| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 2065 .. 3757
16.07.12 15:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: tönt scho mal schön dis chleid. strass isch immer guet

was händ ihr denn für töff? harleys? so e ganzi flotte und die wo nöd fahre chönd im sitewage . . das wär e krasses bild

@schmetterling: I will au en mustang. find die hammer

suech zerst mal schleid und wenn denn es band passt und du kai vera wang findsch hol i dir eis. denn han i nämli gad nomol en grund zum in zoro go

16.07.12 15:04
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@FleenM: Also i find e grillparty au cool. allerings bruchsch denn wieder e gschidi schlechtwetter-lösig mit gnueg platz

16.07.12 15:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

läck da isch ja was los hüt!!
zersch mal es hallo a alli!!
endlich schient mal wieder d'sunnnnneeeeee, juhuii!!
also bezüglich apéro: mir händ am apéro ca 100-120 lüt. deht gits verschiedeni tapas und antipasti häppli. (mir sind nöd so fans vo blätterteigsache wie schickegipfeli und chäschüechli usw...)
dezue git feine prosecco, wiesswie usw...
nach dem apéro gönd mir go fötele (ums schloss ume) und die gladne gäst gönd mit eusem tätschmeister richtig hotel abe. deht hät er es programm wo er denn mit de gäst mach ca e halb stund. denn gits en welcome drink und denn tauched mir denn scho bald wieder uf.
händ eus zersch au fast für vorher fötele entschiede. eus isch aber eifach wichtig gsie, dass mir bim apéro chönd bide gäst sie (sie chömed ja wäg eus, hoffentli) und darum händ mir eus denn für die variante entschiede. mir möchted eus ebe wükli nöd vorher gseh. so hämmer 2 flüge mit einere chlappe gschnapped
wow das chleid isch echt en traum...wünscht ich chönt au so öpis träge!! ja nu, ich find sicher au es passends chleid wo ich dripasse...wird sicher au öpis schöns finde.
apropos chleid: hät öpper vo eu erfahrige mit de brautmode am see in konstanz?
grüessli, nemo

16.07.12 15:13
Nemo 

Re: Bräute 2013

@fahrebare untersatz: das isch wükli e witzigi idee, aber sie schietered definitiv bide frisur und em schlechte wetter (was mer natürli für niemert hoffed)
wie wers denn mit so alte london büs??

16.07.12 15:16
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

So Fleen() Jetzt machsch mir grad chli angscht... Bi eus gits nach em Zivile ä Garte Party bi minä Eltere. Mir wette Paella und es Tapas Buffet... Mir göh ebe sehr hüfig mega speziell goh ässä, wäg däm isch das für eus nüt bsunders und mir wei au nach em zivile mit eusne Fründe fierä und wäg dem gits lieber öbis im Garte (so ungezwunge).. Vo dem her....
Schlechtwetter: Mir hei ebe es Stabils grosses Zelt und wenns Chatzehaglet denn wird halt i eusere Carrosserie-Werkstatt gfiert (die wird grad baut)..

Daninici: Au du machsch mir chli angscht... àh mustang und Vera Wang, entweder luege mir alli drei zviel Fernseh oder isch grad zuefall.... Und falls ig uf Züri chum göh mir zämmä

16.07.12 15:19
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Snet,
chasch mir mol es Föteli schicke??.. 42 gechi vermuetlich ha nur d befürchtig obedure wirds chli knapp und bi one shoulder ha ig chli angscht dass es bi dä Brüst chli abehängt... aber lueg gärn mol..... mach mir doch ä PN denn chasch mir d HP agäh oder so...

16.07.12 15:24
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: isch scho länger chli mis traumauto
yep da machemer

16.07.12 15:27
Mime 

Re: Bräute 2013

juhuu, jtz klappets gloub. leider isch jtz no schief, aber de müesster haut dr büudschirm dräie

nei, ig fahre e bmw f 650 gs und mi GG e triumph tiger 1050. und ir kollegschaft ou verauem enduros oder ähnlechs, harley hett niemer...

Datei-Anhänge
Hochzeitskleid.jpg Hochzeitskleid.jpg (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 54 kB

16.07.12 15:34
Mime 

Re: Bräute 2013

Daninici10:
mis chleid wo bi mine eltere no soooo lang uf sin uftritt warte mue

wow daninici10, das isch aber ou seehr es schöns chleid, richtig prinzässinnehaft!

16.07.12 15:34
Lula 

Re: Bräute 2013

@FleenM: dIdee isch nächst Herbst a üsem 5 Jährige... Aber da i momentan uf Jobsuechi bi, isch es gad chli i hintergrund grückt, hoffe es klappt glich.
Wieso meinsch?

 1 .. 186 .. 369 370 371 372 373 .. 2065 .. 3757
Zuletzt   Problem   schnell   gspannt   Hochzit   Zeremonie   bearbeitet   eigentli   wirklich   natürlich   vorallem   Kollegin   langsam   natürli   himbeer   irgendwie   einfach   eigentlich   richtig   schaffe