| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1849 .. 3696 3697 3698 3699 3700 .. 3729 .. 3757
30.08.16 15:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

snet, bisher nicht konkret. aber es ist sicher nicht schlecht fürs marketing, grad wenn noch viele gäste unverheiratet sind.

du, ich hab mir erst kürzlch auch gedanken gemacht zum stillen und einem zweiten kind. ich fand es am anfang auch mega schade dass es nicht geklappt hat bei uns, aber unter dem strich sind wir sehr gut gefahren mit schöppelen und es hatte für uns sehr viele vorteile. ich frage mich jetzt, ob ich bei einem zweiten grad direkt schöppelen soll oder halt auch nochmal probieren und abpumpen etc... aber zum glück stellt sich die frage so schnell noch nicht.

ich bin au gspannt wie sich s ischlafe denn wird verändere bi eus. jetz isches no voll easy eigentlich, aber irgendwenn chanen ja au nüm träge bis er schlaft. ah mir lueged eifach tag für tag wies lauft, es ändered sich ja eh wieder alles.

30.08.16 15:46
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Ja, es hat schon grosse Vorteile, wenn das Kind selbst einschlafen kann. Hehe, du malst dir die Zukunft schon mit 2 Kindern aus Habt ihr denn schon konkrete Pläne?

Ich weiss nicht ob ich es nochmal versuchen würde. Ich habe mich so unter Druck gesetzt gefühlt und so hat es nicht geklappt, erst als ich beschlossen habe abzustillen, ist die Milch so richtig rausgeschossen. Die Stillberaterinnen waren auch nicht wirklich hilfreich, zwei verschiedene haben genau das Gegenteil von der jeweilig anderen erzählt und mich auch noch mehr unter Druck gesetzt. Die einzigen Tränen, die ich während dem Wochenbett vergossen habe, drehten sich nur um dieses Thema.

@himpi: Ja ist dann halt noch schwierig, wenn die Gäste dann z.B. nicht die gleichen Dienstleister haben wollen, wie das Brautpaar für eine zukünftige Hochzeit.

Also bei uns hat das Schöppelen ja super funktioniert und keinerlei Probleme bereitet. Für mich ist es einfach fast schon ein Tabuthema, resp. eines dass mir beim Gedanken an ein 2. Kind gleich Schauer über den Rücken laufen lässt.

30.08.16 16:01
elea 

Re: Bräute 2013

ja stille, cha mega schön si, aber es cha au de blanki Horror si. han beides dorrlebt. eifach wenns denn mol es 2ts geht ned fest stresse! bide lily esch jo glaub bim 2te au besser gange wi bim erste, hani das rechtig em chopf?
und ebe so wi du verzellt hesch snet, hesch du gar ke tolli helf gha bim stelle, was so schad esch! well me esch ja bim erste mal druf agwise dass eim öper hilft und understützt! de chopf macht scho mega vell us bim stille.

i hoffe i cha bimene 2te chend au weder lang stille. aber vor em afang grauts mer aso au scho mega. hend sooo es züg gha am afanga, hoffe das Hemer den nöm....

ja aso Emma, wenn eusi buebe zeme ischlofe und eusi manne zeme d chuchi mache de chöne mer denn i dere zit gmüetlich uvem Balkon höckle das wers

30.08.16 16:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet, nein konkrete Pläne haben wir (noch) nicht... ich hatte kürzlich eine kleine OP und sollte deshalb für die nächsten paar Monate nicht schwanger werden. Aber ja, wir denken schon über ein zweites Baby nach. Es wäre wirklich schön wenn es dann bald klappen würde, ich glaube Junior hätte mega Freude und wir natürlich auch. Wie sieht es bei euch aus? Denkt ihr auch darüber nach?

Ojee eure Stillgeschichte hört sich wirklich gar nicht schön an, tut mir Leid, dass du so eine schlechte Erfahrung machen musstest. Ich habe ja relativ lange gestillt und ich habe mich in dieser Zeit intensiv mit dem Thema auseinandergesetzt und leider musste ich auch feststellen, dass viele Mütter total unter Druck gesetzt werden, was leider genau das Gegenteil bewirkt. Es fängt oft bereits im Spital an, genau in der heikelsten Zeit wo Mama und Baby einfach nur Ruhe brauchen. Ach, ich hoffe du kannst damit abschliessen und wenn das Schöppeln ja so gut funktioniert hat, dann war das bestimmt die richtige Entscheidung für euch. Und bei einem 2. Baby kann alles anders sein. Sorry, wollte es nicht so lange machen

ihihi elea, säg nüd... denn hettet mir ja de ganzi Abig frei... was für ä Vorstellig
Bi eus isch de Stillstart au recht härt gsi, ich glaube di erste paar Wuche bini oft nöch drah gsi zum eifach alles hizschmeisse aber irgendwenn hets funktioniert und s het soo guet funktioniert dasi echt paar Mal froh drum gsi bin dasis durezoge han. Wie du seisch, s chan so schön aber au so schlimm sii.

