| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1854 .. 3706 3707 3708 3709 3710 .. 3734 .. 3757
25.10.16 13:21
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

so ha grad mittagspause und ziit zum schriebe bi eu alles guet?

snet, dini haarfarb und au dä schnitt stönd där super!! aber du häsch ja eh wunderschöns haar... da wird ich mit mine 2, 3 fäde nie chöne mithalte graui haar gseht mer bi blond zum glück no weniger, hät da glaubs au mühe

himbeer, so schön händers so super gha und chöne gnüsse! wo sinder dänn ohni dä junior gsi?

mir planet eusi ferie uf nöchscht jahr im juni... freu mi jetzt scho druf ha mer aber au überleit als family vorher no es verlängerts wuchenend furt z gah... aber kein plan wo hihi mal luege!?

oh babyfieber findi immer toll chch... also ich freu mich immer sooo wenni wieder mitbechum das öpert schwanger isch, möcht schwanger werde, grad es baby becho hät hehe ... selber müsstisch aber nüm ha freu mi lieber mit andere mit

25.10.16 16:14
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nei also ich bi langsam scho immer sicherer dass mer scho no gern es zweits hetted, aber ich ha absolut kein stress demit. hahaha elea, das isches doch genau... me finds solang herzig bis mer sich dra erinnered wie oft mer am morge am zwei rundene um de chuchitisch dreht hät... ui nei.

snet, ich bi dunkelblond aber momentan recht hell gfärbt und de asatz müesst mer mal besitige. spitze schnide wär au e gueti idee, die sind chli strohig. muess mal luege wenni das am beste mache. min coiffeur isch grad i de ferie... ich wart glaub no bis er zrugg isch ;-)

lilly, mir sind in barcelona gsi ganz elei. es isch würkli sehr toll gsi. und mir händ au no e nacht dihei verbracht, so händ mer nöd müesse alles mitneh.

mir sind au ferie am plane... endi märz hetted mer e wuche aber ich weiss nöd gnau was mache. ich würd so gern id wärmi, aber glichzitig wotti au nöd zu lang flüge wägem chline. händ ihr e idee? mir geistered dubai im chopf ume, aber ich bi no nie gsi und unsicher öb das öpis isch. ich bi eigentlich kein fan vo so grosse hotel. aber zum e wuche bädele wärs sicher no schön, hauptsach sand ;-)

26.10.16 14:15
elea 

Re: Bräute 2013

himbi, of Dubai flügsch aber scho au 4-5h. aber i has gfüehl met chend eschs super. eifach nor wells wasser so warm esch wi inere badwanne be mol e Woche met de fröndin gsi. wet unbedengt weder mol go...

26.10.16 17:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

über dubai chan ich leider nöd wahnsinnig viel säge... mir sind im 2013 3 täg dete gsi (nach mauritius ) isch im sep gsi und es isch abartig heiss gsi, phu... aber so chli strandferie isch sicher no easy det ich muess mi au mal chli erkunde was es alles passends git!?!

elea, hät dini bescht fründin unterdesse eigentlich scho s zweite chind becho? isch mer grad wieder in sinn cho oder isch sie no schwanger?

wünsch allne en schöne abig

28.10.16 08:13
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Wie war denn deine Outdoorsitzung? Die Grosis welche Lila Haare haben, benutzen so einen uralten Schaumfestiger und der macht die Haare dann so! Ich dachte immer, dass sie das so färben.

@lilly: Dankeschön Jetzt sind sie für mich also schon ziemlich kurz. Ich möchte noch ein wenig talentierter werden mit Frisuren, etc. aber es ist auf dem aufsteigenden Ast :-)

Wir planen auch Ferien, aber eher im Frühling. Habe aber keine Ahnung wo man da hingehen kann...

hehe, meintest du nicht, dass ein 3. Kind evtl. nicht ausgeschlossen ist in ein paar Jahren?

@himpi: Ah schön... Werdet ihr denn zuerst das Haus bauen und dann mit Nr. 2 starten? Wie sieht es eigentlich mit dem Haus aus?

Ich musste ewigs auf meinen Coiffeurtermin warten, deshalb habe ich gleich einen neuen im Januar abgemacht.

Dubai wäre auch etwas was mich reizen würde!

