| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1863 .. 3724 3725 3726 3727 3728 .. 3743 .. 3757
31.01.17 15:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

elea, genau d Chuchi wird antrazit sii und überall ussert im Bad en helle Parkettbode, sicher schön, nur hämmer jetzt ganz anderi Farbe und ich wird sicher es Ziitli bruche zum mich umgwöhne

ihihi gsehn das ebe genau so wie ihr elea und lilly, denn chan mär eusi Badzimmertür zuemache und niemert gseht dri, s Gästebad isch immer suuber und ufgruumt und euses chans au mal nöd si ahah und Endi SS mite viele Pipi-Stopps... momol das passt

Snet, s isch e 4.5 Zimmerwohnig. Hett ehrlichgseit nöd denkt dass mir so schnell öpis passends findet aber amigs ischs würkli eifach en Glücksfall. So sind d Chind verschiede gäll, vilicht chunt das ja no mitem Baby,aber au wenn nöd spötistens wenns denn da isch, wird er sicher Freud ha. euse isch würkli sehr interessiert und streichlet mir au immer de Buuch, finds uu süess. Freut mi sehr dasalles guet isch mitem Krümeli.

Himbeer ihihi mir hend au de 3 Jahreswunsch gah und es werdet jetzt zimli genau 3 Jahr und zwei Summerbabies, freumi also scho ufd Geburifästli, het scho sini Vorteil im Summer, das stimmt Lilly min Ma und ich hend ja au im Summer Geburi, ahah e richtigi Summer-Familie merki grad

Danke Lilly, freuet eus würkli sehr und für eus isch EG eifach perfekt, mir gnüssets so fest.

31.01.17 15:44
elea 

Re: Bräute 2013

himbi, ja verstoh di VOLL Und GANZ! lang hani au ned so es bedürfniss gha wellis gfüehl gha ha mer send jez sones igspellts Team und sesch langsam "eifach" worde met ehm. dassi das ha welle gnüsse. mer hend eus jez au ke drock gmacht. hend eifach gseit mer lönds lo drufacho und das chendli chunt denn wenns wet :) tendenziell hemmer Emmer lieber meh als weniger abstand welle :)

lily, euse eschs s genau gegeteil, es mega tragebaby (hane jez no mega oft em Ergo). er brucht so vell nöchi... mol luege wi das denn wird. aber lang wer do gar ken platz gsi för es witers chend :)

snet, ja mer hend au es gästebad aber glich geht's Emmer weder lüt wo ufs grosse gönd... und potzfrau hemmer ebe au ned
ja genau lily, bi eus bruche au wenn de nor d gäst s gästebad Rom esch das Emmer suber blebe
ja genau Emma, s bisle die nacht esch natürli au komfortabler wenn me ned sone wite weg het

schad das nöm döfsch Badminton spele snet, aber gsondheit goht natürli vor! vorallem wenn du seisch du hesch scho es steche gha!

31.01.17 16:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

genau elea, irgendwie hani s bedürfnis nonig. also vom chopf her weissi scho dasi no es zweits wett irgendwie, aber ich ha no gar kei stress. ich rechne fest demit dasi denn scho merk wenns sowiit isch. und ja ebe, eifach mal drufacho lah... me isch ja zum glück au no 10 mönet schwanger und hät biz ziit zum sich an gedanke gwöhne :-)

ich müesst irgednwie au no mini hochzite drumume plane... also ab dem moment wo mer säged me lönds drufacho müessti immer chli usrechne bis wo ane ich überhaupt ufträg chönnt aneh und so. ah mal luege, das ergit sich denn scho.

13.02.17 10:48
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

ja so eschs mer au gange himbi, han gar ke stress gha. mer hend aber au scho Emmer gseit mer wend lieber meh als wenig abstand zwösche de chend.

ja klar bi der chunt ja no das met de hochzite dezue. do wersch ja scho Monate em forus buechet stemmt! aber wi du seisch zom glöck esch me ja denn no es momentli schwanger :)


wie gohts euch allne so? het scho lang niemert meh gschribe do

13.02.17 14:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

min maa hät letztens au mal gseit es wär halt praktisch wenn s zweite chind erst chämt wenn s huus fertig isch, so das mer quasi direkt chönd zwei chinderzimmer irichte det. mal luege, chönnt vom timing her sogar no ungefähr ufgah, aber mir lönd eus mal überrasche. s läbe laht sich ja nöd immer plane

ich glaub ich würd eifach irgendwenn e deadline festlegge bis wenn dasi afrage würd aneh und die denn halt immer wiiter schiebe je nachdem wenns ischlaht, hahaha. also ei trauig hani ja scho gmacht mit dickem buuch, isch guet gange :-)

15.02.17 11:29
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, wir müssen schauen, dass unser Thread nicht ausstirbt

@elea: Wieviel Abstand werden nun die beiden Kids haben?

