| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1851 .. 3699 3700 3701 3702 3703 .. 3730 .. 3757
12.09.16 12:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

emma, soo schön händer so en wunderschöne 2te geburi vo euem chline verbracht s wetter hätti wüki nöd besser chöne si und au daser so freud a allne gschänkli gha hät!! gäll dä 2ti geburi isch scho bitz andersch als dä erscht ;) bim erschte hani s gfühl gha isch es meh für die erwachsnige gsi aber jetzt mit 2i nähmets die chline scho bitz meh wahr und gspühret das es en spezielle tag für sie isch uuuh herzig! chönd scho s chärzli selber usblase hihi gschänkli uspacke... chueche esse und und und ...

und morn gahts scho los id ferie?? so cool... dänn chan eue schatz s erscht mal allei im flugi sitze :)
hihi was für 2 chleider stönd dänn zur uswahl? ;)

himbeer, das freud mich sehr häsch so e schöni hz gha und sind all happy gsi... git eim wahrschindli uh viel!? und au das es so guet wiiter lauft, meegaaaa schön! ich wür dich also au bueche chch

bi eus isch hüt dä 2ti spielgruppe morge gsi... letscht wuche hani ja für mich entschiede das s erscht mal det bliebe... hüt hanen bracht und bin dänn nachem begrüessigs liedli gange! han am luis gseit daser jetzt bitz mit dä chind chan spiele und ich go poschte gahne + dänn wieder zrug chum zum ihn abhole :) hät mer schön zueglost - umtrüllt und mit dä autos wiiter gspielt hahaha bin dänn use und er hät mer nöd mal nahgluegt muess aber säge, für mich als mami isch es scho es komisches gfühl gsi :-/ die letschte 2 jahr ischer, wenn dänn nur mit mine eltere oder natürli mit mim ma gsi wo ich nöd ume gsi bin... so i ganz fremdi händ isch das jetzt premiere! aber willers so guet gmacht hät wird ich mich bestimmt schnell dra gwöhne und ha s gfühl ihm tüend die 3 stund ohni mami und mit andere chind sicher uh guet... sie lernet det ja au und er muess sich afange wehre (chaner ebe nöd so guet, hmm...)! jetzt bini uf jedefall gspannt woes wiiter gaht!? :)

12.09.16 13:20
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh schön himbeer, dasses so guet lauft mit dine Traurede, so machts bestimmt dopplet so viel Spass und du bisch ja scho heiss begehrt

Danke Lilly, mir hends würkli alli sehr gnosse und es stimmt absolut, das Jahr isch s Fest voll und ganz für ihn gsi ein Tag vorher hemmer zäme de Chueche bache und am nöchste Morge isch das sin erste Gedanke gsi "Chuecheeee" nei, würkli uu herzig gsi.

Ja also s einte Chleid isch beige, eher klassisch, schmal gschnitte und mit Perleli und Paillette am obere Rand vom rechte Ärmel. S andere Chleid isch marineblau, mit wisse 3-Eckli, luftig und fiin. Das hani aber scho mal anere Hochziit agah, drum denki eher as erste... mal luege

Jöö de Luis macht das ja super ide Spielgruppe, er schiint richtig Freud zha, isch doch lässig. Das glaubi dases dir nochli schwer fallt, wär bi mir nöd anderscht, aber ich denke au das er nur chan profitiere und 3 Stund sind ja schnell verbi, da chasch du in Ruhe go poschte und er het idere Ziit Spass mit anderne Chind und lernt neus dezue. Bi eus ide Umgebig sind d Spielgruppene erst ab 3 jöhrig aber ich wär jetzt glaub sowieso nonig bereit

Danke viel mal, ich freumi uf es Wücheli Ferie, s Wetter gseht au super us, nüme die heisse Temperature aber glich e schöns agnehms Klima, perfekt!

12.09.16 14:29
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

Emma, das tönt nach emne super tolle geburi! de 2t geburi stelli mer toll vor. de tschegges scho alles, ned so wie bim erste geburi ehr hends au super preicht met em wetter

wönsch euch denn ganz schöni ferie! gnüsseds ganz fest!!!!!!

ou schön himbi hesch so en tolli trauuig gha am samstig! das sprecht natürli mega för dech, wenn all so happy send met de trauuig ui wow du wersch en trauuig of english ha! das esch ned cool!
hihi has gliche denkt wid lily, i wörd di aso au grad bueche
wönsch der vell spass bide pedicüre! ;)


hihi, ja lily gell eim als mami fallt de abschied Emmer schlimmer as de chind. emo so dunkts mi amig :) fende d spellgroppe so e cooli sach! wett de chlii au unbedengt shcicke wenner gnue alt esch! esch doch so lässig för si! :)

13.09.16 10:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

danke vielmal für eui gratulatione

haha ja es tönt mega herzig mitem geburtstag, emma. mir mached i 3 wuche au e party, aber de chli wird wahrschinli nonig so viel mitübercho devo. ich find aber, mir händ au e party verdient, schliesslich händ au min maa und ich s babyjahr denn überstande, haha.

hihi lilly ich verstah di au chli... euse gaht ja scho sit er 6 mönet alt isch zwei täg i de wuche id kita, aber jetz realisiert er au langsam das ich gang am morge. wie er reagiert hangt chli devo ab wer ihn entgegenimmt, öb er die person scho guet kännt oder nonig so guet. aber was immer wieder erstunlich finde: gester binen go hole am abig und denn isch mer es anders chind entgegecho und das het gseit "de nevio sitzt dusse bim sandchaschte". de hät mich voll kännt und gwüsst, dass ich s mami vom nevio bin, ich bi ganz baff gsi.

ich bi jetz fast froh händ mer ihn so früeh chöne dra gwöhne, und vorallem au MICH, so fallts eus jetzt relativ liecht, ihn au mal abzgeh und er gaht zum bispiel au im fitnesscenter gern in chinderhort solang ich im training bin. aber es isch scho so, jedem würdi de chli also au nöd geh. es isch es überschaubars grüppli a lüt und dene vertraui au, susch chönnti das nöd mit ruhigem gwüsse mache.