Zuletzt bearbeitet am 30.08.16 16:11

30.08.16 18:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, wo gönd ihr gnau hi i dä toskana? ines hotel? ich frög so doof will mer ebe nöchscht jahr au vor händ det ferie z mache ;) und eusi fründe sind bereits scho bitz locations am zäme sueche :) mir sind übrigens grad z sizilie ;)

30.08.16 18:27
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, no zu dinere frag: bi mier isch es beides mal in etwa glich gsi, s stille ansich isch eigentlich guet gange, t chind händ au beid guet gsoge aber irgendwie sinds nie richtig satt worde und bim abpumpe isch amigs mit mühe und not so ca 30ml use cho was natürli viiiel z wenig gsi isch... han das spieli dänn 2 mönet mitgmacht (finds nämli au e uh schöni sach) aber sobald ich ufghört han sinds uf eimal länger satt gsi... drum hani dänn immer weniger gstillt (bi dä estelle aber no bitz länger als bim luis)! ha eifach s gfühl ich bi nöd gschaffe zum stille bzw mini milch eifach wüki z wenig sättigend gsi... aber boh! bim zweite chunds dann halt au uf s erschte chind druf ;) da es ja doch au einigi ziit uf sich nimmt :) dä luis hät aber zum glück nie blöd ta... isch aber au no extrem chli gsi (gar nonig so tschegget haha)

31.08.16 07:45
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

oh ja Emma, i gspühr di. ha am afang au so vell denkt, dassi ufgebe met stille wells so Horror gsi esch. bi eus esch jo s Problem gsi dass de chli ned zuegno het. sis geburtsgwecht het er erst weder nach 4 Woche gha. und all hend mer soo druck gmacht weg sim gwecht. und ebe wi du seisch, das druck mache esch gift förs stille. eigentli brucht me eifach öper wo eim bistoht und muet macht! aber wi au du, beni nacheten froh gsi hani dorre bisse. ha mer zwar mengi Sache müesse alose welli so lang gstillt han, aber das send warschinlich eifach lüt gsi wo ke ahnig hend vo dem Thema :)

lily, dasch aber super gsi het di de Luis "o stelle". glaube do esch ned jedes ältere gschwösteri so easy :) glaub dass hani au scho gschrebe, aber ha mol glese dass jede tropfe MM wos chend bechunt bes zo 2johr "guets im körper bewirkt". aso au wenn me nome churz chan stille geht das am chend scho u vell!

ja snet i gsehs au so wid Emma, wenns schöppele bim erste chind so guet gange esch, aso wiso das ned au bim 2te mache. wenn du wetsch nomol probiere stille, denn eschs e super glegeheit. met schöppele chame Emmer avo! und wenns wörkli sone Horror vorstellig esch, denn los si und mach das wo bim erste chind scho super funktioniert het :)

mer hend gester bi airbnb no es huus buechte för em Oktober z Korsika. be u happy, sesch mega schön met emne garte för de chli zom omesprunge! freu mi mega :)

31.08.16 08:41
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Stillen: Ich lege diese Thematik mal gaaanz weit weg, für mich war es echt nicht toll. Aber ist ja auch kein Thema, dass gerade aktuell ist/wird bei mir.

@Emma: Alles Gute zu deinem Hochzeitstag! Was hattest du denn für eine OP?

Ihr habt ja mal gesagt, dass ihr es ab 2017 wieder versuchen wollt? Bei uns ist es gerade kein Thema.

@lilly: Wir gehen in ein B&B in Camaiore. Villa la Biancha.

@elea: Ja, ich beschäftige mich jetzt gerade nicht mit der Stillthematik, ist ja gerade auch nicht aktuell

Super, dass ihr ein Haus gefunden habt! Also gerade ein ganzes Haus für euch oder eine Wohnung?

31.08.16 09:39
elea 

Re: Bräute 2013

haha, ja hesch absolut recht. wiso sorge mache weg öpisem wo nonid aktuell isch

be grad rasch go goole! gseht toll us! vorallem de pool esch mega schön im garte!

es esch es ganzes huus, also nor 1stöckig. met offner wohn chuchi und 2 badzimmer, und emne garte! ganz neu bout und mega modern. freu mi sehr hemmer so öpis cools gfunde :)

31.08.16 12:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus wirds au nonig so schnell aktuell, ich ha immer gseit ich denk a sim zweite geburi mal drüber nah, öbs es zweits söll geh. ich denkes scho, aber ich bi glaub würkli eher für en grössere abstand gschaffe.

ich bi absolut au de meinig dass stille es thema isch, wo grad erstgebärendi eigentlich scho viel früener sich müessted überlegge und informiere und am beste scho vor de geburt e stillberaterin sueche... ich denk wenns bi eus i de erste täg im spital und dihei anders gloffe wär, hetts eventuell glich klappt. wobi bi mir au d anatomie nochli es problem gsi isch, das cha mer ja nöd verändere. uf jede fall ha ichs mir viel eifacher vorgstellt als es am schluss gsi isch und mir händ denn schnell beschlosse dass pumpe nöd euses ding isch. mini schwö hät ähnlichi startschwierigkeite gha aber am schluss 3 mönet abpumpt, das hetti im läbe nie gschafft (usserdem hett d mengi au nie glanged für das).

ich bi au de meinig das jede tropfe muetermilch guet isch und das isch au de einzig grund, warum ich überhaupt namal würd in betracht zie stille und pumpe, au wenns denn halt nur 1 oder 2 wuche sind. anderersiits denki, warum de stress mache wenni au vo afang ah chönnt schöppele. aber ebe, zum glück bini grad nonig i de situation dasi mi würkli müest entscheide


@snet: das stimmt natürlich, mit denselben dienstleistern. aber vielleicht haben die ja wiederum freunde, die dann mal einen tipp brauchen. und wenn die gäste sich nicht allzusehr überschneiden ist derselbe dienstleister für die meisten auch kein problem.

 1 .. 1849 .. 3696 3697 3698 3699 3700 .. 3729 .. 3757
eigentlich   gspannt   schaffe   irgendwie   natürlich   langsam   richtig   einfach   wirklich   schnell   himbeer   Zeremonie   Problem   Zuletzt   Hochzit   bearbeitet   vorallem   Kollegin   eigentli   natürli