| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1846 .. 3689 3690 3691 3692 3693 .. 3725 .. 3757
08.08.16 07:54
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

himbi, toll hender sones guets wochenend gha! das geht Energie före altag

ja snet bi eus send wohnigspriise au explodiert. mer hend mega glöck met eusere wohnig. zahlet zwar au vell aber nie so vell wi anderi! ja und au wege de kaufs priise. bi eus zahlsch au öber e Million för total schäbigs züg :/

mer gönd mitti September snet. ja schlussentli send 2 för Belgrad gsi und 2 för Dublin. und di andere 2 hend eifach ufgeh nei es guets Argument esch schlussentli no gsi dass en guete arbetskoleg vo mer vo Belgrad esch. er goht allpot abe und het au e wohnig det. er kennt natürli alles super und cha eus tolli Insider tips ge ;) das muss me doch nötze

wie gohts der met de auge? gsehsch jetzt scho perfekt? allgemein wi eschs lasere gsi? hets weh do? be u neugirig

lily, schad eschs nüt worde met dere stell. aber wi du seisch, de hets auä ned selle si :(
ui escher scho 2 worde? wahnsenn schön wenn si entli zom erste mol bezeli tschegge das es e spezielle tag för si esch. ja ond denn scho gli d estelle. nei wet gar ned dra denke wenn euse 2 wird... cha scho ned glaube dass er 18mt alt esch was het de lusi denn för cooli Sache ove geburi mecho?

am samstig semmer ja no ade hochzit vode schwögerin gsi. de chlii esch am apero no debi gsi. aber be so froh gsi wone mis mami denn metgno het. er esch omegsprunge ond het nor scheiss gmacht. ond i be met mine höche schueh ond em chleid wi blöd dord lüt gseklet, ehm noche ond woner de weg gsi esch hani seele ruhig chöne wiiswii trenke ja und sost, was selli sege d hochzit esch bez gspickt met panne gsi es het agfange damet dass d brut ellelang ned usecho esch und all eigentli parat gsi send. spöter het sech de usegstellt dass eres chleid vell z eng gsi esch und si panik becho het. si esch de au wärend de ganze trauuig gstande wel si ned het chöne hocke. de het si wärend de trauuig us enre blueme Vase trunke statt usem glas nach de trauuig het si de s chleid müsse wechsle aber das esch ehre au ned gange und de het si de riisverschluss hende halt offe glo. das wönscht me niemertem ja und d Familie esch wärend de trauuig die pralle sonne ghocket. d trauuig selber esch öber en stund gange und alli send gschmulze. ja und d musig het technischi Problem gha bim uszugs lied. mer send all eifach 10min det gstande und het gwartet bes mer chöne go.... hesch doch s gfüehl profesionelli Musiker chöne improvisioere?
ja zwösche de essens gäng am obe esch teilwiis öber en stund dezwüsche glege, ond de het me eifach nur chöne warte....
ja und au sost esch Emmer bez schwerig gsi met de stimmig. si hend gar ned wele tanze und hend dorom zobe ke musig gha. au ned ab cd so bez hendergrund musig. und das het mi eifach bez komisch dunkt. macht doch s ganze emer bez lockerer wen chli hindergunrd musig lauft. ja und glaub d tätschmeisterin het sech bez zvell zuegmuetet. si hets auä guet gmeint aber es esch de halt alles so halbpatzig gsi. zb het wärend em apero e photobooth gha wo all mega freud gha hend und föteli gmahct hend. und zobe het me de nomol müsse föteli met de Polaroid mache (und de genau gliche kostüm). de hemmer eus eufach so gfrogt "scho weder? hemmer doch scho..." ja di erste send de scho so am 1 gange und mer wo di letschte gsi send send am halbi 3 hai (aber au nor wel mer no ghulfe hend ufruhme :)
ja allem in allem hoffi dass s Brutpaar e super tag gha het. was i denke mussi ehne ned sege und spellt ja au ke rolle

