Bräute 2013 |
|
1 .. 1853 .. 3704 3705 3706 3707 3708 .. 3733 .. 3757
|
|
|
|
|
|
17.10.16 09:13
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Mooorge mitenand
Welcome back elea! Freut mi henders so guet gah und de Chlii hets guet gmacht bim flüge... wie isch s Wetter gsi? Und het alles klappet mitem Autositzli?
Sonne, schön vo dir zläse, au dini Girls sind scho 2 worde, s gaht so schnell gäll, herrlich wie viel sie schwätzet, da hesch ja de ganz Tag Unterhaltig
Himbeer, oooh lahn di nöd stresse, die Meilestei sind so fürd Chatz mir hend gaaaanz en chillige Chinderarzt, grad letzt Wuche simmer ide 2 Jahreskontrolle gsi und min Sohn macht da üüüberhaupt nöd mit, geschweige denn vo irgendwelche "Tests" mache aber de Arzt het nie irgendöpis gseit, frögt mich eifach wie er sich macht und ich weiss ja was für es ufgstellts Plappertäschli er isch, drum machi mir da null Sorge. Jedes Chind het sis Tempo und irgendwenn gahts denn sooo schnell und er lauft und redt und du denksch eifach "ach wo isch die Ziit blibe!!!"
Eus gahts ganz guet, hend volls Programm gah das Wuchenend mit Geburifest und Familietreff etc. aber macht au so mal Spass.
Happy Monday!
|
|
|
|
17.10.16 09:52
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Elea, ohh so guet, sogar no bädelet... so schön!
Ach, hender au sones Züüg gah zum de Sitz montiere demit mär sich grad am Afang vode Ferie s erstmal ufregt gäll aber zum Glück isch er qualitativ guet gsi. Ouuuu nei, das isch denn ä riese Verar***ig!!! Das hani jetzt no nie ghört dass s Auto als "sehr dreckig" igstuft wird, hallo?! Und denn no 135 Euro für e dreckigs Auto zahle... ehm... schnell id Waschalag, 5 Euro und s isch wieder suuber, nöd? Findi e mega Frechheit, da würi also au mite Hotline luege, gaht gar nöd. aber hey, das mitem Tornado.... uiii das wär denn en Seich gsi wenn ihr nöd hettet chöne abflüge... also zumindest da hender es riese Glück gah Also im grosse und ganze alles guet gange
ahaha dine au? Ich find die Tests au öpis blöds... wür glaub au nöd mitmache
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1853 .. 3704 3705 3706 3707 3708 .. 3733 .. 3757
|