| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1865 .. 3728 3729 3730 3731 3732 .. 3745 .. 3757
06.03.17 12:29
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Ja das glaubi dass d Chind Freud hend ide Kita, s lauft au immer öpis und sie hend sicher uu Spass unterenand

Ich han hüt d Zuesag übercho für min Wiederistieg im Gschäft bin uu froh, hetts nöd denkt. Leider chani nöd ganzi 6 Mönet Muetterschaftsurlaub ha, dörf aber bis Endi Jahr dihei sii, sicher mal besser als di 14 Wuche. Und im Januar mit 20% istiege. Abem Februar den 30% verteilt uf 2 verchürzti Arbetstäg vo 9-15:30, jetzt müemmer nur no d Betreuuigssituation fix abkläre und denn hoffe dass alles guet klappet.

Sust gahts mär immerno chli glich, 17ssw und immerno täglich Übelkeit s chan nur no besser werde. Morn isch wieder Baby-TV.. freu mi so!!!

Allne en guete Wuchestart!

06.03.17 12:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh emma das tönt aber sehr guet bi dir! die verchürzte täg sind ja au cool. ich bi a mine arbeitstäg immer mega lang unterwegs.

06.03.17 14:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke himpi... bin au froh!

Gäll, isch ebe bi mir amigs au so.. de Tag fangt uu früeh a und denn no husch husch hei go choche und esse und de Chlii gaht scho wieder is Bett, hans mär mit 2 Chind drum gar nöd chöne vorstelle und eso sinds humani Ziite defür aber halt a 2 Täg. Ursprünglich hends im Gschäft ebe 40% wele aber eso hani glich mit mine gwünschte 30% chöne überzüge, defür bini a 2 Täg present, isch mär au recht

06.03.17 14:21
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbeer, so isch natürli ideal (wenn dä chli so guet mitmacht ) dänn fallts eim au eifacher wenni aber wüsst dass sie trurig sind, sich nöd wohl fühlet, chönti nüm richtig schaffe wäri mit dä gedanke nur immer bi dä chind! bi mim mami weissi aber gnüssets es meeega und händs es volls programm, mit allem drum und dra im summer schicki dänn dä luis 1x i dä wuche id waldspielgruppe (chönds mit 3) und t estelle dänn au wenn sie gnueg alt isch! das wär dänn so chli e krippe alternative

oh emma, haaaaaammer! das tönt ja perfekt!!!! freu mich sehr für dich häts so guet klappet jetzt bisch sicher beruhigt und chasch wiiterhin dini ss gnüsse und scho gli wird no züglet hihi meeega ufregend alles

me, t chind fanget jetzt a is spielzimmer gah und türe zue mache fanget ja scho frühe a

07.03.17 07:46
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zemme

snet, ja ha de erst US scho gha. alles guet gsi :)

lily, nei ha no nüt vode Kita ghört. warte mol no bezeli und de frogi mol noh ob si mer scho en gnaue itritts Termin chan sege.
ah jo wend nor 7tag chöndigungsfrist hesch denn chasch ja guet no bez warte.

Emma, SUPER hend ehr en lösig gfunde em gschäft wo för beid site so stimmt! schön sends der entgegecho! und vorallem mega toll dass ehr das jez scho klärt hend! ei sorg weniger :)
ou nei emmerno Übelkeit? das dud mer mega leid heschs denn 24/7 oder Emmer so schubwiis? wünsch der ganz fescht das es gli gli ufhört! vell spass bim US! schribsch denn ob alles guet gange esch?

07.03.17 14:14
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou waldspielgruppe oder waldkindergarte findi au öpis mega lässigs, das macht dim chline sicher mega freud lilly! ich würd ja selber gern gah, hahahaha

ui bi eus isch grad im büro mega viel los und jetz isch no de server abgläge... immer wenn eh scho kei ziit häsch chunnt no so öpis

13.03.17 08:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

So schön elea, freut mi isch alles guet gsi bim erste US

Tja die Übelkeit zieht sich das mal recht... s gaht mär meistens geg de Namittag schlecht, oft bis am Abig aber sit paar Täg ischs einiges besser, ich hoffe jetzt eifach dases langsam verbi isch. Wie gahts dir?

