| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1861 .. 3719 3720 3721 3722 3723 .. 3740 .. 3757
03.01.17 09:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, ja genau, falls mer die ander stell nomeh zuesäge wür, müssti chünde... wär zwar scho bitz doof!! aber hät sich jetzt halt grad so ergäh! ich wirds gseh bi däre stell jetzt bini uf unbefrischteti ziit agstellt, als admin. agstellti... halt eifach ebe uf stundelohn! die ander wär au unbefrischtet und i dä patienteufnahm ime spital, chinder abteilig, genau das woni scho immer mal ha wellä mache... ich wür nur 1x 20% schaffe, sicher no 1 jahr, danach stocki viellicht uf 40% ufe, je nachdem... muess dänn vorzue luege! aber für dä moment sind die 20% ideal, so fallts mer au nöd so schwer :-)

elea, mis mami luegt dä tag dänn uf t chind... das beruhigt mi au nomal es stückli und freu mi wüki sehr

snet, das mit dä chindsbewegige würi au mal dä fa säge... i wellere wuche bisch jetzt? mer seit doch mind. 1x am tag muess mers gspühre!?! hani das no richtig im chopf
super bewegsch dich au no so viel, tuet sicher mega guet!
ich freu mi au scho wenni wieder dusse go schwümme chan haha gaht aber no es ziitli jetzt isch erschtal dä schnee cho

03.01.17 10:46
snet 

@elea: Ja, ich bin momentan wieder bei durchschnittlich 3x Sport pro Woche. Ist ganz ok so und mache auch im Fitness fast noch alle Übungen.

Ich "spüre" es ja schon seit ziemlich früh (13. SSW) und bin aktuell in der 17. SSW, dementsprechend muss noch gar nicht viele Bewegungen vorhanden sein und jetzt im Büro spüre ich es wieder. Ich bin wohl nur ein wenig sorgenvoller aufgrund der Vorgeschichte, aber sonst schon zuversichtlich.

@lilly: Ah, ich kann mir in etwa dein Tätigkeitsfeld vorstellen. Mein Chef hat auch eine administrative Angestellte, die in einem niedrigen Pensum arbeitet. Eigentlich macht sie die Buchhaltung des Geschäfts, Löhne der Angestellten, etc. Wir Angestellten dürfen ja die Buchhaltung der Firma nicht sehen

Aber ja, wenn dir die andere Stelle besser gefällt, würde ich wohl auch annehmen. Ist dann halt ein wenig unglücklich für den jetzigen AG. So wie ich diese Art von Stelle einschätze, ist das etwas, was man sich auf sehr langjährige Zukunft vorstellt (als Arbeitgeber).

Eben, ich bin erst in der 17. SSW, da müssen die Bewegungen nicht ständig spürbar sein.

Ja, ich bin total gerne noch am Sport machen. Nur der Rücken hat wieder angefangen weh zu tun. Ich glaube bei mir ist wieder etwas blockiert, manchmal "chlöpft" es auch im unteren Rücken beim Laufen.

03.01.17 11:03
elea 

ja wenn der desi stell besser wörd gfalle, denn wers halt Pech för die ersti stell ;) tönt aber bedes cool! hoffentli bechonsch die stell wod möchtsch. und falls ed hoffi das es der am neui ort guet gfallt!
schön cha dis mami luege. do hend d chend secher scho freud hends denn en grosi tag :)

ja stemmt, du besch ja "erst" die 17ssw. anderi gspühred denn s chend nonid mol. vo em her denki esch secher alles in Ordnig so. send ja au no ganz fiini bewegige wome velecht mengisch em altag au "überseht".

wi gohts der eigentli metem schlofe?

03.01.17 12:20
snet 

@elea: Eben... es ist irgendwie noch zu wenig weit fortgeschritten für ganz feste Bewegungen den ganzen Tag durch... Ich habe letztens unser Inventar an Babykleidern durchgesehen und leider so gut wie nichts gefunden... Das meiste war ausgeliehen und war schon so sehr durchgetragen...

Hmm, solala. Ich nehme mehr Medi als vor der ss, aber muss sagen, dass die jetzige Dosis weniger wirkt als die tiefere noch vor der ss. Aber es geht trotzdem eigentlich ganz passabel. Ich hatte in den letzten 3 Wochen eine Nacht in der es nicht ging, sonst schon. Aber dass es mich fast schon "ausknockt", das habe ich definitiv nicht mehr.

