| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1856 .. 3710 3711 3712 3713 3714 .. 3736 .. 3757
04.11.16 15:24
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet ou ok, nein dann würde ich es für den Moment auch lieber sein lassen und auf dich schauen. Also "üben" nicht unbedingt, seit dem letzten Zyklus überlassen wir es ein bisschen dem Zufall

LucyLu hey das ist dann cool! Nur noch 6 Wochen, da wäre ich auch schon kribbelig, so schön, geniesst es bleibt ihr im Zürcher Unterland? Ou echt? Ich hab dich da wohl gar nicht gesehen... das nächste Mal unbedingt nach mir schreien bitte

04.11.16 15:31
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma, ja genau im Zürich Unterlande, hier bin ich halt zu Hause

Okay… das nächste mal schreie ich lauthals Eeeemaaaa…ääääähhh und dann den korrekten Name

04.11.16 15:33
snet 
Re: Bräute 2013

@lucylu: Mega cool und dazu auch noch eine neue Einrichtung! Was habt ihr denn für einen Boden ausgewählt? Wir schauen ja auch immer wieder mal nach etwas Wohneigentum, aber es ist fast unmöglich etwas bei uns zu finden. Dafür sind dann grosse Wohnung verhältnismässig bei uns noch "günstig". Teilweise gibt es moderne Wohnungen mit 160-180m2 für um die 3'000 und bei uns würde auch noch die Firma meines Mannes einen Teil an die Miete bezahlen.

@Emma: Hehe, aber das nennt man Üben :-) Es wird bestimmt schnell klappen, hat es ja das letzte Mal auch... Ist in dem Fall alles wieder gut nach deiner OP?

04.11.16 15:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

LucyLu so schön, das verstehe ich, ich würde auch nicht weg wollen. ahaha ich freu mich schon

Snet ihihi mal schauen... wie du sagst, haben wir ja noch 1/2 Jahr Zeit Ja, danke ist alles gut und schnell verheilt, zum Glück.

07.11.16 09:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh spannend lucy! mir händ am weekend s huus vo kollege besichtigt, es isch no im bau aber bald fertig. und architekte händ mer no känneglernt. bis endi jahr wänd mer eus eigentlich gern mal entscheide für 2 oder 3 wo i die enger uswahl chömed.

08.11.16 09:41
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Emma: Bin in dem Fall schon gespannt auf News von deiner Seite her

@himpi: Und wie waren die Architekten, die ihr kennengelernt habt? Ich habe gestern noch mit der Verwaltung telefoniert und anscheinend gibt es bei uns 2 ganz grosse Wohnungen und für die sind wir nun auf der Warteliste.

@me: Bei uns herrschen mal wieder Serverprobleme. Ich durfte nun am Boden rumkriechen und ein neues Kabel verlegen, damit es hoffentlich klappt. Echt nervig!

08.11.16 10:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

snet, es war mega lustig und interessant eigentlich. also die evaluation wird uns noch beschäftigen...

im ersten büro arbeiten künstler. die machen keine zimmer, sondern räume und körper. wir konnten ein haus besichtigen, das ist echt supertoll... und ziemlich teuer. da wurde zb bauverteuerung in kauf genommen, um das raumgefühl zu verbessern undsoweiter, damit möglichst viel natürliches licht einfällt, blablabla. da haben wir eher das gefühl, dass wir nicht die richtigen partner wären... mir ist raumgefühl sicher auch wichtig und ich würde mich als ästhetin beschreiben, aber nicht zu jedem preis. schlussendlich muss unser haus in erster linie praktisch sein, nicht nur schön. und ruinieren will ich mich damit auch nicht.

das zweite büro ist viel bodenständiger, da arbeiten aber auch 20 leute. da war der chef so nett und verständnisvoll, dass ich wieder nicht sicher bin, ob er uns als echter partner begleiten würde oder einfach nur ausführen, was wir wollen. das finde ich auch nicht optimal... schliesslich ist er der fachmann. und bei so vielen leuten bin ich auch nicht sicher, ob das mit dem einzelnen ansprechpartner klappt, was ich halt super finden würde.

das dritte büro ist wieder sehr klein, ein architekt und ein bauleiter. beide sind jung und arbeiten als team erst seit diesem jahr zusammen. also sicher weniger erfahrung, dafür sind sie voll organisiert, mega interessiert und super vorbereitet in unser meeting gekommen. sie würden unser haus halt gern als referenzprojekt machen, das heisst, die würden sich echt mega mühe geben, um einen guten ruf aufzubauen. bisher sind das schon die favoriten, muss ich sagen. wir gucken aber nochmal drei an und möchten dann bis ende jahr zwei "finalisten" festlegen, die uns eine machbarkeitsstudie machen und schon mal ein paar pläne zeichnen. dann wird entschieden, wer es wird.

