Bräute 2013 |
|
1 .. 1868 .. 3734 3735 3736 3737 3738 .. 3748 .. 3757
|
|
|
10.04.17 14:45
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Himbi du glücklichi, bisch ja immer unterwegs! Schön hesches gnosse. Oje isch er chli beleidigt gsi und het dich drum extra wele wach bhalte? Nei, mir merket de Vollmond eigentli nöd bi eusem Chline bzw. chanis nöd ufs schlafe zruggfüehre...
elea, hoffe die Situation löst sich glii emal.
ihih nei, 30 Grad bruchi jetzt au nöd aber so schöni Früehligstäg, da chönti mi drahgwöhne.. find das so gmüetlich. Aber ufd Ostere gsehts ja leider scho wieder nüm so guet us
Danke, s gaht mär tiptop, han eigentli Null Beschwerde, chan mi überhaupt nöd beklage nur findis amigs schad dasi d SS nöd so chan gnüsse, eifach will di 2. SS so "nebet bii" lauft, hans ide 1. viel bewusster chöne gnüsse und jetzt ligi am Abig amigs im Bett, gspür es Trittli und denke "ouuu ja, du bisch ja au no da" s isch eifach zviel Action tagdur dasi mir bewusst chönti defür Ziit neh. Defür isches mitem Grosse grad uu schön, er freut sich mega fest ufs Baby und mir suechet alli zäme no nacheme Name er tuet sich aktiv mitbeteilige und das isch halt scho mega herzig das er d Schwangerschaft so guet chan miterlebe. Mite neue Wohnig bini au d Kinderzimmer vode Chind neu am irichte, s brucht aber no chli Deko und Schniggschnagg. Wie gahts dir? Übelkeit?
|
|
|
|
12.04.17 08:23
snet
|
Guten Morgen Miteinander
@Emma: Ja, das ist ja wirklich ein guter Preis für so eine Wohnung! Wir bezahlen etwas weniger als ihr, aber haben auch keinen Einstellhallenplatz. Ich dachte aber, dass ihr nicht in der Stadt wohnt oder täusche ich mich? Bei uns in der Stadt muss man für eine "anständige" 4.5 Zimmer Wohnung schon mit 2'500 rechnen, es gibt aber auch günstigere Angebote, aber dann ist man halt eher in den weniger tollen Quartieren.
@elea: Nein, ich habe keine Ferien mehr bis zum errechneten ET. Ich hoffe mal, dass ich dann ab Juni nicht mehr arbeiten gehen muss... Aber irgendwie mag ich nicht so recht bei der FA jammern. Ich habe noch viele Ferientage, aber die will ich nicht einfach schon vor der Geburt aufbrauchen. Mein Mann ist ja sowieso selbständig, er kann ja "Ferien" beziehen, wie er will, resp. wir führen gar nie Buch darüber (über Stunden oder Ferien).
Ich werde nach den Osterferien mal einen Termin mit der Hebamme abmachen. Hypnobirthing ist gar nichts für mich, auf so "Gspürsch-mi" Sachen kann ich mich so gar nicht einlassen.
Schön, dass die Betreuungssituation sich entspannt hat. Ich finde es schon lustig, dass die Schwägerin ständig Forderungen stellt, aber noch nicht mal das Gespräch mit der "Betreuuerin" sucht.
@himpi: Ich war vor ein paar Jahren in Belgrad um Ostern und mir hat es auch sehr gut gefallen. Es war aber auch sehr schönes Wetter.
@me: Wir haben heute Hochzeitstag.
|
|
|
|
|
|
|
20.04.17 08:54
Emma13
|
Hoiiii zäme
@snet ah nei, mir wohnet nöd ide Stadt Züri, eifach imene chlinere Städtli 20min vo Züri aber s het sich da so gmacht ide letzte Jahre, grosse Coop, 2 Migros, Manor, H&M etc., neui Quartier sind entstande und halt super Verbindige zu Züri dases halt recht tüür worde isch zum wohne, defür aber au sehr konfortabel
Ich verstahn, dass langsam nüm möchtisch schaffe, denke das sötti ja au keis Problem si, dass es paar Wuche vor ET chasch chrankgschriebe werde. Muesch ja nöd jammere aber halt eifach säge dass nüm so magsch und froh wärsch wenn denn und denn chöntisch ufhöre. Ich han ide erste SS sehr e taffi FÄ gah wo nöd so eifach Zügnis usgstellt het, han aber glich 4 Wuche vor ET dörfe ufhöre und das het mir würkli uu guet ta. Hoffe dasi dasmal au ca. im Juli chan abschlüsse.
@elea phuuuu was für es Züg mit dinere Schwögerin das ganze hin und her... aber hey, hauptsach s het sich jetzt erledigt, und es tönt jetzt super so. Hoffe s blibt au debi und das ihr das endli chönd als abgschlosse aluege.
Ja du hesch recht, wo's mir no schlecht gange isch, isches natürli presenter gsi, jetzt gahts mär au guet und willi halt de ganzi Tag beschäftigt bin, hani gar nöd würkli Ziit zum drahdenke, isch wohl au normal. Aber jetzt gspüri s Chline langsam stärker und das isch uu schön. ihihi ich glaube am Chline isches zimli egal öbs es Meitli oder Bueb gitt, er freut sich eifach ufs Baby und seit jetzt scho das er ihm denn d Autöli gitt zum spiele und so... ihihi nimmt mi Wunder öbs denn so blibt wenns uf de Welt isch
Ou nei, das tönt nachere heftige Magedarmgripp bi euem Chline, das tuet mär leid, s isch amigs uu schlimm bide Chind, hoffe ihm gahts besser und ihr werdet verschont. Mir hends das Jahr au scho gah, sind mal im März alli zäme es paar Täg nachenand chrank gsi, churz aber heftig.
So, allne en schöne Tag.
|
|
|
02.05.17 16:57
snet
|
Hallo Miteinander
Es wurde ja schon lange nichts mehr geschrieben.
@elea: ja, 4 Jahre schon! Unglaublich.
Ich habe meine FA heute gefragt in wiefern ich mich auf die Geburt vorbereiten soll. Sie findet den Himbeerblättertee gut, haltet aber nichts von der Dammmassage. Den Epi-No findet sie auch gut, aber das möchte ich eigentlich nicht machen. Und sonst findet sie auch nicht, dass ich mich detailliert damit auseinandersetzen muss.
Sind bei euch alle wieder gesund?
@emma: achso, ok. Ja in ZH ist halt alles etwas teurer. Habe sogar letztens eine Wohnung in Küsnacht ZH ausgeschrieben gesehen und 3.5 Zimmer für 2'700 fand ich schon viel.
Ich wünsche mir irgendwann noch eine grössere Wohnung, bin aber überzeugt, dass sich in ein paar Jahren etwas ergeben wird.
Hehe, meine ehemalige FA war krass drauf, sie hat mich bis zum Schluss nicht krankgeschrieben. Trotz zig Beschwerden.
@me: also ich hatte heute mal wieder einen Arzttermin und es ist alles in Startposition. Ich muss nun noch 5h pro Tag arbeiten, auch weil mir oft schwindlig und übel wird. Damit ist auch sichergestellt, dass ich nun nicht mehr auf auswärtige Kundentermine gehen muss. Noch 6 Wochen bis zum ET.
|
|
|
|
1 .. 1868 .. 3734 3735 3736 3737 3738 .. 3748 .. 3757
|