Bräute 2013 |
|
1 .. 1861 .. 3719 3720 3721 3722 3723 .. 3740 .. 3757
|
03.01.17 09:43
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
snet, ja genau, falls mer die ander stell nomeh zuesäge wür, müssti chünde... wär zwar scho bitz doof!! aber hät sich jetzt halt grad so ergäh! ich wirds gseh bi däre stell jetzt bini uf unbefrischteti ziit agstellt, als admin. agstellti... halt eifach ebe uf stundelohn! die ander wär au unbefrischtet und i dä patienteufnahm ime spital, chinder abteilig, genau das woni scho immer mal ha wellä mache... ich wür nur 1x 20% schaffe, sicher no 1 jahr, danach stocki viellicht uf 40% ufe, je nachdem... muess dänn vorzue luege! aber für dä moment sind die 20% ideal, so fallts mer au nöd so schwer :-)
elea, mis mami luegt dä tag dänn uf t chind... das beruhigt mi au nomal es stückli und freu mi wüki sehr
snet, das mit dä chindsbewegige würi au mal dä fa säge... i wellere wuche bisch jetzt? mer seit doch mind. 1x am tag muess mers gspühre!?! hani das no richtig im chopf super bewegsch dich au no so viel, tuet sicher mega guet! ich freu mi au scho wenni wieder dusse go schwümme chan haha gaht aber no es ziitli jetzt isch erschtal dä schnee cho
|
|
|
|
03.01.17 10:46
snet
|
Re: Bräute 2013
@elea: Ja, ich bin momentan wieder bei durchschnittlich 3x Sport pro Woche. Ist ganz ok so und mache auch im Fitness fast noch alle Übungen.
Ich "spüre" es ja schon seit ziemlich früh (13. SSW) und bin aktuell in der 17. SSW, dementsprechend muss noch gar nicht viele Bewegungen vorhanden sein und jetzt im Büro spüre ich es wieder. Ich bin wohl nur ein wenig sorgenvoller aufgrund der Vorgeschichte, aber sonst schon zuversichtlich.
@lilly: Ah, ich kann mir in etwa dein Tätigkeitsfeld vorstellen. Mein Chef hat auch eine administrative Angestellte, die in einem niedrigen Pensum arbeitet. Eigentlich macht sie die Buchhaltung des Geschäfts, Löhne der Angestellten, etc. Wir Angestellten dürfen ja die Buchhaltung der Firma nicht sehen
Aber ja, wenn dir die andere Stelle besser gefällt, würde ich wohl auch annehmen. Ist dann halt ein wenig unglücklich für den jetzigen AG. So wie ich diese Art von Stelle einschätze, ist das etwas, was man sich auf sehr langjährige Zukunft vorstellt (als Arbeitgeber).
Eben, ich bin erst in der 17. SSW, da müssen die Bewegungen nicht ständig spürbar sein.
Ja, ich bin total gerne noch am Sport machen. Nur der Rücken hat wieder angefangen weh zu tun. Ich glaube bei mir ist wieder etwas blockiert, manchmal "chlöpft" es auch im unteren Rücken beim Laufen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|