28.10.16 08:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand

snet, isch doch eh immer e gwöhnigssach mit dä haar ich schnied oftmals nir t spitze und ha mit dem scho mühe däbi würs mine haar au mal guet tue wenns es stückli abcho würet... guet häsch grad en neue termin abgmacht isch es dämfall en beliebte/guete coiffeur?

dubai wär wüki no was det womer die wenige tage gsi sind hani mim ma au gseit gha das mer wieder mal gah müend :-) hih ... himbeer, brichtisch eus dänn welli destination das es worde isch

snet, neeinei, mir sind total happy mit eusne zwei würm ztue hämer au gnueg ich weiss, sag niemals nie, aber i eusne chöpf isch es scho immer mit 2 gsi und dur das dass mer en bueb und es meitli händ verstärchts das natürli no meh! mir fühlet eus so richtig vollkomme als familie und falls ich ines paar jahr uf t idee sötti cho tüemer eus es hundebaby zue bi eus bliebts bi 99% bi 2 und bin soo dankbar für mini 2 gsunde schätzlis!
ihr wüssets scho ob dä m. mal 1, 2 ... gschwüschterti ha wird?

ganz schöne morge allne!!

28.10.16 10:29
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Ja mega... die lieben Haare, dass die Frau so viel bedeuten Ja, bei mir waren sie in den Spitzen nun wirklich ziemlich trocken. Als Teenie hatte ich durch das viele Haareglätten total kaputte Haare.

Meine Coiffeusin arbeitet eben nur Teilzeit und ist selbständig, da muss sich dann noch ein Termin finden lassen.

Eben, ich war noch gar nie in Dubai, aber es reizt mich schon. Vielleicht wäre das mal ein Ausflug mit meiner Mutter wert.

Hehe, ich glaube dir, dass 2 Kids schon genug zu tun geben!

Oh, das wissen wir noch nicht so genau. Auf jeden Fall sicherlich nicht mehr als +1!

28.10.16 14:00
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ich glettä jetzt no oft mini spitze

ah dänn isch klar hät dini coiffeuse e langi wartelischte... ich ha mittlerwillä au mal öpert gfunde woni zfriede bin - halleluja!

ja 2 machet gnueg arbet hihi es isch aber sicherlich so das wenn mer en grössere abstand däzwüsched hät das es au weniger stressig für t eltere isch und dänn chunds natürli au uf s grössere druf a ABER es isch doch immer perfekt so wies chund bi eus jetzt z.b. so nöch und es hät eh immer sini positive wie au negative sache, egal wie mers hät :-) bi mier gits wüki so phasene... zum teil hani s gfühl gaht gaaar nüd und dänn gahts aber glich au wieder langi ziit super (ich dänk das isch au scho bi eim chind eso chch)

was wüsseter nonig gnau? wenner eu as zweite wend mache? ihr sind eu doch nöd ganz sicher gsi obs überhaupt es zweits sött gäh, gäll? ich find es chund voll nöd druf a ob 1, 2, 3, 4 hauptsach für t eltere stimmts und t chind sind glücklich <3 ich hätti gern viiel chinder, aber muess da bitz realistisch bliebe und drum isch perfekt so!

28.10.16 15:04
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich habe damals meine Haare jeden Tag vollständig geglättet und das ohne Hitzeschutz.

Ja, das ist immer so ein Zeugs bis man jemanden findet, der einem zusagt.

Genau, ich glaube auch, dass ein grösserer Altersabstand entspannter für die Eltern ist

Ja, genau, wir sind am Überlegen wegen Nr. 2... Aber auch M. alleine würde uns schon reichen Oh doch, ich finde es kommt schon drauf an ob 1 oder 4 Kinder Vor allem wenn die Kids dann später noch ihre Termine haben. Hehe, dann los, kannst ja noch ein paar Kids nachlegen ein Kollegenpärchen erwartet zum zweiten Mal Nachwuchs und dann gleich Zwillinge.

28.10.16 15:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das mit dä termine hät öpis... mit 2 hät mers no im überblick NEEINEI, wie scho gschriebe, mir sind total happy und vollkomme mit eusne 2 für eus stimmts so... aber wege dem findi grossfamiliene glich au schön, vorallem au für t chind, wenns nöd nur 1 gschwüschterti händ...

 1 .. 1854 .. 3706 3707 3708 3709 3710 .. 3734 .. 3757
richtig   wirklich   schnell   Kollegin   schaffe   Hochzit   bearbeitet   langsam   eigentli   natürlich   einfach   vorallem   natürli   himbeer   gspannt   Zeremonie   Problem   eigentlich   irgendwie   Zuletzt