| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 187 .. 371 372 373 374 375 .. 2066 .. 3757
16.07.12 20:14
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Fleen... Ha dir versuecht ä pn schriebä aber irgendwie spuckts, hoff sisch glich gange....

A alli wo au no es paar kilos wei verlierä bis zur aprob und vorallem bis zur hochzyt... Mir schafe das... Und wenn nid, so gseh mir scho länger us und es ghört zu eus.... Aber bi sit hüt uf diät hoff chunnt guet....

16.07.12 20:26
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Wünsche dir vell Erfolg Schmetterling. Due dir eifach es realisitisches Ziil setzte, denn klappets au
Ich chan da zwar nid mit rede. Bi zum Glück mit guete MamiGen gsegnet, aber min Fründ het i eim Jahr 60kg abgno..

16.07.12 20:40
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Ah, da gibts au no en Treat:
http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...-12_228_24.html

Gmeinsam isch es eifach

16.07.12 20:43
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Merci sternli... Jo weisch 10 kg wäre mega schön denn bi ig nid extrem schlank aber so dass es zu mir passt und ig mini rundige no ha.... Süscht wärs nüm ig.... Dörf ig froge wie er das gmacht het? Ig ha wieder mit em schlank im schlaf programm agfange.... Und natürlich sport, aber sött no meh mache als nur zumba, leider isch s wetter fürs schwümme noni perfekt...
Schöne obe no

16.07.12 20:48
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Ja, meh sett de immer no sich sälber si.. Er het ParaMedi gmacht. Seit dir das was?

16.07.12 21:18
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Nei aber gangs mol go google... Aber wenn i im Diät tread richtig gläse ha macht das d fleen au.... Ha jo scho vo vielnä diäte ghört aber vo derä nonie.... Verschieb mol das thema i ander tread....

Liebi griessli und merci

17.07.12 16:40
CoRa 

Re: Bräute 2013

Mime:
...Cora: Mi Brueder und e gueti Kollegin vo ihm singe süsch a Hochziite, si sicher scho a 20-25 gsi und hei gueti Rückmäldige. Si "müesse" de bi mir ou...

Danke für dini Nachricht- het din Brüeder & Kollegin enHP?

17.07.12 17:12
Melanie83 

Re: Bräute 2013

Chönti ächt au die agabe ha vo dim Brüeder und Kollegin wo singed? en gueti Fründin vo mir suecht no - ich han ebe bi mir sälber es genials duo gha aber sie möcht nid die gliche wie mir gha hend willsis mir nid wett "nahmache"

18.07.12 08:50
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi zäme

ich meld mich au wiedermal da.. ich han ja momentan grad e chli andri umständ und all euses plante hets ez zimli über de hufe grüert... es gseht ja so us, dass mer min frauearzt letsch jahr gseit het ich cheng nid schwanger werde... ja guet oder? hemmer hald nüm verhüetet und es isch ja au lang nüt passiert. den hani die ganz letssch wuche so schwindel gha und bi zeme gsackt und uf eimal isch mer schlecht worde bim auto fahre.. bini da im militär zum dokter und de fragt de no ob ich schwanger sig.. neeeeei ich doch nid. naja 4 tests am samstig hends gegeteil bewise....

jezz bini scho zimli nervös und gang hüt namitag uf lausanne zum frauedokter und den erfahr ich obs erstens stimmt und wie wiit ich bin.. dases stimmt nimi schwer ah.. blibt nur d frag offe wie wit ich bi... ich vermuete das oises bebeli im februar chunt.. weiss es aber noni gnau.. drum hemmer ois ez so entschide, dass mer zivil am 20.12.2012 hürate werded und kirchlich wie plant am 13.7.13...

das git wieder es zügs.. stells mer extrem schwirig vor zhürate miteme 5 monet alte baby ade siite.. söt aber scho gah oder?

was meinet ihr? sorry isch chi lenger worde

euri zibesa =)

18.07.12 09:01
FleenM 

Re: Bräute 2013

Hey zibesa herzliche Glückwunsch!!!!! Juhu, es Chindli isch unterwegs, wie schön!

I bi zwar keis Mami, aber i denk do chönd ihr eu sicher irichte! Isch doch no schöner, denn chasch dim Chind mol verzelle, dass es debii gsi isch und mers auf uf de Hochziitsföteli gseht

I denk do chasch dich mit dinere Familie sicher iirichte, dass sie i dere Ziit uf de Chlini lueget und evt hesch jo denn au e Babysitter, wo uf de Chlini würd luege und zum bispiel denn mitem im Hotel zimmer obe isch, wenn euri Location es Resti/Hotel isch. Denn wärsch gliich dä Nöchi, bisch aber beruhigt.

Liebs Grüessli

P.S. I denk denn am 13.7.13 a eu. Mir hürotet denn ja au

 1 .. 187 .. 371 372 373 374 375 .. 2066 .. 3757
bearbeitet   irgendwie   eigentli   Problem   wirklich   richtig   einfach   Zuletzt   natürlich   langsam   eigentlich   Kollegin   gspannt   schaffe   himbeer   Hochzit   natürli   Zeremonie   vorallem   schnell