| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1845 .. 3687 3688 3689 3690 3691 .. 3724 .. 3757
19.07.16 09:37
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Hehe, dann weisst du schon mal wo Camaiore liegt, ich nämlich nicht genau :-) Cool, hattet ihr so tolle Ferien! In Griechenland war es gleich, alle wirklich kinderfreundlich!

Und das mit den Ferien im Oktober hört sich ja echt auch sehr toll an! Einfach perfekt.

Diese Flisat-Serie ist ja wirklich zuckersüss. Vielleicht wird das ja dann etwas... Aber es hat ja noch so viel Zeit. Er sitzt dafür immer auf unserem Couch-Tisch :-)

@lilly: Super, dass du dich schon wieder vorstellen kannst. Drücke dir die Daumen! Ist es dieses Mal auch nur 20% - 30%?

@Emma: Also ich würde wahrscheinlich als nächstes auch gleich ein grosses Bett kaufen. Wahrscheinlich das von Flexa aus dem Micasa.

Ich war eben noch viel zu wenig in Italien. Eigentlich nur in Rom und Neapel. Sonst habe ich noch nichts gesehen, ah und Mailand natürlich.

Hehe, ich habe schon ein paar Mal ohne Kind übernachtet :-)

Schau doch mal bei deindeal, da hat es oft schöne Wellnesshotels. Ich habe schon viel gutes gehört von diesem Sport- & Spahotel Silvretta (oder so ähnlich) in Österreich. Auch nur ca. 3 Autostunden weg.

19.07.16 09:44
himbeer 

@snet: gell, mir gefallen die flisat möbel auch. ich merk mir das für später ;-) uh ich war schon x mal in italien, ich liebe es einfach. für mich das perfekte ferienland, aber auch sonst bin ich da irgendwie zu hause. müsste mal italienisch lernen ;-)

@lilly: im kiwa und au im buggy gahts eigentlich mehrheitlich scho guet, nur irgendwie am abig wenn er müed gsi isch hät ers gar nüm lässig gfunde. ich cha mer halt vorstelle dass er vilicht au chli angst hät grad in italie bi soviel lüt am abig i de gässli und uf de piazza, liecht, lärm und denn wirsch so uf chnüühöchi im züg ume gschobe... wenn er fit isch findt ers super, aber müed gahts gar nöd. aber ja wenigstens händ mer eus immer z helfe gwüsst und mitem tuech isches keis problem gsi. ufem rugge isch er ja au immerno liecht, da verteilts s gwicht ganz anders wie vorne am buuch.

@emma: hihi ich bi au scho es paar mal weg gsi, ich gnüsses immer sehr. ich fänd como no herzig, bisch mitem zug au i 3 stund det, chasch shoppe, fein esse und vilicht sogar no bädele wenn glück häsch? mir händ letztmal e tolli unterkunft via airbnb gfunde. susch bini au sehr fan vo wellnesse in österrich oder südtirol. de tipp mit deindeal isch au sehr guet!

19.07.16 13:42
Emma13 

Snet, ja genau wir haben uns für ein Flexa von Micasa entschieden, finde sie echt toll.. vor allem die ganze Serie mit Halbhoch-/Hochbett etc. ist super entwickelt, sie sind stabil und sehen auch sehr hübsch aus.

Ohh also diese Flisat Möbel gefallen mir auch grad wäre auch was für uns! Aber zuerst muss ich mal das Kinderzimmer fertig einrichten und schauen wieviel Platz noch übrig bleibt für anderes wir suchen eigentlich noch einen kleinen Stuhl oder Bänkli für den Garten, da müsste ich wohl auch mal schnell in der IKEA schauen gehen.

Danke vielmal eu für eu Tipps, a Deindeal hani gar nöd denkt gah! Ich freumi ehrlichgseit au scho uf es gmüetlichs Fraueweekend

19.07.16 14:28
elea 

hallo zeme

wow cool lily, scho weder es vorstelligsgspröch? du besch wörkli fang en mega profi
wörds denn dete passe vode % her?

