| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1855 .. 3707 3708 3709 3710 3711 .. 3734 .. 3757
31.10.16 07:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge ihr liebe!!

himbeer, das mitem treffe hämer au nonig gmacht isch mer grad wieder in sinn cho

31.10.16 09:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou lilly ich schrib der grad ;-)

snet: wir haben mit der suche nach einem architekten angefangen und haben am wochenende bereits zwei kennengelernt. es folgen in den nächsten wochen noch ein paar gespräche und dann möchten wir uns bis ende jahr eigentlich auf maximal 3 kandidaten festlegen, mit denen wir dann auch das bauland mal besichtigen und dann sollen sie uns mal konkrete vorschläge machen. dann gehts weiter ;-)

ehrlich gesagt sind haus bauen und zweites kind zwei total unabhängige projekte, da machen wir uns irgendwie gar keine gedanken. vor seinem zweiten geburtstag wird eh nicht losgelegt mit projekt 2. kind, drum konzentrieren wir uns jetzt mal aufs haus

31.10.16 13:47
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

lily, nei mini best fröndin esch hochschwanger metem 2te chend. de Termin esch mitti Dezember aber d chugele esch jez scho mega gross

snet, ha mega glöck gha met dem woni d besprechig gha han hets auä au bez gruset zom usego. drom hemmer alles theoretisch denne besproche ohni begehig

snet, chönet ja em früehling of Dubai ;) ha shoping technisch nonie so öpis geils erlebt

lily und snet, spannened euchi "wie vell chinder"-diskusion :) mer wend 100% no es 2ts. d frog esch ehner wenn... es 3ts wer den optional mol luege wis denn met 2 weri.
aber em Moment hani au scho all hend voll met eim. er het e doofi Phase em Moment. rechtig povoziere und Emmer usefordere und grenze teschte und Emmer s gegeteil mache vo dem wos mami seit... das geht em Moment vell öbe wos mami es glas rotwii brucht

31.10.16 14:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hi Ladies!

Uhhh scho wieder alli im Babyfieber da? ahaha also rund um mich sind au grad alli schwanger oder am gebäre

Au bi eus ischs klar dass mär gern es 2. Baby hettet, mir erfahrets denn gnueg schnell wie stressing dases mit zwei Chind isch, gäll Lilly?

Ou elea, hender grad chli e astrengendi Phase... das kennt glaub jedes Mami, bi eus gitts au es riiiiiese Hüülkonzert wenns mal nöd so lauft wie de Chlii das möchti, aber das ghört halt au dezue, Augen zu und durch hoffe s isch bald wieder ruhiger bi eu. Bi eus isch im Moment grad d Mami-Titti-Phase aktuell, mamma vom Morge bis am Abig die Nacht bini sogar ufgschreckt willi sicher bin ghört z'ha wie mich de Chlii rüeft, bin i sis Zimmer go luege und er isch seelruhig am schlafe gsi... ahaha ich glaube ich träume scho devo

31.10.16 15:18
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Eine Grossfamilie könnte ich mir glaube ich nicht vorstellen. Dafür brauche ich fast zu viel "Freiheit".

Und da bin ich auch froh in der Stadt zu wohnen, weil man dort halt auch alles näher hat und nicht noch das Kind umherkutschieren muss.

@himpi: Wow, das sind ja wirklich tolle Aussichten mit dem Haus. Ist denn die ganze Vorbereitungszeit bis zum Zuschlag des Architekten kostenlos? Ich hätte auch gerne etwas zum Bauen oder was auch immer. Ich glaube unsere Wohnung wird mit der Zeit etwas klein, aber bevor wir umziehen, muss halt die neue Wohnung einfach nur perfekt sein.

@elea: Das ist ja wirklich gut, dass ihr die Besprechung im Trockenen halten konntet!

M. will momentan auch die Grenzen testen, aber das beeindruckt mich nicht sooo sehr. Ich lass ihn dann einfach täubelen :-)

Hehe, mit dem Kleinen shoppen gehen, macht aber nicht so viel Spass.

@Emma: Sicher? Bei mir im Freundeskreis gibt es immer noch nicht so viele Babies, resp. eine Kollegin ist schwanger. Habt ihr denn kein Babyphone? Sonst würde ich ihn wohl gar nicht hören :-)

@me: Hihi, ich lass nun die Bombe platzen und darf sagen, dass ich wieder schwanger bin. Erst in der 8. Woche, aber wir waren letzte Woche beim US und da hat zumindest das Herzchen geschlagen. Wir hoffen sehr, dass es dieses Mal auf Anhieb klappt.

