| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1844 .. 3686 3687 3688 3689 3690 .. 3724 .. 3757
11.07.16 14:44
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@sonne: Also hier sind Bücher gar nicht hoch im Kurs. Er fährt viel lieber Zug, Bobbycar, etc. Und dazu natürlich alles mit Ballspielen.

Tut mir Leid, dass die zwei Kleinen so unter Reiseübelkeit leiden. Kann man denn schon so etwas wie Itinerol oder dergleichen geben? Vielleicht ein homöopathisches Arzneimittel?

@elea: Ich glaube momentan lege ich mir noch gar keinen Stuhl für M. zu. Irgendwie passt beides nicht zu 100%, deshalb lasse ich es noch sein. Ich werde sicher noch auf das Richtige stossen.

Hmm, also bei uns wird auch oft das Gleiche gekocht. Wir machen Risotto, div. Pasta, Tomatenreis, Lahmacun, Ofenkartoffeln, Gemüse-Ebly Pfanne, Birchermüesli, Lasagne, Div. Pfannkuchen, Gemüsetätschli's, Gemüseauflauf und natürlich viel Grillieren im Sommer.

@Emma: Super, dass es euch in den Ferien so gefallen hat! Das klingt wirklich nach einem perfekten Rundumservice. Unser Hotel war auch auf Familien spezialisiert, aber mir waren es einfach zu viel Leute dort.

Cool, dass der Kleine schon bald ein neues Zimmer hat. Wir behalten alles beim Alten bis jetzt.

@lilly: Oh, ich hätte auch furchtbar gerne ein RedBull!

Schlussendlich musst du ja entscheiden, wie viele Prozent du arbeiten möchtest. Grundsätzlich habe ich aber für mich gesehen, dass wenige Stellenprozente eher strenger sind, als ein wenig mehr. Weil man doch einiges an Arbeit in den einen Tag bringen muss. Das habe ich einfach gesehen, als ich 20% gearbeitet habe.

@me: Wir gehen Ende August ins Hotel Feusisberg wellnessen und haben im September nochmal Ferien gebucht und gehen in die Toscana.

11.07.16 15:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Lilly, danke.. ja mir hend natürli mega fein gässe viel Fisch halt, hemmer müesse usnütze Ja, de Rhythmus isch zimli ganz durenand gheit ihihi aber isch au ok gsi, mir hend würkli eifach Ferie gmacht und hend gfunde, da chan de Chlii au mitmache :) mir hend bis am 9.30 am morge usgschlafe und sind aber au alli spat is Bett, isch aber so viel entspannter gsi als müesse luege dass mär bi Ziite retour sind etc... im Buggy schlafe wär au kei Option gsi da er ja eh nöd drin sitzt Isch drum grad guet gsi das ich no 1 Wuche zuesätzlich dihei gsi bin, jetzt hemmer wieder de alti Rhythmus gfunde... hüt morge hanen s erstmal am 7ni gweckt (will ich wieder go schaffe bin) und s het tiptop klappet

Ohh so schön, hender demfall ä passendi Spielgruppe gfunde? Da wird de Luis sicher mega Freud ha bi eus ide Umgebig isches erst ab 2.5-3 jöhrig... mir wartet drum no bitz aber ich denke das werdemer denn au usprobiere, isch fürd Chind sicher uu lässig. Jööö wie süess dass die Chlii jetzt chrücht, jetzt wird d Welt entdeckt!

Oje.. schad wegem Job ich verstahn dich weg de Betreuuig, wärs kei Option dass s andere Grosi no ein Tag wür luege? Aber isch klar, wenn du dich nöd bereit dezue fühlsch denn muess mär au nüd erzwinge. Isch doch au scho mal super dasses überhaupt so viel Stellene gitt und dass au scho so viel Vorstelligsgpröch gah hesch, hoffe dass bald s richtige dezue het.

