| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1850 .. 3697 3698 3699 3700 3701 .. 3729 .. 3757
31.08.16 12:44
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Genau, Kummer und Sorgen verschiebe ich gerne auf morgen :-)

Ja, wir haben dort so eine Suite gemietet und freuen uns schon sehr! Super mit dem Haus in Korsika! Ist das Wetter im Oktober noch gut?

@himpi: Na dann kannst du ja in einem Jahr nochmal drüber nachdenken.

Ich war anatomisch auch nicht gerade dafür geschaffen, aber fand das Pflegepersonal schon sehr unter Druck setzend. Ich weiss noch, dass mir gesagt wurde: "Wenn Sie einmal dem Kind die Flasche geben, wird es nie wieder an die Brust kommen". Und ich weiss noch wie M. Bauchschmerzen hatte wegen dieser blöden Zuckerlösung, die sie ihm gegeben haben, statt dem Schoppen. Bei mir kam ja nicht wirklich was raus.

Auf jeden Fall kannst du ja in kurzer Zeit schon einige Kunden vorweisen und durch Mund-zu-Mund Propaganda ja dann auch immer mehr.

31.08.16 12:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lustig, bei mir war es eher umgekehrt. wir haben im spital sehr schnell mit abpumpen und schöppelen begonnen und irgendwie hätte ich mir gewünscht, dass da mehr drauf hingewiesen wird, dass der wechsel zurück an die brust dann noch schwieriger wird. aber eben, so ist es bei jedem anders... aber ich fand es schlussendlich so auch ok. ich hab mich selber nie unter druck gesetzt und war immer offen gegenüber jeglichen lösungen. wenn jemand unbedingt stillen will, ist es sicher noch viel schwieriger, wenn es dann nicht klappt.

31.08.16 13:06
elea 

Re: Bräute 2013

ja himbi, das stemmt! glaub vo allne fraue woni persönlich kenne, het nor eini am afang kei Problem gha bim stille. und die esch selber Hebamme fraue müsste do wörkli besseri understützig ha. oder halt bez fiinfüehligeri...
ja und vo de anatomie her hends es paar schweriger und paar eifacher. das esch definitiv eso!
uh ja himbi das esch au sone punkt. wenn me um jede priis wet stille, denn esch d entüschtg gwaltig! me doch sech ned selber under druck setze...


wow grad e suit! so cool! das wird secher toll!

em Oktober sets no öpe 22-25grad si! fendi titopt. be ned so die wo 30grad brucht! obs zum bädele langet gsemmer denn :)

01.09.16 15:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

so mir sind au scho wieder zrug vo eusne ferie... jetzt bini grad en berg wösch am mache - mein gott!! s flüge isch zum flück au wieder super gange, dä luis sitzt eh gern allei und dörfer jetzt ja au mit 2i! t estelle liebts im arm, händ dänn beid 1 sogar no 1 stund pennt (vo 1 1/2 stund flug) hätti also selber au nöd erwartet... aber glaub ab jetzt flügemer au meh :) hihi

hehe das mit dä schlafgwohnheit isch no luschtig/spannend :) ich selber ha 'beid' exemplar dihei, eine wo lieber allei ischlaft, sit chli... und eini wo am liebschte nur im arm möcht ischlafe und kuschle :D

wie gahts eu so? emma, gli gahts bi eu au wieder id ferie, soooo cool! elea, ihr im okt gäll? finds persönlich viel viel agnehmer usserhalb vo dä hauptsaison furt z gah (solang t chind nonig schuelpflichtig sind)!

hui, morn chan mi wieder go vorstelle... mal luueege :)

05.09.16 07:35
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

hey lily, super esch de hai flog au so toll gange! vorallem wend si e stond pennt hend. das esch ja das wo sech all eltere wünschet em flüger

wie esch am fritig gsi metem vorstelligsgspröch? esch guet gloffe?

ja genau afang Oktober gömmer fört

05.09.16 08:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja, wie isches gloffe?

ouuu mini chline hät hüt s erst mal bim abgeh i de chrippe nöd welle vo mim arm und hät chli brüeled... ich bi denn so schnell wie möglich use und ha denn au ghört dass er ufghört hät, aber glich...

ich ha letzt wuche no einiges organisiert. massage buecht für eusi ferie im oktober und en tattoo-termin, juhuu freu mi scho!

wie isch s gspräch gange lilly? bisch würkli fangs voll de profi. mini schwö hät sich jetz au uf e stell beworbe, es wär jede fritig plus ab und zue mal en samstig inkl. ferievertretig. ich hoff sie wird au bald iglade zum gspräch, ich find sie würd super det ane passe.

mir händ ja endi märz namal e wuche ferie und ich bi au scho am überlegge was mer sölled mache. händ ihr schlaui ideä? ich bi ja eher de strandtyp aber das wird no schwer, usser me flügt graf 10 stund aber denn isches mer zwiit für sone churzi ziit.

