| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 185 .. 368 369 370 371 372 .. 2065 .. 3757
16.07.12 14:26
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Läck sid dir schnell im schriebä während dem ig Antwort gib, chömme öbe 5 Bitrag, ha grad d Übersicht verlore

Also: Daninici di Chleid isch ä Traum.... Wow.. Ig glaub ig würd wüchentlich goh aluegä und probierä... Dörf ig froge i welem Brutlade du s band gchauft hesch? Bi selber baff gsi wo mi Schatz gseit het ihm gfalli das mit em Band soo guet. Guet ha ig Chance das ig eis find.. Und süscht ebe gits nur eis....

Fleen: Mach dir ä PN mit em Name vo derä Frau, nimm mol a si züchtet immerno, denn euses Schätzi isch scho 6 Johr bi eus..
Hochzytfilme, ig lieb sä... sowieso alli Schnulzene...

16.07.12 14:27
FleenM 

Re: Bräute 2013

Daninici: Da chasch au! Es isch uh mega schön! Din Ma wird erblasse devore

Hey Mädels no e allgemeini Frog..

Ha mir biz Gedanke gmacht bezüglich Paarföteli am Hochziitstag.. Eigentlich hani immer welle, dass min Ma mi erst i dä Chille gseht. Mir hend eus jetzt dezue entschide, dass mir eus vorher gsehnd amene schöne Ort und vor de Hochziit gad Föteli machet. So chömmer de Apero richtig gnüsse mit de Lüüt und entschwindet nid eifach 2h ellei.
Wie machet ihrs?

16.07.12 14:33
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: Merci. goht mir au fast so
Im zoro in züri. die händ vera wang chleider. aber i chan eu säge die wo i bis etz döt gseh ha chömed niemals as bride-wars chleid ane. sind eher so chli spezielli, nöd jedermanns sach

@FleenM: i hoffs. er het eigentlich nöd gern so usladendi chleider

also mir treffed üs au vorher und mached no ca e stund lang allai bilder. find das gar nöd so schlecht. denoch sind ja so viel lüt um eim ume, do chamers no zweite gnüsse

16.07.12 14:43
Mime 

Re: Bräute 2013

...auso, probieres mou s büudli vom chleid z schicke. under dr bruscht hetts strassapplikatione (ufem schleier ou, aber dä isch nid druf do) und denn ischs ume oberköper so in falte, rächt körperbetont gschnitte, aber das mueses bi mire statur ou, süsch hebts nid (wott äbe kei träger). und voder längi her isches äbe ou fasch perfekt, weiss jo noni wasi für schue ha, aber es bitz absatz vertreits uf jede fau.

...hmm, einlech isch töfffahre üses gmeinsame hobby... ha wäe ihm agfange, und ungerdesse liebis, ha jo ou e eigeti maschine, und mir gö sehr gärn zäme go fahre... aber am hochziit? allefalls im siitewaage, jo... und dä teil vor gseuschaft wo nid töfffahrt? brucht me jo de gliich e car oder so. hamme wär doch ou e kutsche, wo vo töff zoge wird? oder es ross wone töff zieht...

... wohne im fau ou rächt nöch vo länzburg!

... ah jo, mi GG muess de unbedingt mou mitplaane. scho nume wüu är vüüuuu besser druschunnt was aperopriise und so abelangt (hett es johr lang fasch nüt angers gmacht im militär wie apero plaane )

16.07.12 14:47
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Mime: Sorry, di Bitrag ha ig überseh, obwohl bi dem Text cha mäh das chum.. (guet mini si au immer mega lang) Wie wyt miessed dir denn Fahre? Wie wers mit emenä alte Poschtauto? Find ig au no mega schön... Oder falls es nur für euch und Trauzüge wär (und d Gäscht i dä Auto hindeDRA) so ä richtig shcöne alte Oldtimer... Mi Traum wär ä Mustang Cabrio

Fleen: Mi wunsch isch ebe au, dass mir eus erscht bi dr Trauig gseh, und will mir jo imenä Garte wei hürote mache mir au dört grad d Föteli, es isch eifach so, mir wünsche eus zwar scho schöni Föteli aber halt nid es Shooting wo stundelang goht sonder es paar schüss und denn vorallem Schnappschuss Fotene.. Find das viel schöner, will 1. will ig mis Fescht gniessä und 2. was mach ig wenns regnet? Do leg ig das Chleid lieber nomol es paar wuche spöter a und mach denn nomol es Shooting
Hei das au so mit eusere Fotographin mol besproche und sie isch eh am Fescht drbi...

Zuletzt bearbeitet am 16.07.12 14:47

16.07.12 14:47
Lula 

Re: Bräute 2013

@FleenM: Wetti dFotis ou vorher mache, muess aber mine dadrvo no überzüüge...

@Mime: U ebe, wie isch es de, wenn Du u Di GG mit Töff u Sitewage göht u dr Räscht vor Gsellschaft im ne Car?!

16.07.12 14:50
Mime 

Re: Bräute 2013

sorry, büud isch z gross. wie machi das chliner?

16.07.12 14:50
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Daninici: Merci vielmol. Züri halt... Aber suech mol wos bi eus i dr Nöchi au Vera Wang git, und süscht gits halt ä Usflug nach Züri... Wett ebe s Kleid im Dütsche chaufe (nur wenn ig au eis find wo mir gfallt), will das isch für mi nöcher als is Züribiet wo jo s Mekka vo dä Brutgschäfter isch.. Aber di Kleid isch eifach wunderschön..

16.07.12 14:54
FleenM 

Re: Bräute 2013

Schmetterling:
Oh, da isch e mega schöni Idee mitem Garte!
I ha mir überleit nachehm zivile Hochziit, wo mir ufem Schloss Wildegg traut werdet, i euse Garte zgoh und det Apéro zmache und evt Grillparty. Oder fändet ihr det schick uswärts esse fast besser? Bin no unschlüssig

LuLa:
Hihi, jo es wär ebe scho kuul gell? Vieli hend mir ebe dezue grote, dass mir vorher fötelet. Het zwar scho chli Überwindig bruucht für die entscheidig.

Wenn hürotet ihr?

16.07.12 14:56
Mime 

Re: Bräute 2013

hmm, uf dr einte siite wär jo d idee vome siitewaage scho verlockend... bi no nie so gfahre... aber weni de mou einisch e schöni frisur ha, chani jo nid dr heum drüber stülpe, geit jo alles kaputt...
...sorry schmetterling, isch scho chli ne länge teggscht gsi...
i lade s büudli ufe, sobaud i usegfunge ha, wiemes chliner macht...

 1 .. 185 .. 368 369 370 371 372 .. 2065 .. 3757
Hochzit   irgendwie   Zuletzt   einfach   eigentlich   bearbeitet   Problem   Zeremonie   schaffe   eigentli   gspannt   langsam   wirklich   natürli   vorallem   richtig   natürlich   himbeer   Kollegin   schnell