| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1855 .. 3708 3709 3710 3711 3712 .. 3735 .. 3757
01.11.16 07:11
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

mega spannened himbi! ha aso au ned gwösst dass vorgspröch und erste Skizze bide meiste architekte gratis send. ha denkt do choschtet jedi Minute aber wi du seisch, me muss sech jo au zerst kennelehre und luege ob alles passt. me het ja de schliesslech es grosses projekt zeme bi schwegervater schafft imene architekturbüro, drum wörd sech bi eus d frog nachem Architekt erledige
hende ehr de scho bez konkreti Idee i weli rechtig das es sell go? aso voll stil her?

ui Emma, zom glöck hets bi mer nonie e doofe kommentar ge, do wördi gleb usflippe aber Emmer wenni jez es anders mami gseh met emne chend wo grad am usflippe esch, de gspühri si grad
ja hoffe du hesch recht und das goht denn au weder verbi. guet ebe bi chender esch ja alles Emmer nome en Phase...
wönsch euch allne e schöne morge!

01.11.16 10:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmm mir händ e rechti liste mit sache wo eus wichtig sind und vom stil her sind mer biz ad bauzoneverordnig vo de gmeind bunde, mir müend glaub es dach mit giebel mache (au wenn ich flachdächer viel cooler find), aber susch hani nöd grossi vorstellige ehrlich gseit. ich wott es moderns huus mit klare linie, bi nöd so de verspielt typ... aber grundsätzlich bini voll offe für ideä vo de architekte.

02.11.16 10:35
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Hmm, bei uns ist es gleich. Der Kleine ist auch oftmals am Täubelen... Aber da bin ich ziemlich resistent dagegen, das stört mich nicht gross. Ich versuche es ihm auch zu Erklären, aber er wird dann nur noch verrückter. Dann lass ich ihm einfach ein paar Minuten um sich abzuregen und meistens geht es dann wieder.

@lilly: He, mit diesen News hättest du nicht gerechnet?

@Emma: Lustig, dass bei euch so viele Babies kommen, theoretisch seid ihr ja noch "jung" um Familie zu haben. Bei meinen Freundinnen fängt es auch langsam an, aber jetzt so mit 30.

Danke für deine Glückwünsche!

@himpi: Das ist aber wirklich spannend mit den Architekten. Ja, man muss sich da ja auch wirklich sicher sein, dass man jemanden findet, der auf der gleichen Wellenlänge ist. Aber schön, dass man schon mal zusammen sitzen kann ohne gleich eine riesen Rechnung aufgebrummt zu bekommen.

Danke auch dir für die Glückwünsche.

Ich denke wir suchen uns langfristig einfach eine grössere Mietwohnung. Irgendwie glaube ich nicht so recht daran, dass es bei uns mal etwas zum Kaufen gibt. Zumindest nicht zu einem realistischen Preis.

02.11.16 11:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also mich stresst das blöde getue amigs mega, muess mi richtig zämerisse probier dänn au ruhig z bliebe, erchläre und wenn das nöd hilft muessi amigs scho au schimpfe oder halt ignoriere, je nach dem... mer seit doch, i dä erschte 3 jaht passiert s meischte was t erziehig abelangt!

ou so en doofe kommentar hani eimal eine becho, hani dänkt ghör nöd recht... sind i dä migros gsi go poschte und bim ipacke hät dä luis anere familie bim esse zuegluegt und woni fertig gsi bin mit ipacke und mer händ welle gaht seit die dänn so: muesch halt dim mami säge sie söll där au öpis z esse gäh!!! bin grad erstarrt bliebe ha dänn gseit (so wies au gsi isch) dass sie vorher grad es brötli gha händ! he nei, macht mi grad wieder hässig wenni dra dänke, ALS OB ICH MINI CHIND VERHUNGERE LAHN!!!! uiuiui... eigentlich hättere eini sölle klatsche richtig unverschämt! aber ja, das gits leider au... suscht bini bis jetzt aber zum glück no recht verschoont bliebe!

snet, ja da bini also wüki überrascht hihi zumal du amig eher gseit häsch weniger es zweits und vorallem au nonig im moment grad aber schlussentli chunds immer so wies muess, freu mi sehr für eu bin scho gspannt was es wird chch wenn häsch dänn dä et termin? gits es summer chind mega uuufregend!!!!!!

02.11.16 11:43
snet 
Re: Bräute 2013

Nö, das perlt so ziemlich an mir ab. Der Kleine täubelet ja auch schon, wenn ich unbedingt mit ihm irgendwohin mitkommen soll und halt einfach gerade nicht mag.

Das ist ja mal wieder ein doofer Kommentar in der Migros. Mich hat mal jemand im Bus blöd angemacht, weil ich noch am Telefonieren war und mit Kind ausgestiegen bin. "vergessen Sie vor lauter Telefonieren ihr Kind nicht". Da habe ich das Telefon unterbrochen und dem Typen meine Meinung gegeigt.

Hehe, letztes Mal mal in der Migros wollte eine alte Dame ihn einfach knuddeln, da hat er laut "Nein" geschrien und sich auf den Boden geworfen. Haha, die ist schön verschrocken.

Diese Message haben wir dann eigentlich im ganzem Umfeld platziert, halt einfach auch um keinen Druck zu haben. Ja, der ET ist noch nicht genau bestimmt, sollte aber Mitte Juni sein.

