| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1860 .. 3717 3718 3719 3720 3721 .. 3739 .. 3757
14.12.16 09:33
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ou nei lily, hoffe es goht der gli besser! momentan goht e grusigi magedarm ome. kenne so vell lüt wo am liide send... :/

himbi, ja und wenner au erst met 18mt lauft... i fend das herzig, ha Emmer sgfüehl gha han länger es Baby so werdet sost scho gnue schnell gross. be jez scho langsam am plane för sin 2t geburi. ond wi au bim erste beni jez scho ganz sentimental wenni dra denke. wird das besser met de johre oder esch jez das a jedem geburi so?

snet, fend das schad wenn ned so gross öpis zrug chunt wenn me seit dass me ss esch :( aber denke es geht secher o gnue anderi lüt wo sech mega met euch gfreut hend oder?

14.12.16 09:54
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Was planst du denn für den 2. Geburtstag von dem Kleinen? Wir haben ja dieses Mal etwas Kleines gemacht, weil er momentan eher scheu gegenüber vielen Leuten ist.

Jänu, keine Ahnung wieso nicht so viel zurückgekommen ist. Meine Mutter interessiert sich nun mehr und meinte, dass sie einfach sehr überrascht gewesen sei.

Ansonsten habe ich es eigentlich noch gar nicht gross erzählt. Nur als in der Migros 40% Kleideraktion war, habe ich ein paar kleine Sachen gekauft und da hat mich gerade eine Bekannte dabei gesehen. Die hat sich dann sehr gefreut. Aber bis jetzt wissen es erst 3 Freundinnen von mir.

14.12.16 10:20
elea 

Re: Bräute 2013

i ha denkt i dekoriere alles met Sache vom Bob, de Boumaa (ballön, etc). er liebt de Bob
aber au ned meh lüt wi letscht johr. nor di engst Familie ond gotti/götti. send scho so gnue lüt.
wet denn au probiere so en chueche z mache wid Emma. apropo....
Emma, hesch du normali chlini Plastik spellsache ofd torte do oder send die us Marzipan gsi oder so?

ja vellecht eschs wörkli soo onderwartet gsi dass si ned gwösst het wie reagiere. aber esch jo schön dass si jez meh Interesse zeigt! wi gohts eigentli dim maa? i neme ah er schafft nonid weder oder? muss er jez langa dr stöck laufe?

hihi, dasch aber herzig dass si di gard verwütsch het bim Baby chleidli poste :) aber ebe je mes denn wösse, je meh lüt werde freud ha! dim Chef hesches nonid gseit oder?

14.12.16 13:56
snet 
Re: Bräute 2013

Oh, mega cool mit dem Dekothema. Dazu habe ich einiges auf Amazon gesehen. Wir haben auch nur die engste Familie eingeweiht.

Ich glaube Emma hat einen normalen Spielzeug Bagger auf die Torte gesetzt.

Du, keine Ahnung, oder es ist halt bei Kind Nr. 2 nicht mehr so speziell? Meinem Mann geht es gut, aber ja er muss noch weitere 5 Wochen an den Stöcken gehen. Gesamthaft ist er 4 Wochen arbeitsunfähig.

Ja, danach hat dann gleich der Mann der Bekannten meinem Mann geschrieben und gratuliert. Meinem Chef habe ich es letzte Woche gesagt. Langsam werde ich es wohl etwas sagen, vor allem sieht man es halt auch schon.

15.12.16 08:18
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Jöö elea, das wird sicher en schöne Chueche, ich han normali Spielzüüg Bagger gno, han aber uu lang brucht bis ich fündig worde bin, sooo chlini gitts nöd überall (zumindest wo ich glueget han, hans denn per Zuefall imene Spielzüglade ide Ferie gfunde)

Snet, schade, dass die Reaktion von der Familie nicht so toll war.. finde dass es genauso speziell ist auch bei einem 2. Kind, oder nicht? Janu, Hauptsache ihr habt Freude und geniesst euer Glück.

15.12.16 10:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

ich find au JEDI ss glich speziell und schön und freu mi über JEDI botschaft :-) git doch nüd schöners

bi dä estelle hani aber au sehr stark gmerkt dass dä adrang scho ziemli gringer gsi isch bim luis isch aber au scho fascht stress gsi bi dä chli han mi dänn gwunderet han aber ehrlichgseit nüd dägege gha hihi isch viiiel agnehmer gsi ...

16.12.16 14:35
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Eben, für viele kam es halt auch überraschend, weil wir nie angedeutet haben noch ein zweites zu wollen. Lustigerweise kommt von Freunden viel die grössere Begeisterung! Aber auch da habe ich es eigentlich noch fast niemandem gesagt. Ich finde das irgendwie so komisch zum Mitteilen. Mittlerweile bin ich in der 15. SSW und ich denke bald wird es mein Bauch ja von "alleine" sagen

@lilly: Ja, bei weiteren Kindern macht man irgendwie nicht so ein "Gschiss" darum. Jänu, es ist auch nicht schlimm für mich oder so. Ich dachte nur, dass es eine aufregendere Neuigkeit ist. Aber vielleicht wird es ja dann fürs Umfeld bewusster, wenn es auch mehr nach Schwangerschaft aussieht. Ich trage z.B. immer noch meine normalen Hosen.

20.12.16 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!
na, wie laufts bi eu? sinder au so im vorwiehnachtliche stress
ich bi no am schaffe bis und mit morn und hüt hät no mini schwö geburi und de baum isch nonig gschmückt und go poste muessi au no und all päckli ipacke, es isch herrlich

lilly, ich bi bis jetz nie sentimental gsi, ich freu mi immer dass er grösser und älter wird

20.12.16 14:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbi, häsch echt t elea gmeint? ich freu mi nämli au wenns grösser werdet bzw gnüss eifach immer grad dä moment und freu mi über jede fortschritt wos machet! hüt morge isch au herzig gsi, simer go poschte und womer fertig gsi sind sind beid usem buggy und umenandgwatschlet chch zäme is spielauto ghockt sooo herzig! finds scho eifacher sit t estelle jetzt au lauft!

öpis anders, wie viel würet ihr im kv bereich uf t stund verlange?

20.12.16 14:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja, d elea isches gsi, ich ha glaub zschnell gschriebe :)

ich freu mi also au wenn er cha laufe, ich hoff es isch denn chli weniger astrengend mit immer träge, haha.

ui das isch no schwer zum säge, ich bi im KV nie uf d stund zahlt gsi. aber wenn so de monetslohn nimmsch und zruggrechnisch?

 1 .. 1860 .. 3717 3718 3719 3720 3721 .. 3739 .. 3757
Zeremonie   gspannt   natürlich   bearbeitet   langsam   einfach   schnell   vorallem   Kollegin   wirklich   himbeer   Hochzit   irgendwie   schaffe   natürli   eigentli   richtig   eigentlich   Problem   Zuletzt