Emma, ja mer hend au vor spöter ehm de grad es rechtigs bett zchaufe. gseh de senn vo dene chline chinderbett ned so. ja verstoh di, einersits chont me bez is babyfieber wenn meh föteli aluegt. anderersits eschs halt scho cool wenn me scho bez e chline bueb het und all die lässige Sache met ehm cha mache. gnüsses aso au sehr met ehm momentan!
Emma, mer esch au grad s Tessin in senn cho. Ascona esch mega schön. rechtig gmüetlech uh i verstoh di be doch au sone gloggere be fang ei nacht ohni min chline fort gsi und das esch super gange. aber det esch ja min maa dehai blebe und bi ehm gsi. jez wemmer em September för 2nächt fort und mer wörde ehn bi mim mami loh (i het ne jo metgno aber min maa fendet das blöd ) und mer wird ganz flau im maage weni dra denke so lang ohni ehn zsi und vorallem so wiit weg zsi vo ehm
de denki scho dra, was esch wenn öpis passiert und i cha ned sofort hai go. ja so gspunneni mami-gedanke halt

himbi, i denkes jedes mol weni in italie ben, i wörd so gern italienisch chönne. send jo all so plöiderlitg, do chöntschmet jede rede. be aber total sproch-behendert drom wird das nie öpis

19.07.16 15:11
himbeer 

haha ich has eigentlich nöd schlecht mit sprache und ha au 2 jahr italienisch gha, aber das isch 20 jahr her. ich verstah mega viel und cha mi scho verständige, aber ich würd viel meh welle säge als denn würkli gaht ;-)

ah doch ich bi scho zweimal 2,3 nächt weg gsi. chürzlich sind min maa und ich go znachtesse und in usgang und de chli isch bi de grosseltere gsi. wenn mir uf städtereis gönd ischer sogar 4 nächt bi ihne, aber da gsehni gar keis problem. ich vermissen amigs scho au und freu mi sehr uf hei, aber ich bi au gern weg und gnüss denn die ziit elei ohni chind. irgendwie bruchi beides.

19.07.16 15:30
elea 

ja er het au scho bim grosi gschlofe ond de hani jedi sekonde gnosse und gar ned gros a ehn denkt. aber de semmer au nor 20min entfernt gsi falls öpis gsi wer. de 3täg ergendwie 3 flogstunde wit weg zsi donkt mi nomol öpis anders. muss mi zerst a de gedanke gwöhnt. i weiss genau wenni de weg be esch alles voll easy aber em Moment eschs no komisch

19.07.16 16:01
Emma13 

ihihi da hani en Vorteil als Italienerin und mit Englisch chunsch z'Italie nöd würkli wiit...

jöö elea mir gahts ebe genau glich, also s isch nöd so dass mir nie weg gönd, aber mir versuechet bi Ziite dihei z'si oder tagdur weg zgah, denn hani au keis Problem de Chlii abzgeh. Aber ide Nacht... min Ma und ich sind z.B. mal anes Konzert zäme, de Chlii het denn bi mine Eltere gschlafe aber ich Huehn bin nachem Konzert zu mine Eltere go übernachte (er isch natürli keis einzigs Mal verwacht) aber wie du seisch, falls öpis isch etc, wett mär halt glich grad det sii... ich wüsst au nöd wie de Chlii wür reagiere wenn ide Nacht plötzli s Mami oder de Papi nöd ume sind... aber mir hend eus vorgno das mal uszprobiere. Ich starte i chline Schritt Aber ich verstahn dini Gfühl absolut. Wohi gönder denn im September?

Himbeer ich findt das super, schlussendli weiss mär ja dass d Chind bide Grosseltere sehr guet ufghobe sind. Aber ich chönt glaubs gar nöd richtig loslah... vorallem mehreri Täg am Stuck... ebe Gluggere halt

19.07.16 20:15
Lilly4 

ja wüki, bin au scho gar nüm ufgregt wenni anes gspröch muess das morn wär e 20% stell (1 volle tag) also ideal eigentlich... bin gspannt wär scho schön!

ohje, ich merke, bin dämfall die ober psycho tante 1 tag wär maaaaaaximum und au nur wenn t chind bi mine eltere wäret ... bi 2 nächt würi glaubs scho duredreihe :p und neumets ane flüge ohni chind chönti NIEMALS!!! wür mal säge gluggere nr. 1
haha emma, dä isch guet gsi "dä chli bi dine eltere gschlafe und du dänn au det go übernachte" hihihihihihi soooo geil!!!! das topt sogar no mis verhalte
mir lueget au immer das mer dä tag dur sache unternähmet (falls mer mal öpis ohni chind wend mache) oder dänn am abig und eifach beziite wieder zrug cho so das mer t chind i ihres bett chönd tue... aber muess au säge, wenns dänn mal paar stündli nöd ume sind, au wenn nur 1 chind :) tuet das scho au guet! oder wenni mal allei go schwümme gahn etc., das gnüssi dänn scho au mega, bruchts au, ziit für sich allei ha...