05.09.16 09:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Ich hoffe ihr hend ä schöns Wuchenend gah... Mir hend gester s Überraschigsgschenk für de Chlii zämebaut, sind 2 Stund drah gsi ahah aber mir hend mega Freud, hoffe er denn au

Lilly super isch de Flug so guet gange, das isch natürli e mega Erliechterig! Ich drucke dir d Duume fürd Stell :)

Ojee himbeer, das isch sicher uu härt wenn mär ä brüellends Chind muess zrugglah, aber meistens beruhiget sie sich schnell wieder und s isch schnell vergesse.

Wow, hesch sone schöns Wohlfühlprogramm vor dir da würdi mi also au freue! Ich bin am Fritignamittag mitere Kollegin id Schminkbar go Manicure mache und aschlüssend go z'Nacht esse... ach, das het mega guet tah

05.09.16 10:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ou ich freu mi uf nächst mäntig, ich ha nämli gmerkt das ja knabeschüsse isch i de stadt, das heisst ich ha en halbe tag frei wenn de chli i de krippe isch muess au grad en termin für pedicüre abmache und vilicht chani nochli go lädele, so toll.

05.09.16 13:13
elea 

Re: Bräute 2013

ou himbi so cool, machsch es Tattoo? eschs dis erste? döf me froge was der welsch la steche?

möchtsch den im märz neumet he wo ehr nonie gsi send? geht ja so vell tolli insle im Mittelmeer wo me ned lang muss flüge.

05.09.16 13:22
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

ja voll elea, so wünscht mer sichs flüge wüki... bim luis isch es vorallem willer scho grösser isch, meh verstaht und allei dörf sitze... als chline hätter das ja nie guet chöne, ischem eifach z langwillig gsi :p + isch nöd im arm igschlafe, was bim flüge mühesam chan si, aber zum glück hät er nie gross brüellet gha aber jetzt woner grösser isch isch scho viiiel besser/eifacher und t estelle isch ja eineweg voll easy druf... so freud mer sich grad meh druf weg z gah :)
dämfall isch es bi eu au scho gli sowiit ;) freueter eu sicher scho mega? flügeter eigentlich?

s gspröch am fr isch glaubs guet gange... finds immer so schwierig zum ischätze... es sind 150 bewerbige igange und ca 10 wos zume gspröch iglade händ! gaht jetzt no es bitz bis e entscheidig troffe wird... wür t stell aber anäh wenns mich würet wellä! jetzt mal abwarte...
ou himbeer, dänn druck ich dinere schwö ganz fescht t dümme! hoffentli klappets! so stelle sind sooo beliebt :-/
ohje, sicher nöd eifach gsi woner bitz agäh hät wonen abgäh häsch :-( aber guet hätter sich schnell wieder beruhigt!

dä luis hät hüt sin erschte spielgruppe morge gha und er hät das super gmacht <3 bini meega erliechteret! jetzt mal luege obs nöchscht wuche wieder so guet gaht haha isch ja immer so chli e überraschig :p

emma, aaah bisch id schminkbar? hammer! gahni au uh gern ;) find die machets super det!!! ihr wend aber nöd wüsse wie min einte zähe im moment usgseht (es hätten in dä ferie glüpft) iiii ! jetzt chani 3 jahr warte bis dä mal nahgwachse isch so doof!

 1 .. 1850 .. 3697 3698 3699 3700 3701 .. 3729 .. 3757
einfach   bearbeitet   schaffe   gspannt   langsam   wirklich   richtig   irgendwie   schnell   Problem   Zeremonie   eigentli   vorallem   Zuletzt   Kollegin   natürlich   natürli   himbeer   eigentlich   Hochzit