Wegem Bettli... ich han irgendwie s Gfühl dass bi eus s Gitterbettli langsam z'eng isch. Er schlaft mal ufem eine Endi vom Bett, mal ufem andere und schlaht denn amigs s Chöpfli a oder streckt eis Bei use (mir hend di beide Gitterstäb weg gno) drum hemmer gfunde mir probierets jetzt mal. Denn gitts grad e neus grosses Bett und en guete Grund zum i sis Zimmer zügle

Snet, ihihi hast du auch so einen Bobbycar-Fan zu Hause? Unser Kleiner ist am morgen kaum aus dem Bett und muss schon drauf sitzen

Wir hatten eigentlich gar kein Familienhotel aber alle waren dort so easy peacy drauf, haben extra spezielle Gerichte für den Kleinen gekocht (zum Teil haben sie uns seine Portionen gar nicht mal verrechnet) und waren immer bemüht dass er das Essen sofort bekommt etc. war echt mega nett. Und in Italien ist Mitte Juni überhaupt noch nicht Saison also war die Anlage auch noch ziemlich leer, wir hatten echt Glück. Toll dass ihr schon die nächsten Ferien geplant habt wohin geht's in der Toscana? Wir gehen sehr wahrscheinlich Mitte September auch nochmal eine Woche in die Ferien... ist halt schon nötig wenn man so früh schon Sommerferien macht

12.07.16 07:47
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

Emma, euchi ferie töne as weres SUPER gsi vorallem dass ehr hend chöne bim resti bstelle und denn bi euch of de Terrasse esse. dasch e tolli lösig! ebe gell und wetsch ja au ned Emmer choche! freut mi sehr dass ehr euchi fere hend chöne gnüsse und dass de chli so toll metgmacht het! :)

ja i ha jez gseh es send 2 backezäh one wo dröcke. si send noni dorre aber me gseht und gspührt si. ja ich hanem au scho viburcol zäpfli geh, aber ergendwie hani nonie sgfüehl gha dass die öpis brenge. aso me hets nie donkt dass er bez abechunt dor die soscht schwöret doch all of die :)
cool hender sone guete esser! bi eus esch grad s gegeteil de fall, eusi chli verschlingt frücht as wer er en veganer
döfi froge hender jez för ehn es grosses (erwachsnige) bett kauft oder sone Kinderbett inere zwösche grössi?
chas ned glaube wenn du seisch er wird jez den scho 2! chas chum glaube dass eusi i paar täg 18mt alt esch. esch doch mis chline Baby

lily, uh ja das kenni, gange au 2mol am tag use. dehai wird nor scheiss gmacht und has gfüehl er chasech dosse besser uspowere :) ja gell, ha grad neulech denkt wie agnehm dass es esch sobald si chöne vom tisch esse. musch nöm Emmer en Extrawurst mache ond vorallem wend underwegs besch fendis au easy wend ned extra musch brei oder so metneh :)

ja wenn der dis buchgfüehl seit es passt ned, denn hets ke wert! sesch au wenn me sech öpis vorstellt, wie ebe zb wie vell Prozent me wet schaffe, denn esch ergendwie u schwer vodene vorstellige abzwiche. aso ich ben emo so und ebe d betreuig vode chind muss stemme för dech, sost brengts es wörkli ned!

snet, cool hesch grad 2 ferie in ussecht wod di chasch druf freue :D gönder e Woche id toscana?

12.07.16 09:41
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Emma: Das klingt ja wirklich nach einem Traumhotel. Wo wart ihr? In Sardinien?

Also wir haben M. auch einfach später ins Bett geschickt und er ist dann bis ca. 10 Uhr morgens am pfusen gewesen.

Wir gehen nach Camaiore, das ist in der Nähe von Pisa. Wohin verschlägt es euch im September?

Jep, schon am Morgen früh geht es aber eher auf sein Zügli und manchmal auch auf den Bobbycar. Auf jeden Fall ist er immer unterwegs.

@elea: Ui, die Backenzähne sind aber auch hart im Nehmen. Bei M. drücken momentan 3 der letzten 4 Backenzähne durch. Hoffentlich hat er es bald geschafft.