@himpi: Ach, irgendwie planen kann man Kinder ja nie genau... Bei uns hat es ja ewig gedauert, bis das 1. da war und nun ist alles ganz schnell gegangen.

Wie steht es eigentlich mit dem Haus? Welchen Architekten habt ihr nun genommen?

@me: Bei mir ist momentan viel Arbeit angesagt und ich bin auch viel unterwegs. Heute Abend mache ich noch einen neuen Trainingsplan im Fitness

15.02.17 13:01
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

snet, wenn alles guet goht ond s chend blibt, denn werde si 2 3/4 usenand si. mer hend Emmer gseit zwösche 2,5 und 3johr werde perfekt

demfall goht der guet wennd magsch vell schaffe und vell onderwegs besch? das tönt jo super! :) s 2te Trimester eschs beschte i süche momentan bez vor mi äne. muss gleb nöchst Woche em Chef sege dassi ss ben, sost frogt er sech (wi letscht mol) was los esch....

himbi, Sender demfall scho witer metem plane fürs huus. genau ha wid snet au grad welle froge ober jez en Architekt gfunde hend. letschte stand esch gleb gsi woner de usgsuechet hend. aso wenn denn wördi au ned welle met emne Baby no go zögle, wer natürli scho ideal denn grad metem neue Baby is neue huus :) aber ebe wid snet scho gschrebe het, die cheibe Baby spele amigs ned so met wenn me wet plane

15.02.17 14:23
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: 2 3/4 Jahre ist ja perfekt, da habt ihr wirklich eine Punktlandung zwischen 2.5 und 3 Jahren hingelegt :-)

Naja, viel arbeiten muss ich gerade (saisonabhängig) und dazu bin ich arbeitstechnisch auch viel unterwegs. Ja, aber heute ist mir gerade aufgefallen, dass ich nur noch 4 Wochen im 2. Trimester bin Aber gestern war ich dann schon ziemlich fertig nach dem Arbeiten.

Ok, in dem Fall gehst du es bald deinem Chef sagen? Vor dem 1. Untersuch?

15.02.17 15:30
elea 

Re: Bräute 2013

wow nomeno en monet de besch scho em 3te Trimester? das goht wahnsennig zackig mönder no vell vorbereite bes zode Geburt?

jaa mi Chef und i hend das so abgmacht. bide letschte SS, wos mer soo schlecht gange esch, hani gwartet met sege bes nachem ETT. de Chef het denn nachträglich gseit er heig gmerkt wie "schlecht" i schaffe und het de eifach agno i i heig de aschess. anschinend dörf en arbetgeber ned direkt nach enre SS froge. mer hend denn abgmacht, falls es mer wedermol ned guet goht, sellis ehm doch vorher sege. er underliit de Schweigepflicht und döf/wörd denn allne andere natürli nüt sege. goht drum dass er eifach weiss was sach esch. do ich au körperlich (dosse) schaffe eschs för gwössi arbeite au wechtig dass er das weiss. eifach dass er mi ned för gförhlichs züg dud isetze.
wi gseit, am liebste wördis lang ned sege, aber mol luege wis mer denn nöchst Woche so goht.....

wenn heschs du dim Chef gseit?

15.02.17 16:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

meld mi au wieder mal... hoff es gaht allne schwangere guet und au dä nöd schwangere natürli hihi

stimmt, himbeer, für welle architekt händer eu schlussentli entschiede?

elea, muesch dänn säge wie dä abstand vo dä chind finsch? aber scho mal perfekt liets GENAU i dem bereich woner eu au im vorfeld scho gwünscht/vorgstellt händ! super!! sinder scho gspannt z wüsse was es wird?

zügle mit chind: mir sind miteme nöd mal 2 jährige und es 6 monatigs züglet sofern mer t chind am zügeltag chan abgäh gahts guet chch... alles schön iruume hät sich eifach bitz verzögeret UND mer händ die alt wohnig putze lah, das isch dänn natürli e riese erliechterig!

 1 .. 1863 .. 3724 3725 3726 3727 3728 .. 3743 .. 3757
natürli   schnell   Problem   vorallem   Zeremonie   gspannt   Kollegin   wirklich   natürlich   schaffe   himbeer   Hochzit   richtig   einfach   langsam   bearbeitet   irgendwie   eigentli   Zuletzt   eigentlich