| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1862 .. 3722 3723 3724 3725 3726 .. 3742 .. 3757
30.01.17 14:57
elea 

Re: Bräute 2013

oh Emma gratuliere vo ganzem herze zor 2te Schwangerschaft! wonderschöni news
wenn chöne der denn i die neu wohnig? das passt ja grad tiptop met met de grössere Familie :) wie gohts der bes jetzt die ss? hesch ja glaub die erste ss au met Übelkeit zkämpfe gha oder? wie eschs bes jetzt die 2te?

lily, nei mer hend de Termin före augearzt nonid. ja gleb euse wörd die brille nie alle, ond as mami wetscht halt Emmer ghöre das alles iO esch :)

snet de dröcki morn dume dass s chline denn au schön bei nreit macht dass me definitiv gseht was es esch

ach Gott i freu mi so för de Emma, dassi mi jetzt halt au grad oute, be ide 5ssw (aso no super super früeh)

30.01.17 15:07
snet 

@elea: Hehe, du ziehst in dem Fall gleich nach In dem Fall sieht es so aus, dass es bei den Bräuten 2013 im Sommer/Herbst wieder rund zu und her geht Schön! verspürst du eigentlich schon Übelkeit?

Ja, es hat ja auch schon das letzte Mal die Beine mehr als breit gemacht. Die FA wollte halt einfach in der 18. SSW noch kein definitives Outing machen.

30.01.17 15:10
Lilly4 

was sind dänn das alles für news woooow!!!! s 2017 wird es wiiters baby jahr hihihi sooo wunderschöni news! emma, bi dier bini ja scho igweiht gsi chch freu mi so riesig!!!! es wiiters leueli hihi und elea, bi eu häts au wieder igschlage? herzlichi gratulation, haammer!! jööö!!!

ja klar elea, verstahn di... hoffentli wirds nöd notwendig si! aber ich find ja chind mit brülle so obersüess bi eus CHÖNDS au mal dä fall si, min ma gseht enorm schlecht :-/

30.01.17 15:22
elea 

ja esch cool semmer grad z3te do :)
aber ebe bi mer esch ja emmerno di heikli Phase, und i getrou mi au nonid so zom freue.... hoffe mer s bescht!
bes jez hani rein gar ke symptom! nüt! wenn de test ned positiv wer wördis nie glaube. cha ja alles no cho, wi gseit esch ja no sehr früeh....

ja lily, chlini met brille send zocker :) aber ebe ich kenn min weldfang, de wörd die brille omeschüsse

30.01.17 15:24
Emma13 

Jöööö eleaaaaa so schön!!! Herzlichi Gratulation, wow denn wird s 2017 es richtigs Babyjahr, so herzig freumi riesig riesig für eu Danke dir viel mal, d Übelkeit isch dasmal eher spat cho bi mir, erst öpe ide 7ssw, han scho no denkt ich bliebe verschont aber isch denn doch nüd gsi defür aber nöd sooo heftig wie bim Chline (oder bald Grosse ), han mich nöd so oft müesse übergeh dasmal und s ischmer eifach immer so geg de Namittag schlecht bis am Abig, aber zum Glück weniger schlimm dasmal und es laht scho langsam nah (hoffentlich!) Wie gahts dir? Jöö no ganz ganz frisch

Danke snet, de ET isch am 22. August

Ja hend d Wohnig im FB usgschriebe wills denn doch ziemlich schnell het müesse gah, da mir usserterminlich kündt hend, hemmer en Nachmieter müesse sueche, womer aber zum Glück au scho gfunde hend, bini froh. Di neui Wohnig isch 128m2 gross, het grossi, helli Zimmer, en grosse Wohn-/Essberiich, es Gästebad mit Badewanne und i eusem Schlafzimmer no es separats Bad mit Duschi. En schöne Sitzplatz und eifach viel meh Platz als jetzt, bruchet au einiges meh a Möbel, aber mir freuet eus ufs Irichte, ufs Zügle weniger zügle tüemmer am 1. April.

ihihi danke au dir Lilly, für dich chumi jetzt wie di alti Fasnacht

30.01.17 15:59
elea 

uiuiui besch glich ned ganz verschoont blebe :( emmerhen ned so schlem wi letschtmal. aber bim 2te chame sech halt glich weniger usruhe wi bim erste. dröck der dume dass gli verbi esch und denn s 2te Trimester scho d Energie zrug chunt

euchi neu wohnig tönt ganz toll! vorallem s bad wome direkte zuegang het vom schlofzimmer us, das fendi mega cool!!! verstohni dass der s zügle stinkt, be au ke zügli-fan aber deför hender denn schön platz för de zuewachs
hender s em chline scho gseit dass er gli en grosse brüeder wird si?