Ohja, mein kleiner schnusiger Boy ist auch schon ein Grosser. Trotzdem gehe ich ihn jeden Tag knuddeln und es ist so süss, wie er mich immer umarmt und küsst.

Jep, wir gehen 1 Woche in die Toscana.

@me: Ach, ich hatte wieder Schlafstörungen... Doofe Nacht.

12.07.16 14:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!

Das tönt super emma, so ferie chönnt ech mer also au vorstelle😊 Vor allem wenn wahlwiis au chasch uf de eigene terasse ässe - so cool!!

Be eus sind übrigens glaub au die letschte baggezähn am cho - beid sabbered wie no nie, richtig gruusig!!! Und sie schlofed au wieder unruhiger... Viburgol hed be eus au nie öppis brocht, aber me chas jo probiere😉

Ha jetzt übrigens für de polterobe e waldhütte reserviert😃 Mir werded wohl hamburger grilliere. Und denn cha jedi ihre burger sälber "usstatte" wie sies gärn hed. Nochli salot dezue, baschta... Und zum dessert hani überleid glace mit viel verschiedene toppings... Und denn wetti ihre en täsche schänke wos vo jedere "polterin" es gschänkli drinn hed. Öppis wo sie ihre uf die reis wend mitgäh (ihres motto isch so im sinn vo "mir reised i die gmeinsam zuekunft"). Mol nochli wiiter überlegge😉

Hoffentli bliibts am nomittag chli trochner, muess mit de mädels use, sind scho de ganz morge dinne gsii, isch zwor guet gange... Die beide föhnd jetzt langsam aa bäbele, mängisch muessi scho grinse wenn sie mit em bäbi reded😃 Vor allem wie sie reded 😉 Es isch wirklich es tolls alter, ussert s trötzle viellicht und es goht mer wie euch - cha fascht ned glaube dass sie scho bald 2 werded!!!!! Hihi, öppert hed chürzlich mim maa gseid: was, die 2 werded scho 2?!? Denn ischs ziit für die nöchschte 2! jösses, nei danke, das channi mer ned vorstelle! För eus esch klar dass 2 länged

Do beruhigts mi jo dass ihr bim choche au oft bim gliiche landed aber es paar idee hani trotzdem - viele dank!

15.07.16 09:48
Delfinchen 
Re: Bräute 2013........ HILFE

Gute Tag Zäme -HILFE

Wer kennt eine schöne Kirche in der Nähe von Fischbach Göslikon?
Oder eine schöne Schüür , Waldhüte oder ähnliches um dort in der Nähe einen Apero abzuhalten.

Danke für Eure Ideen.

Liebs Grüssle

Delfinchen

18.07.16 14:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand!

mir sind au zrugg us de ferie (snet, wir sind an camaiore vorbeigefahren bzw. am wegweiser ;-)) und es isch au super gsi... italie halt. i jedem restaurant häts chinderstüehl und es luegt eim keine blöd ah wenn mer miteme buggy z laufe chunnt... d chellner freued sich immer und händ eusem chline immer "amore" gseit, voll herzig. er hät au mega freud gha am meer und am bädele und mir händ fein gesse und eus guet erholt. im oktober händ mer au namal e wuche ferie, ich gang mitem maa elei es paar täg ufe städtereis und nachher namal all zäme 3 nächt is südtirol ines familiehotel, freu mi au scho.

de buggy hät sich au bewährt, obwohl euse wieder chli kompliziert tah hät und NIE am abig im buggy igschlafe isch. er isch knallhärt eifach wach bliebe und denn hätter agfange brüele und ich hanen immer is tragtuech müesse neh. defür ischer denn det immer grad innert 5 minute igschlafe und mir händen zrugg im bungalow grad chöne is bett legge. am morge ischer trotzdem am halbi achti immer wach gsi. me chönnt ja öpis verpasse...

jetz sind mer wieder dihei und de alltag hät eus wieder. wobii ich gang endi monet no elei vier täg mit mim beste fründ uf palma, ahahaha

@snet: ich finde die FLISAT-serie von ikea noch herzig, aber das ist halt ein hocker und kein stuhl mit lehne: http://www.ikea.com/ch/de/catalog/products/40273593/

18.07.16 14:07
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

@delfinchen.
kenne d Kapelle niesenberg z Kallern. esch e chlini chelle met emne schöne Restaurant nebedra . http://www.niesenberg.ch/home/ be mol als gast ov enre HZ det gsi.
sost esch sd chille z bremgarte au sehr schön glege die Altstadt.

