Bräute 2013 |
|
1 .. 1845 .. 3688 3689 3690 3691 3692 .. 3725 .. 3757
|
|
|
|
20.07.16 13:47
himbeer
|
Re: Bräute 2013
ou städtereise sind mis Hobby ;-)
Rom fehlt no i minere liste. aber ich stell mer halt vor dass det sehr viel sightseeing chasch mache, halt au "grossi und wichtigi" sache wie chile und für das muessi immer chli in stimmig sii
Dublin: chani de snet nur zuestimme, isch echt eini vo mine lieblingsstädt. Shopping, cools Sightseeing, esse, trinke wunderbar. mega tolli lüüt, d stadt hät e super grössi, chasch alles zfuess mache. hett au no en guete hoteltipp
Budapest: sehr schön, also rein optisch, vo de lag, hüüser etc. viel gschicht. aber ich has nöd so lebändig gfunde.
Lissabon: bi nur 1 nacht gsi, aber wott unbedingt namal gah, hät mer sehr guet gfalle vom erste idruck.
Madrid: spanie halt... tolli stadt, shopping super, esse genial, sehr lebändig, parks und Museum, findi super für sone reis.
Florenz: echt au eini vo mine absolute favorite. mega, mega tolli Stadt, italie halt... sehr viel gschicht, sehr viel musee, sehr viel dolce vita... Shopping bis platzisch, esse sowieso ;-)
Warschau bini ehrlich gseit 3 täg bsoffe gsi, aber ha no es paar gueti erinnerige... dreckbillig, mega feins esse und ich bi sehr überrascht gsi vo de nette pole, hetti irgendwie gar nöd erwartet. isch aber nöd so schön im klassische sinn, halt typisch oste mit plattebaute etc., obwohl d Altstadt sehr schön und herzig isch.
Liverpool, Manchester, Belgrad känni nöd.
|
|
|
21.07.16 09:05
Emma13
|
Mooorge mitenand
Elea, ja also ich verstahn dich absolut, wür mir genauso gah aber es tönt uu lässig mit dem Städtetripp wo ihr machet, bin mir sicher dass de Chlii ganz viel Freud wird ha bim Grosi und ihr die paar Täg richtig werdet chöne gnüsse.
Also, ich gib au no min Senf dezue
Rom: super super super feins esse, ganz tolli Lüüt, wunderschöni Stadt und soooo viel zum aluege aber egal wenn mär higaht, s isch würkli meistens überfüllt, s het eifach uu viel Touris
Dublin: Het mir au super guet gfalle, da hesch vo Shopping bis zu Kulinarik alles debi, find au super dass di sehr guet zfuess chasch bewege, s het uu viel schöns zum aluege.
Budapest: Ganz ganz herzig, zum echli chille und gnüsse findis tiptop, s het viel herzigi Kaffis, eus hets sehr guet gfalle aber würet jetzt nöd unbedingt nomal ane, s isch eifach eher e ruhigi Stadt.
Madrid: hemmer nonig gschafft z'gah aber staht ganz obe uf eusere Liste, ich han nur guets ghört und sött anschinend super sii zum au i chline Gruppene zgah.
Florenz: Mini absoluti Lieblingsstadt, ich lieb Firenze! S isch sooo gmüetlich, wunderschöni Kulisse, top Esse (und Trinke), mega mega fründlichi Lüüt, viel Musee und sust Sache womer unbedingt sött gseh, mir sind scho paar mal gsi und entdecket immer wieder öpis neus.
Belgrad kenni selber nöd, aber e Kollegin isch chürzlich gsi und het mega devo gschwärmt, s isch anschinend ganz e schöni Stadt und perfekt zum flaniere :)
So, schöns Tägli eu allne :)
Zuletzt bearbeitet am 21.07.16 09:07
|
|
|
|
|
|
|
|
05.08.16 14:46
Lilly4
|
hallo zäme
so jetzt chumi au mal wieder däzue zum schriebe :) ich hoff es gaht eu allne guet?
snet, häsch t auge scho glaseret? wie isch gange?? hoff alles guet! ich kenn 2 wos gmacht händ, bim einte isch super gange und bi dä andere es gaht so bzw. sie hät eifach es ziitli lang ziemli mühe gha :/ aber mittlerwilä isch glaubs au guet (gott sei dank)! ich hät uh mega reschpekt dävor, wär en riiiese schisshaas, cha mer ja nöd mal richtig augetröpfli dri tue vo dem her
leider häts bi mier mit däre 20% stell nöd klappet :( hät mer soooo gfalle, aber hät wohl nöd/nonig welle si! mir sind no z dritte gsi und sie händ sich dänn anschinend bewusst für öpert älters entschiede wills s gfühl gha händ das es langfrischtig nüd für mich wäri händ vermuetli au angscht gha dass wenn t chind älter sind ich dänn wür welle ufstocke mitem pensum oder mir es langwillig chönd werde (hät sie ebe au gseit)! janu... hans scho wieder verdaut
die wuche isch euse luis bereits scho 2i worde! unglaublich!!! isch en uh schöne tag gsi und er häts glaubs au scho richtig gschnallt meeega herzig!!! morn wird dänn nomal bitz gfiiret und dänn isch i 3 mönet bereits scho t estelle dra! he nei, jetzt wird sie au scho 1!!
himbeer, han t fötelis au gseh gha uf fb... mega cool und vorallem das no öpert vom forum, per zuefall atroffe häsch, so lässig!! chch jetzt hani grad no e frag a dich din chline isch ja au so en guete nachtschlöfer wie eusi chli... wie schlaft er dänn dä tag dur? ich ha s gfühl han sie mega an luis sin rhythmus dra gwöhnt und das isch fascht immer nur no am mittag däfür dänn aber 2, 3 stund... aber ich weiss no, bim luis isch es lang am morge bitz schlöfle und uf dä frühe nami nomal chli gsi... jedes chind isch natürli anderscht und bin uh happy schlaft sie scho so lang so super guet, aber wür mi jetzt glich no wunder näh hihi
|
|
|
|
1 .. 1845 .. 3688 3689 3690 3691 3692 .. 3725 .. 3757
|