Bräute 2013 |
|
1 .. 1852 .. 3701 3702 3703 3704 3705 .. 3731 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
21.09.16 14:14
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hallooo zäme
I'm back
Elea, freut mi dass ihr sonen schöne Tripp gah hend, wow das Esse tönt ja de Hammer... mmmhhh chönti also au grad here! Bin froh hets guet klappet mitem Chline... sich sicher uu schön gsi woner eu wieder gseh hend
Snet, wie sind eui Ferie gsi? Hender schöns Wetter gah? Jöö das isch denn herzig wie eue Chlii plapperet, s isch eifach uu süess ihne zuezlose gäll?
Euse Chlii het bis vor churzem sis Repertoire a Wörter gah, plötzli ischs denn zackzack gange und er het jede Tag öpis neus gseit und sitem 2. Geburi redt er wie es Buech macht chlini Sätzli und ich muess amig mega s lache verkneife wills so herzig tönt Ouuu säg nüd, han ja gar keis Kuecheföteli uf FB tah probier nachher eis vom Handy ufezlade.
Lilly jöö wie herzig eui chli Plaudertäsche freut mi dass alles guet gange isch bim Arzt. Mmhh mir hend au eher en Kandidat vo bim Arzt nüd seit, nüd macht und am liebste grad wieder wür heigah hend Mitti Oktober denn d 2-Jahreskontrolle, bin scho gspannt...
Mir hend ganz ganz ganz tolli Ferie gah, hend wuuunderschöns Wetter verwütscht und ich glaube di beschti Wuche überhaupt, d Schuel het denn z'Italie wieder agfange und mir hend praktisch jede Tag en privat Strand gnosse klars Wasser, agnehmi Temperature und menscheleer... eifach PERFEKT d HZ sich au sehr schön gsi, het unter freiem Himmel ime Schloss stattgfunde, sehr romantisch gsi und s Esse natürli de Hammer.
So, ich han ä Berg Wösch zum mache
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1852 .. 3701 3702 3703 3704 3705 .. 3731 .. 3757
|