13.09.16 12:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jö emma, isch sin erschte gedanke dä chueche gsi am nöchschte tag? chch, so guet :) mega herzig
genau, wenn dä luis jetzt amigs id spielgruppe gaht, dänn chan ich schön gmüetlich mit dä chli go poschte und s züg hei bringe/iruume :D mit nur eim isch dänn grad relaxter :) mit beidne isch amigs eifach en seich wegem platz, chani amigs gar nöd richtig (viel) ichaufe... drum isch natürli ideal und dä luis chan i däre ziit schön spiele :) ah wüki, isch bi eu erscht ab 3? bi eus isch eifach t waldspielgruppe ab 3 (det möchti dä luis dänn unbedingt hi bringe bzw nach 1 jahr innerhalb vo dä spielgruppe vo dinne nach dusse wechsle)! i eusere gmeind und umgebig sind die meischte spielgruppene ab 2i... aber sie lueget scho au uf s chind (obs gaht/bereit däzue isch) es muess ja spass mache :)

himbeer, super wie guet das eue chli macht ;) jetzt wird er au scho 1 !!! krass wie schnell die ziit ume gange isch, gäll? und t estelle isch au scho gli dra... chans gar nöd glaube UND mier händ no nüd plaanet, hilfe!!! wend bi ihre ebe scho au es fescht mache wie am erschte geburi vom luis! muess mer mal gedanke mache haha

ja voll, chönd mini chind au nöd allne avertraue... han ja bis vor 2 wuche t chind immer nur mim mami gäh hihi und t spielgruppe isch jetzt premiere mit öpertem 'fremde' ... aber sie machets uh guet/herzig! und mer merkts ja au dä chind a, wenns gern gönd :)

fraue, e frag: ernähret ihr eu au so schlecht?? ich ha s gfühl bin nuuur seich am esse für mini nerve

13.09.16 12:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh lilly, ich ha au grad e schlechti phase was ernährig agaht. ich muess dringend wieder meh plane. wenni en menuplan mache, entsprechend ichaufe und choche denn issi automatisch gsünder. aber momentan hani recht viel um d ohre und denn i de ruhigere stunde am abig voll kei motivation meh zum gross öpis studiere...

13.09.16 12:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ah dämfall bini scho mal nöd die einzig :) :p ha s gfühl iss wüki nur no seich!!! hoff wenn beid chind normal vom tisch esset besseret das au... hmm

13.09.16 13:28
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ja himbi i denke au, me gwöhnt sech so bez as "chend abgeh". und ebe wenn me lüt het wome vertrout denn eschs au eifacher!

bi eus send di meiste spellgrupe ab 2,5 oder 3! geht leider au keini ab 2! Fends e super sach und hoff aso au dass mer ehn de mol ine cooli spellgrupe chönd due :)

oh Gott lily hör uf. set i abgstillt ha essi schrecklich ungsund! ha vorher fast 2 johr Emmer probiert mega gsund zesse wege de SS und de wegem stille. und woni nöm ha "müesse" luege hets grad is gegetil kippet. muss aber au sege mini huut esch so schlemm wi nonie und au met de Figur beni grad ned super happy. aber halt glich z fuul zom öpis ändere.

14.09.16 09:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich finds jetz au eher schwer mitem choche für de chli. also er würd ja alles esse eigentlich, aber ich iss eigentlich selber nüt am mittag oder nur öpis chlises und jetz extra für ihn 5 nüdeli choche isch mer eifach z blöd... wenni wieder meh würd plane und vorbereite chönnti au besser für ihn vorchoche oder halt am abig chli meh mache für de zmittag. jetzt muess er immer eier, gurke und maispops esse, das arme chind

14.09.16 12:48
elea 

Re: Bräute 2013

ja nor före chlii wördi jetzt au ned chcohe. wi du seisch, die mini portione rendiere fast ned :) aber da mi maa hai chunt am mettag, und mer all zeme chöne esse, macht mers choche nüt us.

am fritig gömmer z6te uf Belgrad! freu mi scho mega. dStadt aluege, guets Esse und Usgang.
vorem Absched vom chliine grauts mer no bez, aber so bald i denn dete ben werdi secher gnueg ablenkig ha :)

 1 .. 1851 .. 3699 3700 3701 3702 3703 .. 3730 .. 3757
eigentlich   schnell   vorallem   eigentli   Hochzit   schaffe   bearbeitet   einfach   Problem   Zuletzt   Kollegin   Zeremonie   richtig   langsam   gspannt   himbeer   wirklich   natürlich   natürli   irgendwie