Bräute 2013 |
|
1 .. 1872 .. 3741 3742 3743 3744 3745 .. 3751 .. 3757
|
|
|
25.07.17 14:16
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hoi zäme
Danke, de Termin isch gester tiptop gsi scho komisch zwüsse dases de letzti gsi isch... Euses Büebli wachst und stramplet und s Fruchtwasser isch au gnueg. Und yesss ich bin ab nächst Wuche chrankgschriebe worde, dh ich schaffe am Dunstig s letzt mal für das Jahr
Elea freut mi mega dass sich s Baby dreht het verstahn dini Erliechterig, jetzt hoffi ganz fest, dass du e wunderschöni natürlichi Geburt dörfsch erlebe. Und natürli freuts mi dass au sust alles guet isch.
Snet vilicht churz zu minere 1. Geburt, det hets en Geburtsstillstand geh bi 10cm offenem Mumu und 12 Stund Wehe (2 Stund devo heftigi Presswehe), s Chöpfli isch eifach nöd abecho und irgendwenn het mär denn en Not-KS müsse mache. Nach de Geburt hani es Becke-MRI gmacht und det het mär gseh das ich sehr e schmals Becki han und e natürlichi Geburt eher schwierig isch (Becken/Kopfmissverhältnis) drum het mir d FÄ au für die Geburt nöd grossi Hoffnige gmacht. Je chliner s Baby isch, desto besser stönd d Chance, wobi min Sohn ja keis übertriebe grosses Baby gsi isch, das Baby wird jetzt öpe ähnlich geschätzt (ca 3500gr Geburtsgwicht). Drum het mär de KS agsetzt, überträge wär sowieso e schlechti Idee und wenn s Baby vor de 39.ssw spontan chunt denn probier's zerscht spontan, wär mär immerno lieber als en KS. Aber ja, mir werdest denn gseh... sorry isch chli lang worde
Freut mi het din Grosse so Freud am Schwösterli sicher uu herzig sie beidi zäme zgseh.
|
|
|
|
27.07.17 17:50
snet
|
Re: Bräute 2013
@lilly:na das klingt ja super bei dir. Ich finde das Arbeiten auch einen guten Ausgleich. Vor allem weil man nicht daran denken muss, was man noch alles mitnehmen muss :-) einfach los mit der Handtasche und fertig.
Um 22 Uhr abends wurden die Wehen stärker und um 24 Uhr waren wir im Spital. Die Wehen kamen dann alle 3 Minuten. Leider kam die Kleine aber nie ins Becken runter und ich war morgens um 9 Uhr erst bei 2cm, trotz Wehentropf. Dann wurden die Herztöne bei den Wehen jeweils so schlecht, dass man einen KS machte. Die Kleine war ein Sterngucker und das Fruchtwasser auch schon grün, sie kam leider nicht runter durch die falsche Position.
@emma: schön, dass du nun noch ein paar freie Tage hast.
Das mit deiner Geburt hatte ich gar nicht mehr im Kopf. Ich glaube ich würde mich wahrscheinlich gar nicht erst trauen es spontan zu versuchen. Ich hätte nur nie gedacht, dass ich so lange auf die Geburt warten musste, wobei es ja sogar schon das Zweite war. Aber es wären perfekte Masse für dich gewesen: KU33.5cm, 3.2kg.
@elea: ja, er ist jetzt immer so viel um die Kleine rum, ich dachte echt, dass er es nicht realisert während der ss, aber da habe ich mich geirrt.
Ja, ich habe heute einen 500.- Babymüllergutschein vom Geschäft bekommen.
@me: so schön, die Kleine schläft seit 5 Tagen von 24 bis 8 Uhr morgens.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1872 .. 3741 3742 3743 3744 3745 .. 3751 .. 3757
|