08.11.16 13:40
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

lucyliu, schön vo der zghöre! wönsch euch gueti zöglete und es schöns ilebe em neue huus!

snet, hend ehr ke Informatiker wo för euch am bode ume chrüchet?

himbi, wow meeeeegaaaa spannend euchi architekte Wahl! gleb mer wers z2te Büro am sympatischte. bimene Büro met 2lüt hetti angst dass mol alles grad zum stellstand chunt falls eine vo dene usfallt aber wi du seisch, vellecht hesch denn bimene grössere büro ehner mol met de Stv ztue...
aber wenn das Büro met 2 lüt seit si wend euches huus als referenzobjekt, denn chasch zemli secher si, dass si sech müeh werdet ge
uf all fell sehr interessant! merci förs teile

mer hend letscht wuche no zuewachs die Familie becho! be tante worde vomene chline meiteli entli het euse chlii öper zom spele, esch ja bes jez Emmer s einzige chend gsi! guet bes er met ere chan spele gohts no bez. si muss no chli wachse. esch erst 2kg zum uflöpfe wie en federe luschtigerwiis hani denkt bi mer brechts totale babyfieber us weni si gsi. aber nüt esch passiert! be hai und be froh gsi mussi ned all 3h stelle

08.11.16 13:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja elea, das isch defür die ander überleggig... mir händ am afang au denkt chli grösser wär vo dem her no guet, isch natürli au meh manpower dehinter, defür weisch denn halt würkli nöd wer effektiv a dim projekt schafft. es hät alles vor und nachteil... mal luege was die nächste drü so für en idruck mached :-) schlussendlich wirds en buchentscheid sii.

ou so herzig, es neus baby i de familie! bi eus isch nix i de pipeline, defür isch irgendwie jedi zweit frau i mim umfeld schwanger. aber ich ha au voll kei babyfieber. aber wenn mer jetz würdsch säge chacsh morn namal eis abhole ohni schwangerschaft und so würdis glaub mache

08.11.16 14:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme... meld mi au mal wieder hüt hämer chli spöter mittagspause, t chind sind erscht uf die 2i is bett cho jetzt schnarchlet beid

snet, ja das weekend wirds es fescht gäh für t estelle sind ca 40 persone (inkl. chinder) und chönd nöd mal all cho min ma hät eifach e z grossi familie taufene hämer 2x eher chli ghalte, dä 1. geburi vom luis dänn mit allne und au inere hütte, drum hämer dänkt machemers bi dä estelle au so, dänn isch usgliche und jede wiitere geburi wieder 'normal', irgendwenn chund ja dänn das mit dä gspänlis uf das freu mi scho, sicher mega herzig wie gahts dier so? gahts mit dä übelkeit?

ou himbeer, das tönt wüki mega spannend! ihr werdet bestimmt no dä richtig für eu finde, sind ja scho mal ufem richtige weg :-) ich wär glaubs maasslooos überforderet ... spötischtens wenns dänn ums ussueche vo allem gaht

lucylu, schön au wieder mal vo dier z läse wenn ziehnder dänn i eues neue dihei?

elea, gratuliere zum gotti si!! jö es meiteli... wie heisst sie? 2kg?? das isch ja wiiinzig, wüki es federli hihi ... isch sie dänn bitz z frühe cho? haha nüd gsi mit babyfieber? verstahn di aber, ich müsst jetzt au nöd nomal schwanger werde oder so es neugeborenigs ha hätti im moment def nöd t nerve däfür und au suscht bini froh hani mini 2 würm und wachsets t estelle isch geschter sogar ihri erschte schrittli allei gloffe, ha sooooo freud gha ha sie fascht verdruckt ABER däfür hani umso meh freud wenni anderi babys knuddle chan und mich mit schwangere mitfreue aber ich persönlich han das dure chch

 1 .. 1856 .. 3710 3711 3712 3713 3714 .. 3736 .. 3757
Zuletzt   Zeremonie   eigentli   wirklich   eigentlich   Kollegin   Problem   schaffe   Hochzit   irgendwie   richtig   natürli   gspannt   natürlich   himbeer   bearbeitet   vorallem   einfach   langsam   schnell