| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 187 .. 372 373 374 375 376 .. 2067 .. 3757
18.07.12 09:02
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ahja und für all wo denked ich freu mi nid ufs baby.. mol scho aber wen mer im glaube lebt das mer nie chan es chind ha isch de erst moment scho chi en schock.... aber mer freued eus

18.07.12 09:06
Nemo 

Sali Zibesa!
Aber das isch doch eigentli e schöni nachricht. ihr händ ja sicher es chind welä, suscht wär ja d'frag gar nie uscho, ob du schwanger chasch werde oder nöd. darum freu dich doch, isch e wunderschöni sach!!
das mit em hürate und em baby wo ersch 5 mönät isch, isch e absoluti istelligsssach. ihr chönd ja s'baby die ganz ziit de debi eha, das heisst ja nöd dass du ufs chind muesch ufpasse. glaub mir, es wird so viel lüt ha wo sich ums chline freiwillig wänd kümmere. wenn du no stille tuesch chasch ja d'milch abpumpe und denn chan öper ander em chline de schoppe gä. und öpis anders we trinke und schlafe macht ja es 5 monatigs noni wükli...
ich wür mir da nöd all zu grossi sorge mache. mir händ am hochziit vo minere fründin au vomene päärli die chli debie gha (isch 4 mönet gsie) und sie hät das super gmacht. zwüscheddure han ich ihre de schoppe gä und denn hät sie wieder schön im wägeli gschlafe. das isch perfekt gsie. sie isch am ganze fäst au debie gsie bis am morge am eis. sie hät de ganzi lärm gar nöd interessiert und hät im egge im wägeli die ganz ziit friedlich pfused. wenn mer nöd all zu kompliziert iscch,d enn klappet das tip top.
und für die schöne föteli chasch denn s'baby no uf de arm no, isch doch wunderschön!!
ich freu mch für dich, hoffe es isch alles in ordnig wennt szum dökti gasch!!
ganz en schöne tag!
nemo

18.07.12 09:27
bergeri 

Hallo Zibesa

Das glaub i diar das das a Schock isch wema meint ma chön nid schwanger werda und nocher wird. Also i stella miar d'HZ mitem Baby schön vor, schliasslich het jo nid jeda z'Baby schu uf da Hochzitsfötali druf

Und wia schu gseit worda isch du chasch das sicher aso irichta dass während dr Trauuig d'Grosseltera luagen und nocher chasch jo immerno öppert froga obs z'Baby nochem apero abholen damit iar fiira chön...

18.07.12 09:35
Nussbaum 

Guten Morgen zusammen

Ich bin neu hier und wollte mich kurz vorstellen. Wir kommen aus dem ZH Unterland und haben 3 Töchter. Heiraten werden wir am 12.12.12 zivil und am 13.7.13 dann kirchlich. Haben bis jetzt das Zivile organisiert und die Kirche sowie den Pfarrer. Nun sind wir auf der Suche nach einer Location für unser Fest im Juli. Ist nicht so einfach, hat doch schon viele Anbieter die ausgebucht sind. Wir suchen einen Bauernhof mit der Möglichkeit für einen tollen Grillabend, Restaurant kommt nicht in Frage da wir 15 Kinder am Fest haben und es auch für sie ein toller Tag werden soll.

Liebe Grüsse

Natalie

18.07.12 09:42
schmetterling84 

Liebi Zibesa

Glaub mir vertöh alli warum du im erschte Bitrag chli schockiert klunge hesch, aber das isch jo au verständlich.. Ig bi au no kei Mami und au nid uf em Wäg drzue... Aber ig cha dini situation chli nochefühle... Mi schwöschter isch au schwanger und hürotet nechscht Monet... Drmit s chind grad em Papi si name animmt.. Sie wei au nächscht joohr denn chilchlich hürote und hei zerscht au wellä d Taufi glichzytig mache, aber es isch ihne ä zgrosse stress und vorallem, ig bi Trauzügin und Gotti und ig ha ihre ganz ehrlich gseit, dass das ä rise stress git für mi, will ig a dr Hochzyt will mini pflichte als TZ wohrneh und zwar richtig und denn muess i no gotti si und mi ums schätzeli kümmerä? das goht eifach nid... Si isch denn dr gliche Meihnig gsi... schliesslich ischs em Paar si Tag.. und d Taufi im chind sis... Wenn dus denn trennsch chasch jo denn am Hochzyt guet uf d Dienscht vom Gotti/Götti zruggriefe.. die luege sicher gärn zum chline... ebe und mit 5 Mönet pfussts sicher und dir chönned ruhig fierä und wenn das chline denn do isch gits sicher gaaaanz viel Grossmamis und Grosspapis und tantis/unkle und kollege wos es wieli zu sich nähme...

Wünsch dir hüt bi dr Untersuechig viel glück...

18.07.12 09:46
Daninici10

nicht registriert

@zibesa: also i stell mir das au wunderschön vor und muesch luege do rissed sich alli drum uf eues baby ufzpasse.

@Nussbaum: herzlich willkomme. ui das wird sicher e cools fescht mit so viel chind. i kenn mi leider nöd so guet us mit lokalitäte im züri unterland, aber falls mir was in sinn chunt meld i mi

@me: mir händ etz glaub alli wichtige pünkt. sit gester au üsi fotografin. da sie us em rhintal chunt hämer sie kurzerhand as ess im dolder zh iglade und sie freut sich mega. sie heg scho immer mal döt ane wölle

18.07.12 09:47
schmetterling84 

Hallo Nussbaum

Herzlich willkomme bi eus... Läck dr 13.7.13 isch jo voll s beliebte Datum... bisch glaub scho die Dritti oder gits no meh wo denn hürote? Mir hürote am 29.06.13... Locationmässig cha dr leider im Züribiet nid helfe... falls dir im Baselbiet weit fiere gsehts scho besser us

Hürotet eigentlich au no öbber am 29.06.2013??

18.07.12 09:48
FleenM 

Nussbaum

Hallo herzlich Willkommen! Wow, da habt ihr euch tolle Daten ausgesucht, vorallem fürs kirchliche. Wir heiraten auch am 13.7.13

Zibesa:
Ist doch klar, warst du zuerst geschockt, ist ja wirklich speziell, wenn man nicht damit rechnet, schwanger zu sein und es dann doch klappt. Ich drück dir die Daumen für die Untersuchung und halt uns auf dem Laufenden!

18.07.12 09:49
Daninici10

nicht registriert

guete morge schmetterling

du häsch ja grad e mega spannendi zit vor dir. soo schön
isch denn dini schwöö au gad bi dir trauzügin?

@all: wür mi au wunder neh ob nomol öper a üsem tag hüratet am 30. märz?

18.07.12 09:51
FleenM 

Jo, jetzt simmer scho z'vierte am 13.7.13, wenn mi nid alles tüüscht

Sterndli04
Zibesa
FleenM
Nussbaum

1 .. 187 .. 372 373 374 375 376 .. 2067 .. 3757
himbeer   richtig   natürli   eigentli   schnell   eigentlich   Zeremonie   irgendwie   langsam   vorallem   schaffe   wirklich   einfach   Zuletzt   bearbeitet   Kollegin   Hochzit   Problem   gspannt   natürlich