30.01.17 16:07
Emma13 

Ja leider nöd ganz aber s isch heilig im Verglich zum letzte Mal, det isch würkli ganz übel gsi... drum bini echt froh isches dasmal ushaltbar. Das isch so, han mi scho paar Mal schuldig gfühlt gegenüber em Chline willi eifach nur het wele ufem Sofa ligge blibe aber hoffe au dases im 2. Trimester denn langsam berguf gaht. Dir wünschi ganz en unbeschwerti SS, mite Hoffnig dass du dasmal verschont blibsch vode Übelkeit, hoffes ganz fest. Wenn hesch ET?

Danke, s isch würkli en mega Glücksfall gsi mite Wohnig, liebe s Bad im Schlafzimmer au hoffet eifach dass sie schön wird ihihi bi Neubaute hesch d Überraschig erst am Schluss

Ja, de Chlii freut sich scho ganz fest ufs Schwösterli/Brüederli, kuschlet mitem Buuch, seit em Baby guete morge und guet nacht und erinneret mi amigs drah dases im Summer denn chunt letzti het er gseit s Baby schlaft jetzt mitem Mami und denn hani gseit ich seg au s Mami vom Baby und denn het er gfunde, nei sicher nöd, du bisch MIS Mami ihihi das het er nonig ganz verstande

ihr bhaltet s schöne Gheimnis nochli für eu oder hender scho öper igweiht?

30.01.17 16:29
elea 

ja das wegem schlechte gwösse chani verstoh. si send halt glich no bez z chlii zom verstoh wiso jez s mami ned mag. hoffentli heschs gli öberstande und alles esch guet bim ETT!
lut mine berechnige sets grad afang Oktober si. schiint no soooo wit weg :)

ja denke d wohnig wird secher schön! ha jez nonie en neubou gseh woni denkt ha "läck wer het sech jez de seich usdenkt" (aso emo bim enneusbou ned wird ja chum kei grüeni choci ge oder? :)

oh jö, so schön winer ufgoht die rolle vom grosse brüeder das esch mega herzig! gseht me de scho chli es büchli? heisst ja Emmer bim 2te gseht mes eher?

nor mini best fröndin esch igweiht ond ehr sost wemmers niemertem sege bes nachem ETT! au de eltere ned. wemm henders scho alles vorher gseit?

30.01.17 16:44
Emma13 

Oh schön, Oktober isch en schöne Monet

ihihi nei d Chuchi isch tatsächlich nöd grüen sött dunkelgrau werde, jetzt hemmer e sandfarbigi, also scho chli en Umstellig aber wird sicher schön.

Ja isch würkli uu herzig, er isch sowieso sehr fasziniert vo Babies, s isch grad e schöns Alter zums chöne miterlebe. Ehhhm ja, es Büchli gseht mär definitiv scho gaht würkli schneller als bim erste, laufe scho miteme offene Chnopf ume ihihi zum Glück muessis nüm lang gheim bhalte.

Jöö herzig, was für e Ehr für eus mir hends ade Wiehnachte de Eltere und eusne Gschwüsterti gseit und ich no minere beste Fründin, sust weisses au no niemert. Nachem ETT nöchst Wuche werdemer denn aber langsam s Gheimnis lüfte wenn alles guet isch.

30.01.17 17:58
Lilly4 

mega spannend/ufregend emma und elea freu mi riesig für eu!! elea, oktober isch dänn vermuetli schneller da als du dänksch
so herzig emma wie dä chli bis jetzt druf reagiert und immer schön guete morge und guet nacht seit hihihi jööö!!!! hehe MIS mami ha am luis au es paar mal müesse säge das ich s mami vom luis UND vo dä estelle bin mittlerwillä isch es klar

1 .. 1862 .. 3722 3723 3724 3725 3726 .. 3742 .. 3757
schaffe   bearbeitet   Problem   eigentli   gspannt   natürlich   eigentlich   himbeer   Hochzit   Zuletzt   schnell   irgendwie   langsam   natürli   wirklich   richtig   Kollegin   vorallem   Zeremonie   einfach