| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1857 .. 3712 3713 3714 3715 3716 .. 3737 .. 3757
09.11.16 11:11
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

Elea, jööö 2kg würkli mega mega winzig das Müüsli, so süess! Gratuliere zude erste Nichte :) ines paar Jahr wird eue Chlii sicher Freud ha a ihre.

Snet oje, blöde Übelkeit! Ich fühle mit dir, bei mir war es auch extrem schlimm, ich sag dir jetzt mal nicht bis wann hoffe ganz fest für dich, dass es dir bald besser geht. Mir haben Salzfischli geholfen, kaltes Wasser mit Zitrone drin und zwischendurch Mandeln kauen. Wie geht der Alltag mit Junior?

Lilly jööö d Estelle het ihri erste Schrittli gmacht? mir hends doch erst grad devo gah... Gsesch, so schnell chans gah. So herzig!

Ich bin hüt amene Gschäftsalass in Lausanne. Es isch meh es umehocke und französischi Vorträg alose sooo langwilig!!! Hoffe dass de Tag schnell umegaht. Defür hani de gestrigi Abig im Hotel sehr gnosse weiss nüm weni s letztmal allei ime Hotelzimmer gschlafe han

Uiiii nei die US Wahle!!!! Ich chans immernonig glaube...

Zuletzt bearbeitet am 09.11.16 11:13

09.11.16 13:46
snet 

@Emma: Nene, sag mir wirklich lieber nicht bis wann. Aber es ist mir halt momentan mehr als nur flau im Magen... Zitronenwasser trinke ich auch sehr viel.

Der Alltag ist momentan anstrengend und ich habe ihn z.B. gestern Abend auch viel zu lange vor den Fernseher gesetzt...

Och nöö, also auf französische Vorträge hätte ich echt auch keine Lust! Du Arme!

@me: Ich habe heute noch Akupunktur, vielleicht hilft das ja!

09.11.16 14:07
Emma13 

Ach, ich kann dir echt nachfühlen.. das war für mich auch eine ganz schlimme Zeit, vor allem als ich mich in den WC-Kabinen im Geschäft übergeben musste, das war mir jedesmal sooo unangenehm Akkupunktur hilft sicher, drücke dir die Daumen! Das glaube ich dir, dass der Alltag anstrengend ist, der Kleine hatte aber bestimmt Freude

Jaaa ganz schlimm! Zum Glück ist mein Chef nicht immer dabei, dann kann ich zwischendurch zumindest ein bisschen surfen gääääähn

09.11.16 15:28
elea 

ui Emma du armi! verstohsch denn du so guet französisch? i wörd auä kes wort verstoh

bi mer het d aku Punktur leider nüt gnötz gege d Übelkeit! aber mer mohle jez ned de tüfel ad wand und hoffe der snet helft! wönsches der fest!!!!

s schlemmste ade Übelkeit im erste Trimester esch eifach, dass me nüt set degliche due, well me jo nonid wet sege dass me schwanger esch. de hockt me em Büro und es wird eim arbet uve tisch gleiht und me lächlet bezeli und ennerlich muss me sech soo zemerisse dass me em Chef jez ned uf sini halbschueh chotze und wenn öper frog wis eim goht seit me"guet guet" und muss sech so zemeriise! das fendi ganz schlemm!

hamer drom gseit, falls i weder mol i dere Situation be segi em Chef (aber nor em Chef) dassi schwanger be unds mer ned guet goht. dass er weiss wiso dass me ned so produktiv esch em Moment. de Chef stoht ja under Schweigepflicht und döftis eh niemertem sege!!

Zuletzt bearbeitet am 09.11.16 15:29

09.11.16 18:37
Emma13 

Elea, ja chan eigentli nöd schlecht französisch aber hüt hani glich nur d Hälfti verstande alles so technisch und extrem id Längi zoge, de Namittag isch de Horror gsi. Aber jetzt sitzi im Zug und bin ufem Heiweg. Wenigstens hani einigi Überstunde chöne sammle, das isch immer guet

Stimmt, dir isches ja au lang schlecht gange gäll? du seisches ganz genau, s nüd degliche tue isch i sonere Situation soo schwierig und astrengend. Mär mag nöd, mär chönt ständig ufs WC seckle und glich muess mär sich zämerisse und so tue als wär alles guet. Sone starki Übelkeit isch echt nöd lustig. Hoffe s wird bald wieder besser snet.

Das stimmt, am eifachste wärs wenn märs am Chef offe chönti säge. Aber da chunts sehr ufs Verhältnis druf a womer het. Mine wär jetzt glaub gar nöd happy wenni mit ere freudige News wür cho

16.11.16 09:16
snet 

Hallo Miteinander

Nur kurz, ich liege leider krank im Bett. Gestern war ich beim US und alles war gut. In 2.5 Wochen steht der ETT an.

16.11.16 12:39
Lilly4 

ohje snet, mit was häts dich gleit? ganz gueti besserig uf jedefall!!
so schön isch alles guet mit euem buch zwergli mit dä übelkeit au scho bitz besser worde?

18.11.16 08:16
snet 

@lilly: Einfach mit einer Grippe. Ich hatte ja schon seit Fr Halsschmerzen, etc. Und auf jeden Fall sehe ich nicht gerade toll aus, rund um die Nase hat die Haut leider Blasen geworfen, iiihhh.

Ja, es war schon richtig "gross". Ich habe das Gefühl, dass es schon besser geht mit der Übelkeit.

21.11.16 11:06
elea 

guete morge zeme

snet, wie gohts der? hesch di scho ganz erholt vom chrank si? hoffentli hesches bald öäberstande met de Übelkeit. i mögds der gönne!

i ha es super crazy wochenend gha ha jo verzellt dass mini best fröndin i 5 Woche ehres 2te chend erwartet. ja, so lang hets nöm möge warte, es esch am samschtig ofd welt cho s verruckte ade ganze gschicht esch, dass ehre maa diplomreis in Berlin gha het. si het mer die nahct aglüte dass d Fruchtblase platz sig. send de zeme es Spital und glichziti het ehre ma probiert zorg ed CH z flüge. 40min (!!!!) bevor di gli cho esch, escher entli do gsi. die ganz Geburt vorher hani si begleitet. esch aso ganz ganz komisch gsi d "rolle vom ma" z öberneh. hamer mega mpeh ge aber bemer so hilflos vorcho und es esch schröcklech öper so zgseh wome mega gern het. es het mer s herz verresse wenne si vor schmerze gschroue het. aso muss sege d vätere hend au kes eifachs los bide geburte (klar hets d frau, schlemmer kes Thema). aber esch glich öpis ganz speziells woni ha döfe meterlebe. wörkli ganz ganz crazy und mega ufregend gsi! aber em chline meitelu gohts guet und si esch trotz früehgeburt 3220gr und 49cm und wonderschön esch si auno.

so, wönsche euch allne e guete wochestart!

21.11.16 11:26
himbeer 

ou wow elea, das isch ja unglaublich die gschicht! aber so toll dass dinere fründin häsch chöne bistah. ich denk scho au dass die siite vo de geburt sicher au mega idrücklich isch.

1 .. 1857 .. 3712 3713 3714 3715 3716 .. 3737 .. 3757
irgendwie   natürlich   richtig   Kollegin   schaffe   einfach   natürli   himbeer   eigentli   Problem   schnell   langsam   Hochzit   Zeremonie   gspannt   vorallem   bearbeitet   wirklich   eigentlich   Zuletzt