De Untersuech isch super gsi, euses Würmli wachst wunderbar und mir hend scho es Outing übercho s gitt nomal es Büebli mir freuet eus mega und ich bin grad voll im Irichtigsfieber bzw ich warte bis mär züglet sind und denn wirdi alles fürs neue Zimmerli bstelle/chaufe ihihi... ach das zügle, s gitt sooo viel Arbet aber mir chömet guet vorwärts

So, gnüsset s schöne Wetter oder dene wo im Büro sind, en guete Arbetstag!

13.03.17 09:42
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei das esch mega mehsam wenn das nie üfhört met de Übelkeit. het der d FA denn öpis chöne degäge ge oder möchtsch lieber ke medis neh?
ohhh en bueb! so schön das wird mega cool! euche chlii freud sech secher scho mega ned? Sender scho bezeli am öberlegge wege näme?

mer gohts soso lala. ei tag guet, ei tag schlecht ha scho en mega buch gopf und ha ke ahnig wini de no sell verstäcke be froh wenn mers denn allne mol chöned sege...

13.03.17 10:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

Nei, nimme kei Medis, s hilft wenni eifach ständig chli öpis knabbere... mit leerem Mage isches ganz schlimm. Ach nei, tuet mär leid dases bi dir au nöd besser isch, die Übelkeit isch scho recht astrengend findi. Hoffentli hesches bald dure.

Ja mir freuet eus uf eusi 2 Jungs, sie werdet sicher ganz viel Spass zäme ha ja de Chlii isch immerno total verliebt und kommentiert au jede Name vomer uflistet sin Favorit het er au scho und zwar wie sis Plüschhündli Bubi so herzig! Mir tüend eus recht schwer mit Buebenäme, en Meitliname hettemer scho gah, jetzt wirds kompliziert ahah zum Glück hemmer no bitz Ziit.

Uhhh isch mär glich gange, de Buuch isch sooo schnell sichtbar gsi, glaube ide 2. SS gahts eifach viel viel schneller. Ich han immer en Schal treit, de het de Buuch bitz versteckt. Aber mine isch au scho sehr gross, wennis mit Föteli vode 1. SS vergliche, isch das en gewaltige Unterschied I welere Wuche bisch jetzt? Bald chönders verkünde oder?

13.03.17 10:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hach, das mit dä übelkeit müssti echt nöd unbedingt si und bim zweite chamer au nöd eifach so ane ligge wämer wot ich bin immer froh gsi wenn min ma am abig nöd z spat hei cho isch und ich mich uf s sofa han chöne legge hihi... aber emma, immerhin isch es jetzt sit paar täg besser, hoffentli gahts so wiiter! und bi dier elea dämfall immer ziemli unterschiedlich? dänn häsch wenigstens au tage wo dich guet fühlsch jö und gseht mer s büchli scho? bim zweite seit mer ja gseht mers schneller (scho mal usdehnt gsi )!

emma, freu mi ja scho sooo eue zweiti prinz dänn dörfe z kennelerne sooo herzig!!! und dä v. freud sich ja scho jetzt mega gäll? meeega herzig!

mir händ letscht wuche euse erscht richtig umfall gha, t estelle isch vom sofa uf dä salon tisch (tischkante) gheit das hät uuuuusgseh, hilfe!!! aber schlussentli schlimmer usgseh als es wüki gsi isch... aber ich ha natürli glich en riese schock gsi mein gott!!! und dä luis au, hät immer gsrit, nei mami gahn mit dä estelle hindere is zimmer go umelaufe hät sie nöd chöne aluege hehe

 1 .. 1865 .. 3728 3729 3730 3731 3732 .. 3745 .. 3757
eigentli   natürlich   himbeer   richtig   eigentlich   wirklich   irgendwie   Hochzit   gspannt   Zuletzt   Problem   vorallem   schaffe   Zeremonie   natürli   langsam   schnell   einfach   Kollegin   bearbeitet