| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1846 .. 3690 3691 3692 3693 3694 .. 3726 .. 3757
10.08.16 07:56
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen

@elea: Das Resultat hält solange bis das Auge schlechter wird. Grundsätzlich sollte das nun nicht mehr passieren, ausser das Auge ist krank. Bei mir ist meine Sehschwäche seit 5 Jahren genau gleich. Generell sollte das Auge so ab Mitte 20 ausgewachsen sein.

Ich glaube du hast noch eine Methode mit einem Schnitt in Erinnerung, bei mir wurde nur gelasert.

Also als ich mein Brautkleid ändern liess, musste die Schneiderin ihre Arbeit dreimal wiederholen, bis ich zufrieden war.

140m2 wären echt super ideal! Aber eben, man kann halt nicht alles haben, vor allem nicht in der Stadt.

Nein, ganz weg von den Medis war ich nie. Habe einfach sehr wenig genommen.

10.08.16 09:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoffe, es geht dir bald besser, snet. manchmal wirkt ja schon eine gute nacht wieder wunder.

wir haben "nur" 110qm, aber die wohnung ist so gut geschnitten, dass ich absolut nicht das gefühl habe, dass wir zuwenig platz hätten. aber es ist schon so, mehr geht irgendwie immer. das geplante haus wird schon noch ein ganzes stück grösser. muss mir dann überlegen, mit welchen möbeln ich das füllen will ;-)

10.08.16 09:50
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Ich habe heute Nacht 9h durchgepennt, aber auch das Medi genommen zum Schlafen. Die nächsten 2 Tage werde ich wohl wieder 1/2 Dosis nehmen und danach noch weiter reduzieren.

Ich finde halt, dass bei uns einfach die Zimmer etwas klein geschnitten sind. Unser Schlafzimmer ist nur 14m2, das Büro 13.5m2 und das Kinderzimmer 12m2. Ich habe bei uns im Schlafzimmer ja nun noch eine neue Kommode installiert, die macht das Zimmer auch luftiger.

Neue Möbel gibt es bei uns irgendwie auch ständig. Ich wechsle eben unsere ganz alten und billigen Möbel Stück für Stück aus. Nun habe ich noch ein neues TV-Lowboard bestellt im Industrial Style (passend zum Esstisch).

10.08.16 10:29
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

ja ich ja ergendwie in erennerig dass me muss zerst d huut of em auf ufschniede. und das denn die omeglitzt werde, denn werds aug glaseret und denn wird die huut weder abegleiht. esch das bi der demfall ned so gsi? das het drom sooo brutal usgseh dassi gar nie a lasere ha welle denke :) aber du redsch jez so positiv devo, dass i mer das glaub au öberlegge! set paar johr esch bi mer de wert au relativ konstant. bez eschs no schlechter worde aber ned vell....

wow demfall hesch e super schniderig gha! fende so sets doch au si. si muss ehri arbet halt korrigiere bes es setz!!!

gell ehr hend 4 zimmer? ja i fendes au e gueti grössi. bimene witere chend müsste mer zwar bez ruuhme aber es wer machbar :)
bi eus send d zimmer au ehner chli gschnitte (zwösche 13m2 und 16m2) aber das stört me gar ned, well mer e gigantischi stube (met offner chuchi hend) ond mer lebe eigentli nor det :)

10.08.16 11:15
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Das ist das Lasik-Verfahren. Wird immer noch sehr oft angeboten. Bei mir hat man pro Auge 23 Sekunden gelasert und das war's dann.

Naja, ganz einfach waren die letzten 2 Wochen schon nicht. Die ersten 4 Tage sieht man halt nicht viel und am Anfang hat man auch noch Schmerzen. Auch jetzt sehe ich teilweise nicht "perfekt" (also messerscharf), aber das liegt daran, dass das Auge nicht so gut befeuchtet ist. Manchmal habe ich dann auch Angst, dass es so bleibt, aber der Arzt meinte es sei total normal und ich habe eine bessere Sehleistung im Vergleich zu den anderen Patienten.

Naja, ich fand halt einfach, dass sie es so lange korrigieren musste, bis es auch stimmte. Teilweise hat sie Änderungen, die wir besprochen haben, halt nicht gemacht und musste diese dann im Nachhinein noch machen.