02.11.16 12:57
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

ja himbi, mer gfalle so moderni schlichti hüser au! sesch halt au so zitlos!

snet, Sender de jez bez am omeluege weg enre grössere wohnig oder ned aktiv? hette der platz för es witers chend die jetzige wohnig oder hender euch no ke gedanke gmacht?

nei, lily du rabe mueter, gesch dim sohn ned mol öpis zesse nei seich! unglaublech de doof komentar! do weri aso au sauer worde! be froh het nonie öper zo mer so öis gseit! gleb wer baff! ja me muss e decki huut ha i dem alter. mengisch hanis gfüehl bruche all mini Energie dassi ned usflippe sesch au so schwer mengisch hert z blibe. d versuechig noh zgeh wenn si so domm dönd esch so gross. aber ebe wi du schribsch lily, d erzihig die erste johr esch so wechtig. aber halt so astrengend

ou ja dasch au so öpis. so bald me met chend onderwegs esch het mes gfüehl me döf ke sekonde ofs Telefon luege oni dass ned öper schlecht vo eim denkt.

02.11.16 13:34
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Also langfristig bräuchten wir dann schon ein Zimmer mehr. Jetzt würden wir einfach das Büro auflösen und daraus ein 2. Kinderzimmer machen. Wir haben ja noch einen Raum neben der Wohnung, der für geschäftliche Zwecke ist. Aber ich mag nicht jetzt noch umziehen oder nach der Geburt. Wir wohnen ja erst seit 2 Jahren in der Wohnung und eigentlich gefällt es uns ganz gut dort.

Jaja, was man nicht immer alles falsch machen kann in der Kindererziehung...

@me: Wir haben am Wochenende noch ein kleines Primartreffen (nur zu 5., machen wir alle paar Monate) und feiern den Geburtstag von der Grossmutter meines Mannes. Was habt ihr so vor?

02.11.16 13:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

verstahni das nöd würsch möge zügle... ich ha ja während dä zweite ss alles afange usmischte etc. und dänn s zügle mit 2 chli-chinder, es gaht natürli scho, aber müssts jetzt nöd nomal ha drum chanis guet nahfühle aber so wie schriebsch händer ja gnueg platz

mir händ am wuchenend dä erscht geburi vo eusere prinzessin
s fescht isch dänn aber erscht nöchscht wuchenend...

02.11.16 14:13
Emma13 

Re: Bräute 2013

Uiii lilly das hesch mär mal verzellt gah mitem blöde Kommentar ide Migros... echt unverschämt so öpis, amigs frög ich mich echt wie mär sich überhaupt getraut so öpis z'säge.

Mir isch kürzlich au öpis ide Migros passiert min Sohn liebt eigentli Rolltreppe fahre, am liebste wür er 10x ufe und abe, adem Tag het er aber kei Lust gah und hinter eus hets scho es paar Lüüt gah wo am warte gsi sind, also hani ihn in Arm gno und bin abe, da höslet e Frau a eus verbi und so ganz by the way seit sie "mär muess es Chind au nöd zu öpisem zwinge"... han nöd mal Ziit gah zum öpis antworte... eifach unsere Momentaufnahm wird mär als Rabemuetter igstuft aber so Sache weiss mär glaubs erst wenn mär selber Chind het

Snet, ja stimmt, wir sind schon eher die jüngeren in unserem Freundeskreis mit einem Kind, alle anderen sind eher 30+. Ojeee das ist aber auch eine Frechheit diesen Kommentar im Bus... gut konntest du etwas antworten.

Mir sind im Moment au immer wieder chli am umeluege wägere grössere Wohnig. Eigentli wohnemer ame uuu tolle Ort, e schöni Wohnig mit riesigem Gartesitzplatz was mär im Summer mega fest gnüsset aber leider isches nur e 3.5 Zimmerwohnig, zwar gross aber es 3. Zimmer brüchtemer bime 2. Baby halt glich. Nur sind d Mietprisene bi eus sehr sehr tüür, geschweige denn Eigetumswohnige. Da mär aber de Ort liebet, wemmer nöd weg vo da und wenn mär sich ame gwüsse Standard gwöhnt sich (Neubau) denn mag mär au nöd zu öpis anderem wechsle mal luege, vilicht findemer irgendwenn öpis passends ide Umgebig.

Mir hend am Wuchenend mitem Gotti/Götti vom Chline abgmacht, je nach Wetter mal luege was mär unternehmet, sie hend e chlises Töchterli

Jöö lilly, scho 1 eui chlii Muus .. so herzig, macheter glich öpis am Samstig oder alles erst am nöchste WE?

Zuletzt bearbeitet am 02.11.16 14:14

02.11.16 14:17
elea 

Re: Bräute 2013

ja eigentli chame s chline chind ja au am afang no bi sech em zimmer ha und denn spöter d chind zeme i eim bett la schlafe. wenn euches 2te so guet schloft wie euches erste, denn chasch si auä fast vo afang a zeme imene zimmer ha

ou Gott lily, jez wird si scho 1!!! chas fast ned glaube

am Fritig zobe gömmer/mömer go esse (be s ahängsel vo mim maa bimene obligatorische alass) und sost hemmer zom glöck nüt los. esch s letschte wochenend bes wiehnachte wo nüt lauft. also die ruhe vor dem sturm

 1 .. 1855 .. 3708 3709 3710 3711 3712 .. 3735 .. 3757
wirklich   bearbeitet   Hochzit   einfach   natürlich   Kollegin   Zuletzt   langsam   natürli   vorallem   eigentlich   irgendwie   schnell   Problem   schaffe   richtig   himbeer   eigentli   Zeremonie   gspannt