03.01.17 13:37
Lilly4 

ja genau so e stell snet drum bin ich ihre au ufgfalle will sie gseh hät dasi vorher 9 jahr lang bim alte arbetgeber gsi bin und sie au öpert langfrischtigs suechet... und ich möcht das au, häts au nöd agnoh häts mer nöd gfalle! das mitem 2te isch erscht danach ine cho und drum hani jetzt für mich entschiede dasi glich mal gahn go luege und dänn entscheid wasi mache söll, im blödschte fall bim jetzige arbetsgeber chünde :-/ was natürli uh doof wär... ich muess jetzt mal abwarte, viellicht gfallts mer ja am andere ort gar nöd und dänn häts sichs eh erübrigt!

elea, das isch wüki schön luegt mis mami, sie wird dänn zu eus hei cho! t chind sind eh vernarrt i mis mami hihi bi eu luegt au s grossi gäll? beidi?

snet, wend ihr eigentlich wüsse was es wird? oder lönder eu überrasche?

03.01.17 14:28
snet 

@lilly: Eben, das dachte ich mir fast mit dieser Stelle. Ich glaube die AN, die das bei uns macht ist bereits 15 Jahre dabei

Ist denn bei der anderen Stelle schon klar, dass du sie bekommen würdest, wenn es dir gefällt?

Doch, wir möchten schon wissen, was es gibt. Respektive sind wir gespannt ob nun die Tendenz der FA bestätigt wird oder nicht...

03.01.17 14:43
Lilly4 

wow, 15 jahr, das isch e langi ziit... aber ich dänk wämer mal so e teilziitstell gfunde hät und evtl sogar flexibel chan si gibt mers au nüm so schnell ane
neinei, bi dä andere stell bini eifach zum probeschaffe iglade worde... ich dänk da händs sicher es paar bzw mind. 2, 3 iglade! aber weiss es natürli au nöd gnau!? wirds dänn gseh :-) wenns mer vo dä arbet her gfallt (s umfeld findi ja eh scho toll) dänn hoffi fescht dass sie mich nähmet! au wenns mer für die andere mega leid wür tue :-(

hät t fa scho e tendenz güsseret? hui bin ja gspannt was dänn z brichte häsch hihi... natürli isch t hauptsach dass die chline würmlis gsund sind aber finds glich au mega spannend was es amigs wird hihihi sooo herzig!!!! ich merk jetzt z.b. extrem dä unterschied vo bueb und meitli im erschte jahr natürli au charaktersach...

04.01.17 08:14
snet 

Ja, eine flexible, niedrigprozentige Teilzeitstelle ist natürlich etwas was viele Leute suchen. Ich werde bei meinen 60% bleiben, mit weniger Prozenten geht der Job einfach nicht und den will ich auch nicht aufgeben.

Genau, es sei eine 60/40% Tendenz bis jetzt und wenn das in so einem frühen Stadium (13. SSW) geäussert wird, ist ja schon fast klar, auf was die FA angespielt hat Wenn wir mit dem Nachbarsmädchen auf dem Spielplatz sind, hoffe ich also eher auf Charaktersache als wegen Geschlecht. Sie ist sooo anstrengend. Darf ja nicht mit Sand in Berührung kommen und hat immer Angst, dass irgendein Steinchen in ihrem Schuh ist. Also meinem Kleinen ist das komplett egal...

04.01.17 11:59
Lilly4 

ja das isch so... bin au sehr froh hani öpis für en tag gfunde!

es isch sicher charakter sach... ich ha jetzt eifach gmerkt das wenni dä estelle öpis säge sies grad sofort so akzeptiert! lauft a dä hand! lost dusse wenn ich sie rüefe... hämer bim luis i ihrem alter alles nöd so eifach gha mer seit doch au, buebe sind i dä jüngere jahr schwieriger, däfür meitli dänn i dä pupertät

04.01.17 17:28
elea 

wenn chasch denn go probeschaffe lily?
ja generell en teilzitstell fendi schwer zom fende. emo i eusere Branche geht's eigentli gar ke 60% stelle. 80% eschs abslute minimom. liit halt au dra dass primär Männer i dem bruef schaffet und die hend ke bedarf a 60% stelle. drom beni jez au mol frog chani so schaffe :)

hihi lily, ich hoffe Emmer uf das, dass eus metem bueb denn di schwerig pupertät erspart wird und deför hemmer jez halt paar trotzjohr

snet be aso au sehr gspannt was es denn schloss entli wird bi euch ha jo verzellt vo minere fröndin woni bide Geburt debi gsi ben. ehre hend di ganz ss lang gseit es geht en bueb, erst bim US wärend de wehe eschs de plötzli es meitli gsi. und es esch den wörkli au es meitli gsi aso ebe, so Sache geht's ja schins Emmer weder ;) alles offe bes zletscht ;)

1 .. 1861 .. 3719 3720 3721 3722 3723 .. 3740 .. 3757
bearbeitet   schnell   irgendwie   wirklich   natürli   einfach   Zeremonie   eigentlich   langsam   Kollegin   natürlich   gspannt   himbeer   richtig   Hochzit   Problem   schaffe   Zuletzt   vorallem   eigentli