| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1858 .. 3714 3715 3716 3717 3718 .. 3738 .. 3757
21.11.16 15:51
elea 

Re: Bräute 2013

Emma, i glaube si hette nüt degäge gha weni blebe wer. aber ha denkt de Moment sell ehne elei ghöre. i ha de no gfrogt obi no öpis chan mache und be denn hai gange. :)
chum beni dehai gsi eschs Baby of de welt gsi. s het rechtig ove papi gwartet

ja lily, du besch ja au sone geburte-Heldin! fendes wahnsenn wi du bed geburte nome met dene tröpfli gmeischteret hesch!

haha, abgschreckt hets mi emo ned

21.11.16 17:22
Lilly4 
Re: Bräute 2013

aw elea, du häsch das alles perfekt gmacht so schön!!!

weiss au nöd wienni das gschafft han

22.11.16 08:24
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Na das war ja wirklich ein spannendes Wochenende bei dir. Hast du nun die Kleine gestern besucht? Vielleicht solltest du dich ja umschulen lassen und Hebamme werden Ah nein, oder eine Doula

@Geburt: Keine Ahnung wie so eine normale Geburt ist. Beim KS geht es ja ratzfatz und das bestellte Baby ist da

22.11.16 09:36
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

uh nei snet i be ned gmacht för e bruef die pfleg oder em gsundheitswese. gester het de chlii ed badwanne gaggelet, i ha das scho soooo grusig gfunde. aso chönti nie anere frömde Person en ilauf mache

22.11.16 11:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

ahahahaaha elea

ich ha lustigerwiis mit fast nix müeh bim chline bis jetz. usser die grüene böögge wo immer i de nase chläbed, die mached mi fertig

22.11.16 12:31
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ui nein, das finde ich auch immer doof in der Badewanne. Dann nehme ich so ein Plastiktütchen und tue so als ob ich Hundek**** einsammle

Also ich habe eine Freundin, die sich ab und zu als Entspannung selbst einen Einlauf setzt. Haha, da würde ich draufgehen!

@himpi: Bei den Böögge ist mehr das Problem, dass die Kleinen dabei so doof tun.

22.11.16 13:54
elea 

Re: Bräute 2013

nei aso sost beni au zemli schmerzfrei wenns um usscheidige vom chline goht aber er het en reeese Boie is wasser gleiht. und die het gtunke wie hundekacke. drom hett min maa das denn erledigt. er hets genau so gmacht wi du snet esch s erste mol dass da passiert esch. eine heter zguet

wie bitte? als entspannig macht si sech selber en ilauf? das stelli mer jez ned so entspannend vor ergendwie.... blibe bim glas wii zum entspanne glaub

ah snet no zo dinere frog, ja besi go bsueche gester

22.11.16 14:48
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ich kann leider behaupten, dass es bei uns nicht das erste Mal war. Auch wenn wir es ihm ausdrücklich sagen, er soll das bitte nicht in der Badewanne machen. Immer wenn wir es sagen, geht es und geht es dann mal vergessen...

Haha, ja, ich stelle mir anderes also auch Entspannender vor. z.B. einen lauwarmen Schokoladenkuchen :-) Oh, ich hätte gerade solche Lust auf etwas Süsses!

Und war der Besuch gut?

Ich fühle mich nicht so fit, wieder übel und seeehr müde.

22.11.16 14:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou da sind mir bis jetzt zum glück no verschont bliebe! stells mer also au nöd sehr apetitlich vor

mmmh uf öpis süesses hätti jetzt au grad luscht

das mit dä übelkeit isch so doof... hoffentli fühlsch di bald wieder wohler snet!

22.11.16 15:28
elea 

Re: Bräute 2013

mm schoggi chueche met Glace nei weni ehrlech be hetti lieber en Hugo oder es glass wii oder so

danke de bsuech esch mega schön gsi! di chli esch zocker und mini fröndin esch sehr dankbar gsi dassi bi ehre gsi ben. si het gseit eigentli müsste si di chlii nach mer bennene lieber ned, arms meiteli

wie eschs der gester em Training gange? hesch möge? äch gopf so en seich dass es jez weder cho esch met de Übelkeit... esch bi der grad vo tag zo tag bez es wechselspel ned? wönsch der so fest dass das bald ufhört....

 1 .. 1858 .. 3714 3715 3716 3717 3718 .. 3738 .. 3757
natürli   Zuletzt   richtig   natürlich   irgendwie   wirklich   Kollegin   schnell   langsam   bearbeitet   vorallem   eigentli   Hochzit   himbeer   schaffe   eigentlich   Zeremonie   einfach   Problem   gspannt