| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1857 .. 3711 3712 3713 3714 3715 .. 3736 .. 3757
08.11.16 15:33
elea 

Re: Bräute 2013

ja absolut himbi, das muss en buchentscheid si. me schaffet so eng met dene lüt zeme, do muss es zwöschemönschlech stimme.

lily, be ned gotti worde, "nor" tante si heisst Elin Leila. si hend si die 39ssw gholt. well si set öpe de 32sse gmerkt hend dass si zwenig schwer esch. si esch nöm guet versorgt worde drum esch si so liecht. aber sost chern gsund!

ja ich gnüss es eifach momentan so dass me met em chline chan rede. er cha sege was ehm fehlt und es es chunt öpis zrug! bide Babys esch das ganze jo scho sehr eisitig

oh yeah so cool het si ehri erste schrettli gmacht si het secher denkt, es geburi-festli esch vell cooler wenn me chan omelaufe

08.11.16 15:48
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ooou sorry elea, da hani nöd richtig gläse oder isch din ma götti worde? ha irgend so öpis no im chopf gha
e elin kenni au, findi en herzige name hauptsach sie isch gsund, das isch s wichtigscht!!! sicher mega süess so es chliiises und sie wachset ja sooo schnell, unglaublich!!!

haha genau, jetzt mal luege wenn sie sichs wieder getraut, sie häts dänn geschter grad 2x gmacht chch aber isch natürli no wiit dävo entfernt nur no allei z laufe... aber mer weiss nie, chan au uf eimal ganz schnell gah! freu mi uf jedefall scho wenn sie dänn umehöselet

ja das isch wüki so, sobalds rede chönd isch wieder öpis anders, für eus eltere au eifacher... finds so luschtig was die chline chnöpf amig so verzapfet hehe

08.11.16 17:15
elea 

Re: Bräute 2013

hey lily, du hesches recht em chopf gha! min maa esch de götti vode chline
ja elin fendi en ganz en schöne Name. mer wer er aber fast bez z verbreitet. esch ja momentan en sehr beliebte Name.

uh ja das esch hammer wenn si afönd seich verzelle. wo euse chlii sini cousine zom erste mol gstreichlet het, seit er eifach so "wäääähhh". eus hets ja verbutz

09.11.16 08:07
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Also von diesen 3 Architekten würde ich wohl auch Nr. 3 als einer der Finalisten auswählen. Halt einfach vorausgesetzt, dass die fehlende Erfahrung dann nicht in Mehrstunden ausartet, welche dann verrechnet werden.

@lilly: Ja, das klingt dann wirklich nach einer tollen Sause dieses Wochenende. Wie macht ihr das denn mit dem Essen? Bereitet ihr alles vor? M. hatte letztens an einem Geburtstag sooo Freude und ist nur noch hin und her gesprungen mit den anderen Kindern. Dabei hat er vor Freude gekreischt.

Wow, deine Kids starten ja jeweils früh mit Laufen! Super!

Mir geht es solala. Um ehrlich zu sein hat die Übelkeit schon zugeschlagen, dass mir an manchen Tagen ziemlich unwohl ist. Man sagt ja ab der 10. SSW soll die Übelkeit nachlassen, ich hoffe, dass dies bei mir der Fall sein wird.

@elea: Wow, 2kg sind ja echt nichts! Da hat ja unser "Kleiner" gleich mehr als das Doppelte gewogen

Nein, wir haben eben keinen Informatiker in der Bude. Das läuft alles extern und der hat mir dann auch das neue Netzwerkkabel geschickt. Naja, ich durfte gestern dann wieder eine neue Übung starten und den Computer meines Chefs auch noch manuell umstellen, da wieder etwas nicht gestimmt hat. Zum Glück kann ich das ja noch einigermassen.

09.11.16 08:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge

snet, s fescht startet abem 3 (nachem mittagsschlaf) dänn gits zerscht mal chueche (bstellt und selber gmacht) und uf die ca halbi 6i fangt dänn no en raclette-plausch a mmmh... da chund au öpert und machts a däne walliser grät (hoff das chund guet hihi)

ou das mit dä übelkeit isch doof... hoff au fescht das es gli überstande häsch und dich wieder besser fühlsch! bim luis hani so z säge nüd gha, bi dä estelle hät sichs dänn däfür die ganz ss durezoge... chan so unterschiedlich si! wenn häsch din nöchschte untersuech?

