent, han t föteli uf facebook gseh vo eune ferie, mega herzig! gseht us als obers guet gha händ
ou isch dä m. au so en kandidat wo nöd ruhig sitze chan? das isch dänn wüki sehr asträngend/mühesam! mir händ das immer extrem gha bim luis, halbe müesse zwinge und bim flüge!!! uiuiui! aber irgendwie muess es dänn schlussentlich eifach gah, gäll?! jetzt ischer zum glück bitz grösser und verstahts au besser... t estelle isch da dure vöööööllig anderscht, wüki total! scho luschtig

20.06.16 09:28
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme!

snet, schön hnder so guet gha und chöne gnüsse! wie lang sind ehr denn glofe? aber de M. het ned doof do bim flüüge oder? esch eifach hibelig gsi? hender de Buggy au chöne bes zom flugzüg chöne metneh und de erst müsse bim istiige abge?

ja gell wenn me scho en schöni neui wohnig het, denn sell au de rest passe. und ebe vorallem wenns de au ned zom bode passt, de verstohnis voll das ehr neus züg wend bsorge! hend jo au ned vor grad weder z zögle :9 aber esch cool jez hesch paar projektli und schön zit zum di demm witme :)

i ha es bombe wochenend gha z Stuttgart met minere fröndin. het gshoppet wie di wilde und mega vell feins züg g gesse. z loschtige esch (hetti nie denkt), mer hend eusi chend noll vermisst. tönt mega schlemm aber mer hend nie a eusi buebe denkt. mer hend wörkli wörkli chöne abschalte. anschinend hemmer das voll brucht. guet ebe si send au bide papis gsi und de hemmer eus absolut ke sorge gmacht dass öpis ned guet chönt si met ehne. womer de hai cho send hets d buebe aber au noll interessiert dass mer weder ome gsi send. und au d papis hend gseit si hend gar nie nach eus grfrogt sehr better hend gseit mer mönd das öfters mache. het so so guet do!

20.06.16 12:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

min maa hät au grad sones Weekend gha, er isch in London gsi miteme fründ. has ihm also sehr möge gönne, nur für mich sind die letzte 4 täg chli astrengend gsi, haha... de chli isch am zahne und glaub susch au chli am schube, er dreht sich jetz doch no und zwar die ganz ziit und schlaft am abig au nüm so guet ich bzw. wacht teilwiis i de nacht eifach wieder uf will er sich dreht hät und irgendwie uf de rugge manövriert hät, obe in egge vom bett so dass er sich nüm cha bewege oder so... haha.

aber susch laufts guet. ich ha d usbildig gmacht zur trageberaterin und muess jetz prüefig no bestah, die nächste zwei wuche werded nochli stressig, au da im Büro... aber denn händ mer 2 wuche ferie, ich freu mi scho voll.

20.06.16 15:08
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Zusammen

@elea: Wir sind jeweils 3h geflogen. Er hat nie geweint oder irgendwas dergleichen getan. Wollte halt einfach alles entdecken und konnte nicht stillsitzen. Ja, wir konnten den Buggy bis vor dem Flugzeug mitnehmen.

Toll, dass ihr so ein tolles Wochenende verbracht habt! Was hast du denn alles geshoppt? Mir ging es in München genau gleich. Also M. ist beim Heimkommen schon in meine Arme geflogen, aber das macht er eigentlich immer, wenn ich nach hause komme.

@himpi: Doof, dass es etwas streng für dich war die Tage alleine.

Die Prüfung zur Trageberaterin bestehst du sicher. Cool, dass ihr bald in die Ferien geht.

@me: Wir hatten schon 1.5 Jahreskontrolle. M. ist schon 85cm gross!

20.06.16 16:02
elea 

Re: Bräute 2013

ui himbi, da metem omerange die nacht kenni. de roggele si ergend ine egge und chöme nöm weg. ond sobald me si weg löpft rogele si scho weder em züg ome. en tüfels chreis
ah zor trageberoterin muss me no en prüefig mache? dröck der demfall düme! ;) de hesch der denn dini ferie aber rechtig verdient :) gönder denn fort?

ah guet so lang er ned brüehlet het! do wer ich scho zfrede i ha primär chleider före chlii kauft. er het grad weder e grössi gwechslet und jez escher usgstattet. för me hani vell Basics kauft und en genial schöni softschell jagge. het es vermöge kostet aber esch en traum und super funktional

du, euse het momentan ehn reeese papi Phase. de papi muss alles gseh und Emmer debi si und esch sini absoluti nr 1 momentan.

hihi, er esch scho mega gros :) euse esch glaub 78cm oder so. es zwergli :)

i ha no en Learn Tower bstellt. kenne der das? http://www.anibis.ch/de/kind-~-baby-kind...--12728530.aspx! euse chlii wet Emmer debi si die choche aber met ehm im arm chame eifach npt mache, i erhoff mer mega dass er de learn Tower denn cool findet und ich bed händ frei han erhoff mer vell devo :)

21.06.16 08:01
snet 
Re: Bräute 2013

Haha, also das mit dem Feststecken im Bett habe ich also noch nicht erlebt bei meinem Kleinen :-)

@elea: Hehe, immer für die Kleinen am Shoppen :-) Also ich habe in MUC nur Kleider für mich gekauft, aber es waren auch nur 2 T-Shirts.

Cool, dass du eine super Jacke gefunden hast. Wenn etwas lange hält, kann man dafür echt mehr Geld ausgeben.

Ich will auch einen Papi-Phase. Ich muss überall mitkommen, wo der Kleine durch will. Immer wird an meiner Hand gezogen.

So einen Learning Tower kenne ich, wir selber haben keinen, weil es in der Küche eher eng ist. Es gibt sogar einen Ikea Hack, man kann den Tower aus zwei Schemeln zusammenschrauben.

@me: Wir haben wieder Schimmel in der Wohnung. Grrr... Etwas im Bad ist undicht.

21.06.16 10:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

elea, mir gönd natürlich uf Elba, ich freu mi!

ehrlich gseit hetti au nöd erwartet dasses sone grossi prüefig git, ich muess echt no gas geh i de nächste 2 wuche... isch also definitiv nöd eifach nur sones kürsli, sondern richtig hert. aber isch ja au richtig so.

ich muess au nochli go lädele die wuche, de chli brucht no badhose für d ferie, sunnecreme etc., isch ja scho mega bald! bi voll gspannt uf sini erste ferie

e kollegin vo mir macht die learning Towers bzw. ihre maa. ich glaub ich bstell denn au eine wenns sowiit isch, hihi. finds e super sach. ich mag mi erinnere das mir früener au immer ufeme Schemel gstande sind und am mami gholfe händ choche.

 1 .. 1843 .. 3683 3684 3685 3686 3687 .. 3722 .. 3757
einfach   wirklich   eigentlich   Zeremonie   Problem   Kollegin   irgendwie   richtig   eigentli   himbeer   langsam   Hochzit   natürli   natürlich   schaffe   gspannt   schnell   Zuletzt   bearbeitet   vorallem