| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1859 .. 3716 3717 3718 3719 3720 .. 3739 .. 3757
06.12.16 12:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja das stimmt, grad mit 1 laufe isch eher frühe... aber gäll, chasch ja nüd mache, sie chömet vo allei uf dä gschmack und entscheidet wenn sie sich getrauet z laufe! ich finds eifach en mega zuefall das grad beid 1 wuche nachem erschte geburi gloffe sind finds aber super und au eifacher so nur scho bim wickle, zerscht eine, zagg abe und los und dä zweit au grad anstatt lüpfe und träge... das hani immer so mühesam gfunde! und sie hät natürli au uh freud, poweret sich richtig us hehe

dä samichlaus bsuech isch herzig gsi, sogar dä schmutzli hät es grüezi becho (aber wahrschindli au nur willer s säckli i dä hand gha hät )

06.12.16 12:16
Lilly4 

wow himbeer das lauft ja dämfall richtig rund mit dim nebetjob sooo guet!!! und meegaaa schön! chöndsch där au vorstelle eines tages nur no das z mache?
ich bin immerno uf dä suechi nachere 20% astellig... e 40% hani vor 2 wuche grad wieder abgseit... für en tag öpis z finde isch eifach sooo schwer, gaht sehr vieles unter dä hand dure! muess glaubs au so afange sueche

06.12.16 12:53
himbeer 

lilly, ich chönnt mer sehr guet vorstelle irgendwenn nur no das z mache. aber ich ha kein stress, ich lueg mal wie sichs entwickled. vilicht bini nach de nächste saison wo ziemlich astrengend wird au voll kaputt, haha.

ich ha zerst immer denkt es isch sicher weniger stressig wenn d chind sich nonig so guet chönd fortbewege, aber inzwüsche denki au es isch eifacher wenn er denn mal cha laufe. immer träge hänkt scho langsam ah. min linke arm isch scho dopplet so muskulös wie de recht

06.12.16 14:44
elea 

snet, i ha eifach s gfüehl i be das johr gar ned motiviert gsi und hamer ned müeh ge. aso fendi i ha au ke lohnerhöchig verdient.
jo doch mer hend all johr es gspröch womer di letschte mönet reflektiere und es werde neui ziil förs nöchste johr definiert. e reese kack fendi

ou hend secher all mega freud gha die Familie woner vode 2te ss verzellt hend, ned?

ou wow himbi, das lauft ja super met dim 2te standbei! das sprecht sehr för dech und ini arbet

uh ja euse chlii esch ja au erst met 16mt glofe. und de seich esch, au seter chan laufe werder no gern ome dreiht de fuhl bueb jop und metem eine muskolöse arm, so gohts mer genau au

07.12.16 08:43
himbeer 

haha elea, ich chönnt mer sogar vorstelle dass sich euse no meh ziit laht. er hät sich mit knapp 8 mönet s erst mal dreht, isch mit 12 erst krabbled, ich denk de wird erst mit 18 mönet würkli laufe

12.12.16 08:27
Emma13 

Guete morge zäme

Ich meld mich au mal wieder, Hender ä schöns Wuchenend gah?

Bi eus isch de Dezember immer so volle, han s Gfühl da wird nur gässe und agstosse de ganzi Monet und am nöchste Wuchenend staht mis Fraue-Weekend a Wiehnachtsmärt und Wellness in Konstanz, freu mi scho sehr. Uii und denn isch scho Wiehnacht... hender chli Ferie zwüschetine?

So, en guete Wuchestart allne!

12.12.16 14:33
Lilly4 

hey ihr liebe, hallo emma

mir ligget mit magedarm flach es isch sooo schlimm - horror! min ma hät hüt müesse dihei bliebe, hät das unmöglich allei gschafft! jetzt hoffi isch es bald überstande...

oh wow, fraue weekend, soo cool wird sicher meega guet tue! brichtisch dänn

12.12.16 16:27
himbeer 

ou nei, gueti besserig lilly! ich hoff würkli mir werded verschont... magedarm gaht zum glück immer recht schnell, sone gripp stell mer viel müehsamer vor wenns denn au no ewig lang gaht...

mir händ beid eifach zwüsche wiehnacht neujahr e wuche frei, freu mi sehr!

12.12.16 17:58
Lilly4 

danke himbeer :-* cha mi nöd erinnere das ichs jemals so heftig gha han grusige tag gsi am luis gahts aber zum glück besser immerhin... oh ka, hoffs also au daser verschont bliebet, drucke t dumme

13.12.16 10:21
snet 

Hallo Miteinander

@elea: Hehe, naja, dann hast du dir halt eben eine Lohnerhöhung von den früheren Jahren verdient gehabt

Ja eben, all zu grosses Echo von den Eltern bezüglich der 2. SS haben wir nicht erhalten.

@Emma: Also wir haben auch einiges vor in der Weihnachtszeit, aber ich finde es auch sehr schön.

Wir haben auch Ferien zwischen Weihnachten und Neujahr.

@lilly: Gute Besserung, ich fühle mit dir mit. Ich hatte letzte Woche Magendarmgrippe, aber zum Glück nur ich. Aber mein Mann war nicht zuhause und ich war froh, dass sich Leute gefunden haben, die mir den Kleinen abgenommen haben.

1 .. 1859 .. 3716 3717 3718 3719 3720 .. 3739 .. 3757
natürli   schaffe   langsam   einfach   irgendwie   vorallem   gspannt   bearbeitet   Zeremonie   richtig   Problem   Zuletzt   eigentli   natürlich   eigentlich   Kollegin   himbeer   wirklich   schnell   Hochzit