08.08.16 09:05
himbeer 

lilly: euse isch au nöd so en masstab für tagesschlaf... er schlaft 2-3 mal pro tag jewils maximal 30 minute. meistens am morge, am früehe namittag und am spätere namittag. in letzter ziit aber au oft nur 2 mal. gester sogar nur eimal, aber au nur 30 minute. ganz selte schlaft er e stund, aber es isch würkli zu 90% nur e halbstund, defür meistens uf d minute gnau, haha

ja säg nüt, er wird i 2 mönet au scho 1, isch ja mega schnell gange

elea: das tönt scho biz speziell... vorallem das mit de musig am abig, das findi au immer so komisch wenns eifach voll still isch. aber mir händ halt au dihei immer de radio a

08.08.16 09:12
snet 

Hallo Miteinander

@lilly: Also das Augenlasern ist so weit eigentlich gut gelaufen. Ich sehe aber noch nicht perfekt, weil die Augen auch noch trocken sind durch das Lasern. Manchmal habe ich einen ganz messerscharfen Blick (wenn die Befeuchtung stimmt) und dann halt wieder etwas getrübt. Aber die das "Unscharfe" entspricht etwa -0.25 Dioptrien. Der Arzt meinte aber, dass es vollkommen normal ist und ich dem Ganzen etwa 2-3 Wochen zeit geben muss, bis es wirklich gut ist.

Schade hat es mit dem Job nicht geklappt, aber irgendwo wird sicher wieder etwas anderes frei. Schliesslich bist du ja die Profi Bewerberin :-)

@elea: Ja, die lieben Wohnungspreise. Manchmal habe ich echt keine Ahnung wo die noch hinwollen. Mein Mann meinte gestern, dass wir ja ein Haus in Italien kaufen können, dass dann vermietet wird. Aber darauf habe ich überhaupt keine Lust. Nicht noch mehr Zusatzaufwand!

Das Lasern war eigentlich easy. Ich bin nach 15min wieder draussen gewesen. Aber dass man danach halt doch etwa 4 Tage nicht gut sieht, ist schon streng. Man fühlt sich so eingeschränkt. In den ersten 2 Tagen hatte ich auch noch Schmerzen.

So cool mit Belgrad! Da könnt ihr euch auf etwas freuen.

Das mit der Hochzeit klingt ja wirklich nach vielen Pleiten und Pannen. Tut mir Leid! Vor allem, dass die Kleider noch zu eng waren, hätte mir wohl den Tag verdorben (war es nicht bei dir auch so bei Kleid Nr. 1 ?)

@me: Mein Mann ist krank und er ist waaaahnsinnig wehleidig. Ständig hört man ihn rumstöhnen. Ohje...

08.08.16 09:27
himbeer 

eine freundin von mir hat auch kürzlich gelasert, eigentlich müsste ich das auch mal angehen... darf ich fragen, wieviel du bezahlt hast und wo du es machen lassen hast?

mir sind am weekend no es huus go aluege. also nöd zum chaufe, meh zum mal en idruck günne vo de firma und vo dere bauwiis, es isch es systemhuus im holzbau gsi. au no spannend...

08.08.16 11:16
elea 

himbi, ja bi eus lauft au Emmer Radio :) aber ebe a fester fendi ghört biz hindergunrd musig dezue. söst tönts eifach wie im Bahnhof wo alli dorrenand labere

snet aber s lasere selber het ned weh do oder? wo hesch es eigentli lo mache?
ja mi maa esch au scho met so förtz cho vo wege en wohnig chaufe im usland und de die vermiete. aber de musch öper vor ort ha wod chasch vertroue und de ufwand wers mer aso au ned wert!

ja esch ja ned mini hochzit gsi drum spellt mer ke rolle si mönd glücklich si metem tag! :)
ja mis chleid hends au z eng igno. i ha denn aber 1 oder 2 mönet vor de HZ es neus chleid kauft wo super passt het. wer nie s Risiko igange met emne unbequeme chleid z hürote! si hets halt gwoght und denkt es goht scho :/

haha nei sogar umestönde dud er? das muess e schlemer Männer verchältig si?

himbi das tönt wörkli spannen! bi eus die nöchi hets ganz vell musterhüser. mer send au scho go luege! vellehct wer das mol no en usflog för euch? eifach zom bez lo inspiriere! home Expo in suhr esch das.

