| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1863 .. 3723 3724 3725 3726 3727 .. 3742 .. 3757
31.01.17 08:26
elea 

Re: Bräute 2013

demfall so antrazit farbig? das tönd mega schön! eusi chuchi esch au so! und wenn de rest alles hell esch werkt das cool!

ja das stelli mer au schön vor dass ers so bewusst chan met erlebe und ebe vorallem dass er so interessiert esch dra! :)
ou das esch aber es schöns wiehnachtsgschenk gsi för euchi Familie

31.01.17 11:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui was isch denn da ine los? so toll herzlichi gratulation allne schwangere, ich druck allne düüme für die erste wuche, ETTs oder für was ihrs grad chönd bruche. jetz stiigt de druck bi mir, hahahahaha

toll elea, min chline isch ja au es früehs oktoberli. finds e tolli ziit zum geburi ha und waage sind ja immer so total usgliche

31.01.17 12:40
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@Emma: Schön, dass die Übelkeit schon abgenommen hat! Ich fand ja, dass es bei mir dieses Mal schlimmer war als beim letzten Mal, aber dann in der 12. SSW wie weggeblasen.

Und das mit der Wohnung hört sich ja echt Klasse an! So ein paar m2 mehr würden uns auch nicht schaden, aber die perfekte Wohnung gibt es bei uns gerade nicht in Sicht. Habt ihr denn eine 4.5 oder 5.5 Zimmer Wohnung? Lustig, Bad im Schlafzimmer macht mich nicht sooo an, auch weil mir das ein wenig zu nah an meinem Mann ist

Unser Kleiner schnallt das mit dem Baby ja überhaupt nicht. Man kann mit ihm darüber sprechen, aber es kommt nichts zurück. Es dreht sich nur alles um Fahrzeuge. Er ist auch überhaupt nicht so ein Kleinkind, dass von Babies besessen ist.

@elea: Wir haben keine anthrazitfarbene Küche, aber eine graue. Ist auch schick, aber sie könnte ein wenig mehr Stauraum vertragen. Auf jeden Fall habe ich nun am Wochenende noch so 2 Backschüsseln gekauft und die konnte ich immerhin noch verstauen :-)

@me: Wir hatten heute Morgen noch Untersuch und es sieht alles tiptop aus, genau nach SSW. Nur das Geschlecht konnte wieder nicht zu 100% bestimmt werden. Die Tendenz liegt bei 70-80% Mädchen, etwas zwischen den Beinen hat man weiterhin nicht gesehen.

Ansonsten soll ich ein wenig mit Sport zurückfahren.

31.01.17 13:38
elea 

Re: Bräute 2013

hihi, ja genau himbi, jetzt warte mer uf dini verchündig
ja fend Oktober au e schöne monet! herbst generell
secher send wooge usglichni? das hani ned gwlsst! wer ja schön :)


haha snet, ha müsse lache wegem bad ich gseh ener de Vorteil drinn, das sech so secher ken gast i das bad verirrt und me det es puff chan ha
ah secher interessiert ehn nonid so? du de vellecht plötzli wenns denn do esch? oder wenn de buch gröser wird und er denn merkt do esch wörkli öpis denne so oder so, so wi du verzellsch er er ja so en liebe und soziali! er wird das secher ganz toll mache als grosse brüeder!


ou so schön esch alles guet gsi bim US! das freut mi sehr zghöre
hets es ned so guet zeigt oder wet sech d FA eifach ned voll festlegge? bi buebe eschs ja Emmer eifacher zoms eidütig sege als bi meitli.....

het der d FA gseit ellsch weniger Sport mache? wiso denn das?

31.01.17 13:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

elea, me seits zumindest. allerdings sind die waage wo ich känne eher uf de suechi nachem usglich und nöd grundsätzlich scho usgliche

uh also dasjahr wirds ziemlich sicher no nüt mitem zweite. ich hett gern biz en grössere abstand und wenn de chli 2 wird im herbst chönd mer mal langsam afange überlegge... ich finds momentan grad recht schön wies isch

31.01.17 14:08
Lilly4 
Re: Bräute 2013

haha himbeer, fühlsch di grad chli unter druck gsetzt? muesch där vorstelle, i dem alter wo din chline jetzt isch, isch bi eus t estelle scho en monet alt gsi also 2 chind so nöch z ha isch wüki sträng aber wennis jetzt amigs zäme gsehne, wies mitenand spielet, lachet etc., unbezahlbar schlussentlich isch es für ein als familie immer perfekt so wies cho isch

elea, mir händ ja au es herbscht baby hihi obwohl ich es summer baby (zum geburis plane) viel gäbiger find bim luis hämer eifach es grillfescht gmacht, herrlich, bi dä estelle dä ar... abgfrore i däre waldhütte bin selber ja au es winter chind und meischtens a mim geburi isch MINUS weiss nöd wie viel aber wämer jetzt au no uf das achte wür das wärs ja no chch

snet, doch keis zweits büebli? ich weiss no, mini fa häts erscht gseit wo SIE sich sicher gsi isch, hät sie au immer so betont! bini aber au froh drum gsi!

