Bräute 2013 |
|
1 .. 1865 .. 3727 3728 3729 3730 3731 .. 3744 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
23.02.17 08:40
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Guete morge zäme
Uiiii elea, han dini Gschicht i eim Zug duregläse, das isch ja öpis gsi du!!! Finds ehrlichgseit vo beidne grad echli frech dass mär unternenand bestumme het dass s Grosi jetzt halt eifach ufs Baby luegt, ich meine sie het ja eu gegenüber au e Verpflichtig wo sie sit 2 Jahr wahrnimmt, verstahns drum dass grad für e Kita gluegt hesch, isch jetzt de Chli agmolde für im Summer? Wenigstens hender eu jetzt gfunde und nach langem hin und her, passts hoffentli wieder für alli. Chani absolut verstah dasses dich mega gnervt het.
Nei, ich han no kei definitivi Antwort übercho, han eifach mal mini Wünsch güsseret, denke aber ehrlichgseit nöd dases durechunt, wenns härt uf härt chunt, wirdi eifach wieder chünde und mir wieder e Usziit mitem Baby gönne, isch ja bim Junior damals au e super Lösig gsi woni nie bereut han und voll gnosse han. Für eus chunt d Kita eher fürs Baby nöd in Frag, de Gross hetti sicher Spass aber für es Baby findis irgendwie scho chli öpis anders, aber das isch mini ganz persönlich Meinig, dezue chömet halt die höche Choste, das rendiert sich fast nüm mit eme tüfe Pensum. Mal luege, s staht alles no ide Sterne
Ohh Lilly, was sind denn das für News? Gratuliere! Hey das isch ja würkli super, hoffe ufe positive Reaktion vo dinere Chefin. Wie wirsch denn dete schaffe? Au 2 halbi Täg oder en ganze?
Gnüsset de wunderschöni Tag hüt, ich bin leider im Büro...
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1865 .. 3727 3728 3729 3730 3731 .. 3744 .. 3757
|