Bräute 2013 |
|
1 .. 1848 .. 3694 3695 3696 3697 3698 .. 3728 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
30.08.16 10:36
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Elea ja das stimmt, s sött ja eigentli bequemer sii ufeme eigene Sitz als bim Mami ufem Schoss.. hoffemers! ihihi nei nei, ich bring amig au s Züg durenand, mär chan sich ja au nöd alles merke
ahaha ja, s het so Spass gmacht, alli hend Freud gah adem chline Zwergli wo's Füdli schwingt er macht eifach sooo guet mit, egal öb Fest, Ferie oder was au immer, er isch mega flexibel und das vereifacht eus vieles. Defür hemmer am Abig Müeh zum ihn is Bett zbringe, er isch eifach nie müed
Gäll, ich finds au uu schön dass de Thread nöd usgstorbe isch, s isch irgendwie ebe glich schön au wenns nur virtuell isch.
Snet, ohh so schön, dann ist es bei euch auch schon bald soweit. Toscana oder? Mein Bruder war jetzt 10 Tage dort unterwegs und hat mega geschwärmt, wir kennen nur Florenz und einige Städchen in der Nähe und lieben diese Region. Euer Wochenende hört sich super an, viel Essen und Trinken und in RUHE essen und trinken können ist natürlich schon schön
Ich bin heute auch ausnahmsweise im Büro und auch bei mir ist es eher ruhig, janu... geniesse ich auch ab und zu, ich suche gerade ein gutes und einfaches Rezept für den Geburikuchen
Lilly freut mich dases eu besser gaht und ihr d Ferie richtig chönd gnüsse. Gnüsset au no di letzte paar Täg am Strand und denn viel Erfolg am Fritig. Und nomal sonen guete Flug wünschi eu
|
|
|
|
|
|
30.08.16 11:47
himbeer
|
Re: Bräute 2013
hoi mitenand!
ui da gahts ja richtig ab...
ich ha grad einiges los im büro, die wuche hani 3 arbeitstäg. parallel lauft grad au einiges im traurede-business, nächst summer hani also scho recht viel verplanti sämstige... ich triff mich i de nächste 2 wuche mit 3 paar wo interesse händ anere trauig nächst jahr, 4 händ scho fix bueched und am sunntig hani no miteme paar im usland gskyped. i 10 täg isch scho die nächst hochzit woni dörf halte, ich freu mi extrem! und denn chömed namal 2 im oktober, det muessi au no einiges erledige. aber es macht sooo spass
mitti oktober gönd mer ja au no id ferie, ich ha jetz im zweite hotel au no massage und gsichtsbehandlige beucht, min maa weiss no nüt vom zweitere aber ich find das immer so extrem entspannend, ha das fast no lieber als e massage und drum hani ihn au grad agmeldet.
denn fiired euse chli imene knappe monet ja au scho sin erste geburi und ich bi grad am party plane, hihi. ha gester chli dekosache zämekauft und bstellt und e iladig gordered bi etsy, bi gspannt wenn die chunnt. ich hoff er het denn au freud!
|
|
|
|
1 .. 1848 .. 3694 3695 3696 3697 3698 .. 3728 .. 3757
|