| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1850 .. 3698 3699 3700 3701 3702 .. 3730 .. 3757
05.09.16 15:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

elea, ich ha scho es paar tattoos ehrlich gseit. recht es grosses am rugge, denn no es paar chlineri bi de rippli, am fuess, eis vorne ufem schulterglänk und eis i de liistegegend. s nächste isch au scho in planig, also das nach dem woni jetz buecht ha... es macht scho biz süchtig. mir lönd eus jewills die erst ziile vo eusem lied wo mer a de hochzit de tanz dezue gmacht händ steche.

hmm es muess nöd irgendwo sii wo mer no nie gsi sind, aber endi märz isch im mittelmeer halt scho no chalt, nöd? und au nonig so wettersicher? malta wär eventuell no en gedanke wert. oder halt kontrastprogramm und namal irgendwo ines familiyhotel i de berge. mir sind zwar scho eher d strandtype.

06.09.16 08:59
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@lilly: Ist ja super, dass der Flug so gut gelaufen ist. Super, dass das Vorstellungsgespräch gut gelaufen ist. Wann kannst du mit Rückmeldung rechnen?

@elea: Also ich habe es sehr gerne warm :-) Heute ist irgendwie nicht mein Tag, es scheint alles so Herbstig zu sein... Mega viel Nebel und das Wetter gestern war auch zum davonlaufen.

@himpi: Hmm, Ägypten wäre wohl genug warm im März und dahin hat man 4h. Aber sonst gibt es ja in Österreich oder so diese Kinderhotels wo man auch wellnessen gehen kann.

Ohje, Pedicüre sollte ich schon laaaaange mal machen! Aber ich habe es nicht mal geschafft einen Coiffeurtermin abzumachen... Der erste verfügbare Termin ist erst am 22. Oktober...

@me: Etwas müde. Ich sollte einfach nicht so spät abends noch Sport machen...

06.09.16 09:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge

snet, weg dä stell müssti endi sep bscheid becho... muessi mi nochli gedulde :-/

ui ich dörf das ja fascht nöd säge aber ich han das herbschtliche, wenns am morge afangt so chli neblig si etc. uuuuh gern min ma verstahts au nöd

machsch dänn meischtens am abig spat no sport? ich zwar kei sport, aber spat wirds trotzdem au immer... au wämer immer wieder säget: so, hüt gömer mal frühe is bett! ähä schaffets nie!

06.09.16 10:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lily, ich ha de herbst au mega gern, und ich lieb de näbel am morge solangs später am tag wieder sunnig wird. aber de herbst isch ja meistens eh schöner als de summer und de früehlig :-)

@snet: ägypten finde ich super eigentlich. aber irgendwie weiss ich nicht, ob ich momentan wirklich in den nahen osten in die ferien fliegen will? kinderhotel probieren wir jetzt im oktober mal aus, wenn es uns super gefällt, machen wir das vielleicht im märz nochmal.

06.09.16 13:18
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Ui, das ist aber dann ein langer Entscheidungsprozess. Sind ja noch mehr als 3 Wochen bis Ende September...

Hehe, ich sehe, das Wetter kann auch eine romantische Stimmung haben. Ich habe heute Morgen noch kurz an die Chilbi gedacht.

Ja, wir haben halt bis 22 Uhr Training und dann bin ich erst um 1 Uhr ins Bett.

@himpi: Ich verstehe deine Bedenken bezüglich Ägypten. Ich würde vermutlich auch nicht dorthin fliegen momentan. Ja, gib doch Bescheid wie das Kinderhotel im Oktober war.

@me: Ui, ich habe sooo Lust auf etwas Süsses.

