Bräute 2013 |
|
1 .. 1867 .. 3731 3732 3733 3734 3735 .. 3746 .. 3757
|
|
|
|
20.03.17 13:00
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hoi zäme
Lilly ooh das tönt schön mit euem Wuchenend in Verona, bin no nie gsi aber Italie isch immer e gueti Wahl
Elea ich han uf Empfehlig vode Lilly au die Tröpfli gah han also au gfunde dases hilft aber wenns denn heftig wird, denn hilft nüm viel han vorher au s Buech Hypno Birthing gläse gah, das het mir d Angst vor de Geburt recht abgno, s ganze als öpis natürlichs und normals azluege, dass vorher d Fraue alleige dihei gebore hend etc. und alles ohni Medis und Hilf gange isch, und sich während de Wehe uf gwüssi Pünkt zkonzentriere, das het mir uu guet ghulfe d Wehe zverschnufe. Find en Kurs aber definitiv ztüür.
Uiii elea das tönt mega schlimm mite erste Geburt vo dinere Kollegin zum Glück het sie defür sone schöni 2. Geburt dörfe erlebe. Danke für de Tipp, wirds s nöchst mal bide FÄ aspreche, was sie dezue meint, dasi mi au langsam psychisch chan druf vorbereite.
Danke, mite Übelkeit isch jetzt viel besser, nur no amigs am Abig echli aber nüm täglich und nur no liecht. Wie gahts dir?
Zuletzt bearbeitet am 20.03.17 13:08
|
|
|
|
20.03.17 13:38
Emma13
|
Ahaha ich hans sogar mim Maa gseit gah, "gäll falls ich scho halbe weg bin vor Schmerze und nüm rede chan, denn seg du ihne das ich DIE Tröpfli will"
Ja s Buech han ich guet gfunde, ebe eifach nur scho zum d Geburt vomene andere Blickwinkel azluege, klar het mär Respekt devo, Angst und weiss nöd was eim erwartet, bim lese vom Buech han ich eifach sehr e guets Gfühl übercho dases doch eigentli s normalste uf de Welt isch und das (falls alles sowiit i.O. isch) nüd gegere Spontangeburt spricht. Ok, bi mir isch denn alles andersch cho aber ich glaube s isch glich guet für gsi de Chopf
ihihi ja mär vergisst d Schmerze, sust het ja niemert es 2. Chind
Danke danke danke, bin also au mega froh, s isch jetzt lang gange aber jetzt gahts mär guet Ohh wie schön, freut mi sehr dases au bi dir scho viel besser isch!! Jetzt chasches afange gnüsse und bald au verkünde oder?
|
|
|
|
|
|
|
28.03.17 08:09
snet
|
Guten Morgen Miteinander
@elea: Jep, dieses Thema blende ich mal für mich komplett aus. Aber eben, ich spüre den Kopf immer noch klar oben, eine Drehung hat gerade nicht stattgefunden.
Hast du diese Woche ETT? Bin ja gespannt wie euer Umfeld reagiert. Hoffentlich etwas enthusiastischer als unseres (zumindest die Eltern)
Ja, jetzt müssen eigentlich nur noch andere Lampen aufgehängt werden und dann sind wir durch. Natürlich noch die Deko fürs neue Zimmer, aber die Möbel stehen ja alle drin.
@Emma: Habt ihr den Umzug gut überstanden oder seid ihr noch dran? Manchmal frage ich mich auch, ob wir umziehen sollen, aber eigentlich haben wir genug Platz. Wenn sich mal etwas ergibt, werden wir wohl zuschlagen, aber im letzten 1/2 Jahr habe ich kein Immobilieninserat gesehen, dass mich gefesselt hätte, weder zur Miete noch Eigentum.
In unserer Überbauung gab es eine Wohnung, die uns interessierte (zur Miete), aber die ist nun zum Kauf ausgeschrieben und das zu einem absoluten Fantasiepreis.
Das Zimmer fürs Baby ist eigentlich noch nicht gemacht, resp. M. hat alles neue Möbel und ein neues Zimmer gekriegt und das steht. Das zurückgebliebene Zimmer hat einfach noch die Babymöbel drin, aber noch keine Deko.
|
|
|
|
1 .. 1867 .. 3731 3732 3733 3734 3735 .. 3746 .. 3757
|