08.08.16 11:25
himbeer 

haha elea, d home expo staht als nächts uf de liste. ich hoff das mer de fritig oder vilicht am sunntig mal chönd go güxle. find das jetz eh mega spannend i dere planigsphase wo no alles offe isch. wie bi de hochzit, wo mer no nix gwüsst hät und sich eifach mal inspiriere lah hät...

08.08.16 14:01
elea 

haha so cool himbi :D
ja zom lo inspiriere la eschsw wörkli super. wi gseit mer send au scho gsi eifach zom bez güxle het wörkli super Sache. do chont me scho bez is huus-bou-fieber! zom glöck hemmer ke Geld drum stoht das gar ned zur diskusion

ah, ha no e frog a alli mamis:
chönd ehr mer e4s guets reisebettli empfehle? mer hend jez Emmer eis vode schwimu usglehnt. es chicco. fendes aber u chlobbig und schwer

08.08.16 14:13
himbeer 

hihi ja ich känns, isch ja scho sehr muetig gsi dass ihr trotzdem sind go luege, hihi. mir würdeds also au nie chöne mache wenn mer nöd s land scho hetted, das macht so viel us...

09.08.16 12:57
snet 

Hallo Miteinander

@himpi: Ich habe die Augen am LUKS Lasern lassen. Dort gibt es eine spezielle Augenklinik. Für beide Augen habe ich 4'980 bezahlt.

@elea: Nein, das Lasern habe ich nicht gespürt.

Ja gell, ich stelle mir das auch wirklich sehr mühsam vor mit einem vermieteten Haus im Ausland.

Ich verstehe dann einfach nicht, wie die Läden den Fehler mit dem zu engen Kleid machen und danach auch noch nicht mal dafür gerade stehen wollen.

@Wohnen: Ich hätte auch gerne etwas Grösseres. Mir sind unsere 117m2 manchmal fast ein wenig zu klein. Ich hätte lieber etwas mit 140m2 und aufwärts. Vielleicht wird ja mal bei uns etwas frei. Teilweise hat es auch Wohnungen mit 170m2 im Eigentum, aber wahrscheinlich sind die sehr teuer.

@me: Ich habe mich schon besser gefühlt. Ich konnte die letzten 2 Nächte nicht schlafen. Nun ist natürlich alles wieder voll doof und schlimm... Ich wünschte mir sehr, dass es endlich wieder normal läuft.

09.08.16 15:30
elea 

wie lang hebt denn das snet? ha drum ghört das "hebt" not 10johr oder so und de werde d auge weder schlechter? stemmt das?

ah echt hesch nüt gspührt? es gseht drum so brutal us

ke ahnig wi da enre profesionelle schniderin chan passiere... ebe s schlemme esch jo ned de fehler an sich sonder das er ned korrigiert wird! wenn me so vell för en änderig zahlt dett muss es passe find ich...

mer hend 140m2. ond em Moment fendis ideal. obwohl me ja Emmer me flächi chan bruche

besch vode medis eigentli weg cho oder nemsch si emmerno snet?

1 .. 1846 .. 3689 3690 3691 3692 3693 .. 3725 .. 3757
Zeremonie   vorallem   himbeer   irgendwie   eigentlich   einfach   bearbeitet   eigentli   natürli   Zuletzt   Kollegin   wirklich   langsam   schnell   gspannt   schaffe   Hochzit   richtig   natürlich   Problem