07.09.16 07:22
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ah das tönt aber nach emne coole Tattoo himbi!
ja guet stimmt endi märz esch auä scho nonid so badi wetter. weiss halt ned wis witer südliche wär (zb griecheland)

mer gohts wi euch himbi und lily, i liebe herbst! das esch di schönsti johrezit und i freu mi scho mega druf

snet, ou wow ehr hend aber spoht trainisch! om die zit bechiem mi niemert me usem huus

gester hemmer gschäftsusflog gha, send go golfe. es esch so cool gsi dassi mim ma gseit han i wet unbedengt met ehm mol go. jetzt hani zwar Muskelkater aber es het sich glohnt

snet, ha di no welle froge obd no e tip för Belgrad hesch! öpis cools zom aluege oder so! du hesch ja au so gschwärmt vo dere Stadt! be jetzt bez am züg zeme träge för euse trip...

07.09.16 08:16
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Also ich war heute Morgen schon froh als sich der Nebel wieder verzogen hat :-)

Ja, es ist schon ein spätes Training... Habe dann manchmal Mühe zum Einschlafen.

Mega cool. Ich war noch nie golfen (ausser am Abschlag). Muss das auch mal machen.

Also wir waren sicher bei der Sveti Sava (diese riesige Kirche) und im Nikolas Tesla Museum. Dann gibt es auch mitten in der Stadt noch eine Festung. Von den Restaurants würde ich wahrscheinlich nach Tripadvisor gehen. Einige Restaurants bieten auch Folklore Abende mit Musik und Tanz an. Und wie in jeder europäischen Stadt kann man dort ein Escape Game machen. Die finde ich jeweils ganz lustig.

07.09.16 10:33
elea 

Re: Bräute 2013

also mer send au nor of de driving Ranch gsi go abschlo und denn em green no go üebe putte.

ou merci, super tip met em tesla Museum. d sveti sana ani mer shco notiert!
Restaurant tips hani zur genüge vom kolleg be mer nor ned secher wi vell i sell use sueche zom mache. denke eifach bez dord Stadt schländere, shoppe und esse, sochame doch au scho vell zit vertrödle.

mer hend höt no euse 3ti HZ-Tag! werde aber rein gar nüt mache vellecht geht's jo zobe e bluemestruss, mer werdes gseh

12.09.16 10:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Ich hoffe ihr hend alli e schöns Wuchenend gah?

Mir hend am Fritig de 2. Geburi vo eusem Chliine gfiiret s isch en wunderschöne Tag gsi und mir hend bi strahlendem Sunneschii im Garte gfestet, s isch uu herzig gsi und er het so Freud gah ade viele Gschenkli, am Schoggichueche und de farbige Luftballön

Und scho glii simmer parat für eusi Ferie, morn gahts los! Hüt müemmer denn no die letzte Sache in Koffer packe und ich sött mich no entscheide weles Chleid ich ade Hochziit wett alegge, immer sones Züüg mit dene Outfits

So, ich wünsch eu en guete Wuchestart und e gueti Ziit!

12.09.16 10:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh schöni ferie emma!

ich ha au es super weekend gha. am samstig hani e trauig dörfe leite und es isch sooo schön gsi! mega herzig und ich ha nachher so viel tolli feedbacks übercho vo de gäst und vom bruutpaar. bsunders d eltere vom brütigam händs super gfunde, hihi.

und am sunntig hät mer denn grad no es paar zuegseit für nächst jahr und ich ha mi sooo gfreut! die sind mer so sympathisch gsi und ich ha ghofft sie bueched mich. das wird denn au grad die erst englischsprachig trauig, da freui mi au sehr druf.

und hüt isch ja knabeschüsse i de stadt, ich ha also de namittag frei. ich lah de chli grad i de krippe und gang gmüetlich id pedicüre, das isch so dringend nötig...

 1 .. 1850 .. 3698 3699 3700 3701 3702 .. 3730 .. 3757
schaffe   himbeer   langsam   natürlich   irgendwie   wirklich   bearbeitet   Problem   Hochzit   natürli   eigentlich   gspannt   einfach   Zuletzt   Zeremonie   richtig   vorallem   schnell   Kollegin   eigentli