31.10.16 15:26
elea 

Re: Bräute 2013

ja es esch grad echt astrengend Emma. es esch ned emol dass er wörd brüehle wenner sin welle ned bechont. meh dass er extra ned du folge und extra Sache macht woner genau weiss dass ers ned dof. rechtig zom luege wini reagiere. weisch wini meine? ond wenni ehm denn sege was ned oke esch (probioere ja Emmer ruhig z erkläre und ned z schimpfe) denn wird er sauer. debi het er jo de seich gmacht, ich müssti sauer si ned er ja ke ahnig. die letshcti macht er sost au mega gömp met rede, drum hoffi esch das jez eifach grad ergenwie en Phase wo sech de weder bez leit.

ui nei snet, shoppe esch momentan au eher schwerig bi eus. er fendets denn Emmer schampar lostig em züg ome z göise. ha glehrt muss es eifach ignoriere. aber nervt halt glich wid lüt amigs chöne gaffe as wörd das chend grad sterbe....


snet, gratuliere natürli au of dem weg no vo ganzem herze zode SS freu mi so dass weder öper usem Forum do schwanger esch und mer alli zeme chöne met fieber bes das schötzeli do esch so cool!!!!!

31.10.16 16:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, dänn gahts nüm lang bi dinere bescht fründin... hät sie sicher au nüd dägege? ihri 2 sind au ziemli nöch gäll? wüssets was es wird?
das mitem täubele kenn ich also au... chan zum teil sooo asträngend si und schimpfe dänn also scho wird zum teil richtig verruckt!! erchlär au viel aber amig hani s gfühl redt mer ane wand gaht wohl allne glich, mit all däne phasene

emma, hihi... chund natürli immer chli druf a jedes chind isch anderscht, wie au s mami und dä papi, was eim wichtig isch i dä erziehig isch etc. etc., ABER mitem zweite merkt mer def wie eifach das es eigentlich mit eim isch es isch aber soooo schön wämer die 2 dänn zäme gseht

wow snet, da bini jetzt aber überrascht HERZLICHI GRATULATION zu dinere 2te ss soooo schön!!! jetzt chömer all scho mal mit DIER mitfieber hihi!! schön isch alles guet gsi bim erschte ul und händer s herzli gseh schlah wünsch där e hoffentlich gueti ss und das natürli alles guet gaht!! aber das witds bestimmt

31.10.16 16:37
elea 

Re: Bräute 2013

ja ehri chend werded 20mt usenand si. si hend das ganz bewusst so welle aber si het scho bez angst devor wis denn wird si... müsst euch verkupple de chasch ehri tipps ge am afang hets gheisse es geht nomol en bueb und jez heisst plötzli meitli. esch aso alles offe und spannend

JO GENAU! das treft de nagel ofe chopf: me het s gfüehl me redet ane wand!!!!! das esch sooo frustrierend und mengisch chani au ned anderst als rechtig schempfe metem. het au scho Moment ge woni eifach ha weg mpese vonem söst hetti weri explodiert....

31.10.16 16:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohhh das isch aber e tolli News snet, gratuliere dir ganz herzlich zude SS und zum schlagende Herzli! Wünsch dir e schöni und komplikationslosi Schwangerschaft, hoffe fest dass alles guet chunt

Jaja, e gueti Fründin vo mir het letzt Wuche ihres 2. Baby übercho. Und zwei Kollegine sind au grad schwanger, bi eus im Fründeschreis gitts scho es paar Babies. Doch mir hend es Babyphone aber meistens stellis gar nöd a, ghör sowieso jede Mucks, han en extreme liechte Schlaf.

Elea, ojee ja das glaubi, das chostet Geduld und Nerve aber meistens sinds doch eifach nur so Phasene, mal gaht das besser, defür s andere schlechter usw. irgendwenn leit sich das wieder (und öpis neus chunt ) Ach das kenni mite doofe Blick vo anderne Lüüt. Das hani au überhaupt nöd gern... und wenn denn no en nutzlose Kommentar chunt vo wildfremde Mensche... da muessi au no lerne de Off-Modus izschalte

Lilly, da hesch du absolut recht, alles isch sehr abhängig uf was mär meh Wert leit und jede empfindet "astrengend" andersch, aber dases mit 2 sicher astrengender isch als mit 1 glaubi dir sofort

31.10.16 16:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh snet, herzlichen glückwunsch! das ist ja toll! ich drücke ganz fest die daumen und freue mich mega für euch!

so ein "kennenlernen" ist gratis, einige architekten würden dafür sogar zu uns kommen oder auch gleich eine grundstücksbegehung machen. dafür möchten wir aber erst eine "top 3" evaluiert haben, sonst ist auch mir der aufwand zu gross. ausserdem geh ich gern auch die büros anschauen, irgendwie bekommt man da ja auch schon einen sehr guten ersten eindruck. erste zeichnungen und skizzen sind bei einem teil auch noch gratis, andere würden das verrechnen (was ich total ok finde). spätestens das vorprojekt zum einreichen bei den banken kostet dann bei allen, aber da hat man sich ja dann auch schon entschieden.

 1 .. 1855 .. 3707 3708 3709 3710 3711 .. 3734 .. 3757
wirklich   einfach   schaffe   himbeer   vorallem   Kollegin   eigentlich   schnell   natürli   gspannt   eigentli   natürlich   Hochzit   bearbeitet   langsam   Zeremonie   richtig   Problem   Zuletzt   irgendwie