Jep, wir haben 4.5 Zimmer. Lustig, da denke ich gleich etwas anders... Wir haben irgendwie ca. 50m2 Küche/Ess-/Wohnbereich und das hätte auch kleiner gehen können. Wir haben z.B. zwischen Esstisch und Fenster immer noch etwa 4 Meter "freier Platz". Die hätte man dann gerne auch an die Zimmer geben können...

15.08.16 07:26
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

snet, esch das lasik verfahre demfall bez "veraltet" oder chames so ned sege? chonts ehner bez ofs aug druf a weles verfahre das agwendet wird?
hend si der denn au grad chöne sege wie lang dass das hebet? ha drom scho ghört das hebt nur 10johr? ond de lohnt sechs för me ergendwie ned :)

haha secher? ja de denke mer grad umgekehrt was d zimmer ufteilig agoht :) mer hend die stube + offni chochi 68m2, ond i fendes tiptop. de chli het e reeeesee flächi zom spele und chont eus glich ned i weg :) ond ebe die zimmer send mer nor zom schlofe :) was eus halt bez fehlt esch en rechtige cheller. mer hend nor es chlises rümli wo öpe 2x2m esch. det eschs eigentli scho voll nome scho met de velos ond em ahänger (ski etc). ja nd all d chleider und spellsache wo de chlii drus use gwachse esch stable sech jez halt em Büro :/

hoffe ehr hend alli es schöns wochenend gha?

15.08.16 11:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ohgott ich bi wieder a de streetparade gsi und muess mi immer no erhole, debi bini am samstig am 11i und gester abig am 8ti is bett

15.08.16 12:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallooo mitenand

ahahah himpi, ich fühl mit dir! Mir sind am Samstig au ade Streeparade gsi und ich bin am Abig wienen Stei is Bett gfalle het aber Spass gmacht wiedermal echli Party zmache

Lustig das ihr's grad vo Wohnige hend... mir hend sehr e grossi 3.5 Zimmerwohnig im EG, d Zimmer sind zwar eher chli aber de Wohnzimmerbereich und di offeni Chuchi sind riesig, und wie d'elea, lebet mir praktisch nur dete, wenn mär jetzt no de Sitzplatz im Summer dezuezählt, isches eh Luxus aber womer jetzt s Zimmer vom Chline neu igrichtet hend (oder immerno drah sind) hani scho müesse feststelle dases durchus Vorteil het wenn mär grösseri Zimmer het miteme zweite Chind würdis eher knapp werde... eigentli uu schad will mir die Wohnig liebet, wird sooo ungern zügle

Und mir hend d Ferie im September buecht... ich freumi sehr uf nomal e Wuche Strandferie gönd z'Italie anere Hochziit und i 2 Wuche simmer nomal a einere iglade uiii elea wenni grad vo dinere Schwögerin ihrne Panne liese... so schad, hoffe trotzdem dass sie nöd viel devo mitübercho hend und ihre Tag hend chöne gnüsse.

15.08.16 13:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

hahaha emma... ja ich has au mega gnosse, bi jetz zwei jahr nüm gsi wäg schwangerschaft und will mer immer am gliche tag a hochzite iglade gsi sind. ui nei und jetz hani grad gmerkt dassi nächst jahr am tag vo de parade scho für e hochzit bueched bi jönu, denn chumi halt später dezue.

ou namal ferie, das sind ja schöni ussichte... mir gönd im oktober au namal, aber strandferie werdeds wohl nüm.

15.08.16 13:21
elea 

Re: Bräute 2013

streetparade esch super zom lüt-luege :D aber ich hasses go wc sueche

ja gell grossi zemmer send halt guet zom Sache verstaue. di chline hend so vell Sache plötzli :)

cool emma de hesch jo nöchst monet scho ferie :)
himbi wohe gönd ehr denn em Oktober?

mer send au am öberlegge womer em herbst wend ferie mache. wösse nonid ob metem Auto oder flüge.
het öper vo euch schomol em usland es Auto gmietet MIT chendersitz?

 1 .. 1846 .. 3690 3691 3692 3693 3694 .. 3726 .. 3757
eigentlich   irgendwie   Hochzit   wirklich   richtig   natürlich   himbeer   eigentli   schnell   langsam   natürli   einfach   gspannt   schaffe   Zuletzt   Zeremonie   Problem   vorallem   Kollegin   bearbeitet