31.01.17 14:09
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Hehe, bei uns geht aber niemand in unser Bad, sondern alle ins Gästebad. Von dem her ist das Problem eigentlich gelöst. Und unsere liebe Putzfrau räumt ja das Bad immer auf

Reagiert denn dein Kleiner auf Babies oder so? Ich frage mich echt ob er es nicht versteht... Wir haben es ihm schon einige Male gesagt und mittlerweile habe ich auch ein wenig Bauch bekommen. Ich sage ihm auch, dass ich ihn nicht mehr so gut heben kann wegen meinem Rücken.

Dieses Mal hat sich das Kleine nicht gut gezeigt und war in der falschen Position. Man konnte nur sehen, dass es kein Zipfelchen zwischen den Beinen hat. Letztes Mal hat sie aber Schamlippen, etc. kommentiert, nur wollte sie sich das letzte Mal noch nicht festlegen. Aber sie selbst sagt, dass es sehr wahrscheinlich ein Mädchen sei.

Eigentlich nur das Badminton, weil das eine Stop&Go Sportart ist. Beim letzten Training hatte ich aber das erste Mal ein wenig Schmerzen im Unterleib.

@himpi: Es gibt ja auch keinen Stress mit einem Zweiten. Ich glaube ich hätte auch gut damit leben können nur 1 Kind zu haben. Ich habe sogar vor dem 2. Kind mehr Respekt als vor dem 1.

@lilly: Das Outing vor einem Monat war schon zu 70% ein Mädchen...

Zuletzt bearbeitet am 31.01.17 14:13

31.01.17 14:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha neeei also unter druck fühli mi gar nöd. aber es fangt scho langsam ah dass all fröged
lilly, ich chönnts mer also gar nöd vorstelle jetz scho es baby z haa, dini zwei sind würkli mega näch zäme! mir händ scho immer gseit mir peiled eher so 3 jahr abstand ah, das wär mer am liebste. ich find eis chind scho so astrengend (also au körperlich irgendwie), ich chönnt mer momentan gar nöd vorstelle zwei so chlini zhaa. zb euse lauft ja au nonig selber, ich hett also während de komplette schwangerschaft immer eine no müesse umeschleppe... ich stell mers scho eifacher vor wenns wenigstens selber laufed

31.01.17 14:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbeer, ich han 's glück' gha dass dä luis keis trage baby gsi isch, hätter gaaar nöd gern gha, au kein grossartige kuscheli :) und mit 12 mönet ischer gloffe... suscht wärs glaubs gar nöd gange! wär t etelle s erschte gsi, ohje!! sie isch sooo en kuscheli chch nur scho das... obwohl, wär sicher glich au gange schlussentli häts bi allem sini vor und nachteil :) aber körperlich stränger isch es sicher wenns nöcher sind... hani au s gfühl! hät aber durchus au sini vorteil

31.01.17 14:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mir nimmts so wies chund und so isch es dänn au perfekt

emma, eui neu wohnig tönt haaaammer und so grooss und dänn no mitem garte! perfekt und neubaute sind doch immer schön, han also au no nie eine gseh wo wüescht worde isch
mir händ i dä alte wohnig au es bad im schlafzimmer gha, han das super gfunde! euses gäschtebad isch immer schön suuber gsi für dä bsuech, das händ mier gar nöd wüki benutzt und i euses sind au wüki nur mier, hät mer eifach türe chöne zue mache hihi ... dänn häsch i dä nacht au nöd so en lange weg bis uf s klo nei hans wüki sehr praktisch gfunde !! chasch di druf freue

 1 .. 1863 .. 3723 3724 3725 3726 3727 .. 3742 .. 3757
richtig   einfach   bearbeitet   himbeer   gspannt   wirklich   schaffe   Kollegin   eigentli   natürli   eigentlich   schnell   vorallem   Zeremonie   Hochzit   Zuletzt   irgendwie   Problem   natürlich   langsam