09.11.16 09:15
snet 
Re: Bräute 2013

Cool, das klingt ja alles sehr entspannt ohne super viel Aufwand! Wir feiern ja bald den zweiten Geburtstag und haben dann 12 Personen zum Abendessen bei uns. Ich denke, dass wir einfach Lasagne machen mit einem Salat oder so.

Ja, es ist momentan nicht ganz einfach. Mir ist wirklich unwohl und ich weiss auch nicht recht was dagegen machen. Es ist definitiv schlimmer als das letzte Mal. Nächste Woche habe ich wieder Untersuch.

09.11.16 09:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja mit 40 leuten ist es so einfacher chch ... es gibt aber trotzdem noch einiges zu besorgen, halt alles drum herum! wieso schriebi jetzt hochdütsch stimmt, eue chli wird au scho gli 2i mmh lasagne isch natürli immer öpis guets, hani am sa am geburi selber vo dä chli au gmacht gha

viellicht dütet das ja uf es meitli hi also bi mier isch es wüki viiiiel schlimmer gsi!!!

09.11.16 09:45
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

rackett esch e super Idee met vele lüt! das hemmer au gmacht am geburi vom chline. chame halt toll vorbereite und de eschs en selbstläufer UND hend doch eigentli alli gern! wönsch euch uf all fell es tolls fescht!

snet, es dud mer so leid weg dinere Übelkeit. wenn me weis wie das esch, denn liidet me so met s einzige wo bi mer beeeeezeli gholfe het esch Magnesium und zwiback. aber das nemsch/essisch ja scho. und halt em notfall Tablette. hoffe wörkli fest dass es gli verbi goht! gleb wenn öper mol es natürlichs/wirksams mittel gege Übelkeit die SS fendet, wird er riich

so i muess jez weder bez uf twitter go lese wasd welt über de neu President schribt

09.11.16 09:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

snet: normalerweise ist es so, dass sich das honorar für den architekten prozentual zur bausumme berechnet. das heisst, je teurer das haus, desto teurer der architekt. ich fand es zb super, dass unsere dritten kandidaten das auch angesprochen haben und uns drauf hingewiesen haben, dass deshalb viele architekten halt auch gern teuer bauen, weil sie dann auch mehr verdienen und dass wir schauen sollen, dass wir da eine obergrenze festlegen können oder so. so haben die architekten nicht den anreiz, teurer zu bauen als nötig. mal gucken, damit muss ich mich noch beschäftigen.

halt durch, bestimmt wird es bald besser!

09.11.16 10:23
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Ja, ich kann mir sehr gut vorstellen, dass es noch einiges zu tun gibt rund um die Fete! Ich habe ja schon Bammel vor unserem Abendessen, dass das zu viel Aufwand ist! Und genug Stühle haben wir auch nicht :-)

Keine Ahnung ob das auf irgendwas hindeutet. Wir werden es ja irgendwann mal erfahren (falls alles gut ist). Ich bin nun Ende 9. Woche und wünsche mir schon sehr, dass es bald nachlässt.

@elea: Jänu, wir wollten es ja wieder und jetzt muss ich damit leben

Ja, das ist wirklich ein Skandal. Als ich heute Morgen aufgewacht bin, habe ich als erstes die Nachrichten gelesen und da hat es mich fast verchlöpft.

@himpi: Achso läuft das mit dem Architektenhonorar... Aber dann klingen ja die 3. Kandidaten ja wirklich sehr seriös und bemüht. Also die würde ich sicher als Finalist nehmen...

 1 .. 1857 .. 3711 3712 3713 3714 3715 .. 3736 .. 3757
schnell   bearbeitet   vorallem   gspannt   langsam   Zuletzt   eigentli   natürlich   schaffe   einfach   wirklich   Problem   richtig   himbeer   eigentlich   natürli   Kollegin   irgendwie   Zeremonie   Hochzit