Bräute 2013 |
|
1 .. 1870 .. 3738 3739 3740 3741 3742 .. 3750 .. 3757
|
|
|
|
12.06.17 11:23
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Cool himpi, gnüssets demfall in Savognin!
Elea, ja het würkli guet ta und s isch ebe glich no schön wenn mär die letzte Ferie zdritte bewusst chan gnüsse, di nöchste werdet denn zvierte sii Wenn gönd ihr uf Dänemark?
Danke, gaht mär tiptop, chan mi zum Glück überhaupt nöd beklage, hoffe s blibt no lang eso. Ich schaffe no mini 50%, gaht au no ganz guet, han jetzt aber im Gschäft gseit dasi no bis Mitti/Endi Juli wird schaffe und denn aber gern möcht ufhöre, möcht scho no (im beschte Fall) es paar Wuche für mich ha bevors denn losgaht, hoffe dasi denn au es Arztzügnis überchume
Oh wie schön, freut mi sehr dass so zwäg bisch und s Würmli guet wachst und scho so aktiv stramplet ihihi wunderbar die Trittli, ich gnüsses au mega, grad geschter Abig hani so müesse grinse, de Chlii het uu lang de Hitzgi gah und min Buch het nur no grüttlet wie fassts din Chline/Grosse uf? Verstaht er scho dass es Baby chunt?
|
|
|
|
|
|
12.06.17 14:01
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Elea ohh demfall au scho bald, gnüssets denn ganz fest ihr 3 inkl. Buchbewohnerli
Genau, möcht gern eifach no es paar Wuche Ziit ha zum abefahre und de Chlii no ganz allei gnüsse, wenni drah denk das er grosse Brüeder wird und denn au bitz chürzer trette muess, wirdi grad emotional... die cheibe SS-Hormon
Nei, ich han kein Geburtsvorbeitigskurs meh bsuecht, hans jetzt au nöd für nötig empfunde. Han ide erste SS eine gmacht und de au recht informativ gfunde aber ganz ehrlich, während de Wehe denksch denn wohl au nöd zrugg und machsch und schnufsch wie's ders dete erklärt hend und ich denke als Zweitmami weiss mär jetzt ja, abgseh vode Art vo de Geburt, wie was meh oder weniger lauft, wenn also nöd so Lust druf hesch, denn glaubi langet de Crash-Kurs vom erste Mal und dini gsammlete Erfahrige als Mami.
Oh ja ich gnüsse die Trittli au sehr, obwohls amigs scho fast bitz weh tuet
Jöö so herzig eue Chlii, denn freut er sich ja scho richtig, sone herzigs Alter findi zum d SS vom Mami miterlebe, er wird ganz sicher en stolze grosse Brüeder mine frögt scho ganz ungeduldig wenns denn endli August isch, s isch doch jetzt langsam warm worde!! (han ihm immer gseit, s Baby chunt im August, wenns denn warm isch und sunnig )
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1870 .. 3738 3739 3740 3741 3742 .. 3750 .. 3757
|