@sonne. ou dasch e cooli Idee met de waldhütte und de bruger het doch schliesslech (fast) jede gern!

@himbi, ou euchi ferie tönet super! und be grad bez niidisch of dis ferie program wod no vorder hesch

Zuletzt bearbeitet am 18.07.16 14:09

18.07.16 20:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

himbeer, händer dämfall schöni ferie gha?! soo schön!!!! eue chli isch nöd so buggy fan? aber wenner sich ja im tragtuech schnell beruhigt hät und au grad sofort igschlafe isch isch doch super... chasch dänn amigs abhocke oder verwacht er dänn grad? ich ha mit mine 2 nur immer stehend chöne bliebe sobaldi abgsesse bin händs losgleit aber zum glück sind mini beide buggy fans dä luis lauft zwar scho viel, aber hockt glich au no ine... bim poschte müends eineweg beid suscht würi NIIIRGENDS ane cho
oh das kennemer doch, egal wie spat das es wird, zwüsched 7 und 8 wird glich ufgstande janu

me, chan mi am mittwuch wieder go vorstelle gah mittlerwillä bini en vorstelligsgspröch profi mal luege hihi

19.07.16 08:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Hüt isch usnahmswiis mal en Bürotag für mich

Elea, mir hend ä grosses Bett kauft, also 90x200cm, das wird er denn für di nöchste paar Jahr chöne bruche, hend drum nöd nomal e neus wele chaufe wenns denn sowiit isch. Gäll, s isch echt unglaublich wie schnell dases gaht.. han grad letzti wiedermal s Babyalbum agluegt und bin also scho bitz emotional worde de Gedanke anes 2. Baby chunt denn scho uf... aber ich gnüsse jetzt min grosse Bueb, s isch eifach sone herzigs Alter.

Snet, oh schön.. eure Ferienpläne hören sich super an. Wir lieben Firenze, waren das letzte Mal dort als ich schwanger war und haben dann einige Städtchen in der Nähe besucht, Siena ist echt sehenswert. Wir waren jetztz in Apulien, im September würden wir dann nach Sizilien fliegen aber irgendwie können wir uns nicht definitiv entscheiden

Himbeer, das tönt super, gäll han au gfunde dases z'Italie sehr chinderfründlich isch, da muess mär gar keis Familiehotel bueche, alli sind immer uu nett und es Chind isch immer willkomme ohhh du hesches aber schön, denn sind d Ferie ja no gar nonig fertig ich plane im September au es Weekend mit minere beschte Fründin (Trauzügin), s wär s erst mal woni ohni Chind wür usswärts übernachte bin da echli e Gluggere hender grad en guete Tipp für eus? Mir würet gern echli wellnesse, fein esse, chille und chli Ziit ha zum in Ruhe schwätze, vilicht binere schöne Kulisse.. sött e paar Autostund vo da si, hettet z.B. as Tessin denkt chan aber au öpis anders si.

Wow Lilly, du schiinsch super Bewerbigsunterlage z'ha! Ich wünsch dir ganz viel Erfolg am Mittwuch, hoffe dases dir zueseit.

So, ich starte mal miteme Kaffi... Bürotäg sind amig scho au chli wie Ferie

Schöns Tägli eu allne!

 1 .. 1844 .. 3686 3687 3688 3689 3690 .. 3724 .. 3757
schaffe   Problem   schnell   Zuletzt   natürlich   himbeer   eigentlich   richtig   eigentli   Hochzit   einfach   langsam   natürli   gspannt   bearbeitet   vorallem   wirklich   Zeremonie   Kollegin   irgendwie