oh mir werdet dänn bestimmt au es flexa näh find die au ganz toll! vermuetli grad eis wo beid bruche chönd, es doppelbett hihi ... sie schlafet ja eh scho im gliche zimmer und gaht gottsei dank guet! hoff bliebt so! aber sicher au nöd ewigs... isch aber au ok, irgendwenn brucht jede sies eigete zimmer
mir bechömet die (spötischtens nöchschti) wuche s sofa aglieferet, halleluja! freu mi scho MEGA! dänn chani entlich mal t stuube bitz wohnlich irichte...

eusi chli hät bereits scho 4 zäh, aber s luschtige isch, die 2 une und obe eifach 2 eggzäh, die i dä mitti fehlet no chch ... isch aber es arms, isch glaubs voll dra, merks immer will sie so es füüüüür rots füdli hät :-/ arms schätzeli... und saberet au alles volle :)

wünsch allne ganz en schöne abig!! :-*

20.07.16 07:20
elea 

ja gell Emma, de denkt me Emmer "was esch wenn.." ebe wenner bi mim maa wer do chönti egal wi wiit weg aber so bald er bi öper anderem esch, geht's mer es guets gfüehl wenni weiss dassi im notfall schnell bi ehm be. ja und halt 1 nacht esch emmerno öpis anders wie 2 nächt. mer wösse nonid gnau wohe. d schwöster vo mim maa hürotet i 2 Woche und denn schenke mer (und de brüeder vo mim ma met de frau) ehne en städtetripp womer denn z6te gönd. hend es paar städt womer all nonie gsi send. zor diskusion stönd: Rom, Dublin, Budapest, Lissabon, Liverpool, Manchester, Madrid, Belgrad, Florenz und Warschau. esch öper vo euch scho mol i einere vo dene städt gsi und chas empfehel? oder au ned? :)

ou lily, 20% so wis gsuecht hesch! dröck der demfall mega fest dume höt!!!!!

ou s flexa bett esch denn mega schön! muss mer dass aso au merke för spöter! du lily, gleb dini 2 schlafet doch no lang gern zeme i eim zemmer. das hört doch erst uf wenn de erst id pupertät chunt

cool wegem Sofa! was hender denn för eis? settet au es neus ha. aber well mer erst grad es neus bett kauft hend stenkt mer das grad nomol so vell Geld id händ zneh :/

haha gseht secher wetzig us wenn si obe nor d eggzähnli het so süess! hoffentli het sis gli gschafft und s födeli besseret denn au schnell :(

20.07.16 08:02
snet 

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Also ich war halt früher immer weit weg in den Ferien. Irgendwie alles ausser Europa.

Und jetzt gehen wir ja auch mit dem Auto, haben extra eines gemietet für diese Zeit :-)

Ich gehe auch gerne weg. Letztes Wochenende hatte ich auch "sturmfrei", mein Mann und M. waren gemeinsam unterwegs.

Und er ist auch wahnsinnig gerne bei seinem Grosi. Jedes Mal, wenn er sie sieht, rennt er auf sie zu und wirft sich in ihre Arme.

@Emma: Ah cool, dass du eines von Flexa hast. Ich muss mal schauen, wann wir das zulegen, bis jetzt läuft es mit dem Gitterbett noch super.

Ich habe auf galaxus letztens so coole Chiller-Sessel für Kids gesehen. Auch noch im Sale.

Haha, Gluggere trifft wirklich ein wenig auf dich zu :-) Ich habe da eigentlich wirklich kein Problem, auch mal eine Nacht weg zu sein.

@lilly: Super, dass jetzt das Pensum stimmen würde. Dann wünsche ich dir ganz viel Glück für das Gespräch.

In M. Zimmer könnte man gar kein 2. Kind einquartieren. Viel zu klein mit 11m2.

@elea: Rom = Mega gutes Essen, viel zu Sehen, aber auch viele Leute
Dublin = Mega Shoppingmeile, Cooler Ausgang in den Pubs, Viel zu sehen (Z.B. Guinness Brauerei)
Liverpool = eher ruhig, cooles Beatles Museum, windig, essen naja (britisch halt)
Manchester = eher ruhig, Essen naja
Belgrad = Meeeega viel Shopping, super Essen, sehr günstiges Essen & Trinken, von Folklore zu Fancy hast du da alles

Ich hätte gerne mal ein neues TV Sideboard... Mal schauen... Meines ist 7 Jahre alt und hat damals 40.- gekostet. Amortisiert wäre es also :-)

1 .. 1845 .. 3687 3688 3689 3690 3691 .. 3724 .. 3757
richtig   irgendwie   gspannt   natürli   schnell   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   vorallem   Hochzit   natürlich   Zuletzt   wirklich   schaffe   bearbeitet   langsam   einfach   Problem   eigentli   himbeer