Bräute 2013 |
|
1 .. 1874 .. 3746 3747 3748 3749 3750 .. 3757
|
23.01.18 14:13
himbeer
|
Re: Bräute 2013
hahaha treuhandfötzel... also ich bin froh, gibts leute, die drauskommen :-) wer ist denn arbeitgeber und wer arbeitnehmer, wenn ich eine einzelperson bin? das total muss ich ja dann so oder so selber bezahlen, nöd?
ich glaube, sie hat chf 1000 gezahlt für ein möbel. ist aber gross, mit 4 schubladen und wurde direkt unter das lavabo gebaut, mit silikonfuge etc. sehr hübsch geworden. sie konnten farbe etc alles wählen. ich könnte mir gut vorstellen, dass ein nachmieter hier noch etwas übernehmen würde.
ich kenn das mit den männern... meiner mag auch keine veränderungen ;-)
ich glaube, die wand selber ist dann 1 meter. kommt ja auch draufan wie die brause eingestellt ist, das wasser kommt dann mehr von oben als so schräg. und die öffnung zum reingehen ist am rand, wenn da mal ein paar spritzer sich rausverirren, ist es auch nicht schlimm.
wir haben sichtbeton an den decken und eben gussbetonböden. im wohnzimmer und den schlafzimmern hätte ich dann schon gern parkett, aber so allgemein bin ich mega fan. man sieht kein brösmeli, man kann gut saugen und aufnehmen und es gibt keine fugen. ist halt optisch geschmackssache.
|
|
|
|
|
|
30.01.18 07:51
snet
|
Das klingt echt super pflegeleicht! Bin gespannt wie das dann am Ende ausschauen wird. Ich denke nicht, dass wir überhaupt jemals bauen werden oder Eigenheim besitzen. Jänu, müssen wir uns halt damit zufrieden geben, was wir haben. Ich werde meine Ohren weiterhin offen halten :-) Gestern beim Spazieren habe ich ein schönes Haus gesehen, mal herausfinden wem das gehört.
Das ist schon so, dass schlussendlich du die Beiträge zahlst. Bei der AHV kommt das ja nicht so drauf an, aber beim BVG (dass du als Einzelfirma nicht hast), kannst du z.B. einen anderen Verteilschlüssel legen (z.B. 30:70) und dann über die Firma flott für die Altersvorsorge einzahlen und so bringst du dann gleichzeitig auch den Jahresgewinn runter, damit du nicht so viel versteuern musst. Der Steuersatz für juristische Personen ist sowieso viel günstiger als dann für natürliche Personen wo dein Gewinn aus der Einzelfirma mit dem Einkommen deines Mannes zusammengerechnet wird. Und dann schütten wir auch noch Dividende aus, welche wiederum nicht der AHV unterliegt und nur teilbesteuert wird. Sorry, ich hoffe das hilft dir einigermassen weiter
|
|
|
|
|
|
|
21.02.18 22:06
himbeer
|
ich bi schochli öpper wo gern sicherheit hät elea, ich muess chöne miteme freie chopf a sones projekt ane. min maa hät jetzt gester no e riiiiiese exceltabelle mitem budget für 2018 und 2019 gmacht zum luege, öbs es halt au würd verchrafte, wenn ich während ere zweite schwangerschaft nöd so viel chönnt biistüre wie jetzt. eus fehled no es paar zahle und denn wüssed mer meh, aber es gseht eigentlich bisher nöd mal so schlecht us.
morn händ mer namal es riese meeting bim architekt, mal luege. isch sicher wieder viel neus passiert, ich freu mi scho. aber vo mir us chönnts also au scho fertig sii, das huus... parkett i de chuchi händ mer vorher au gha i de mietwohnig. er liided halt det scho recht. ich glaub aber, mir händ i de chuchi und im essbereich eh öpis unkomplizierts welle. jetzt händ mer en betongussbode und ich bi recht fan vo dem. am liebste hetti i dene bereich und i de bäder au so öpis, mal luege.
oh gratulation zum job! das tönt ja super bi dir. ich fänd halt sonen 20% fixjob plus mis eigene projekt super, aber das findsch ja praktisch nöd. ich bhalte mal d auge offe :-)
|
|
|
22.02.18 09:51
Emma13
|
Guete morge mitenand
Min Muetterschaftsurlaub isch au verbii und ich höckle wieder im Büro und gnüss mini Freiziit euse Chli Spatz isch scho 6,5 Mönet alt und eifach sone herzigs Baby, di erste Zähnli sind cho und er dreiht und trüllt sich hin und her, eifach süess sis stolze Brüederli isch scho en grosse Bueb, ide letzte Mönet het er soviel Fortschritt gmacht und mir hend eus vo Windle und Nuggi verabschiedet de Arbetsstart isch guet gange, am Afang recht härt gsi zum de Chli abgeh aber beidi Kids machets super und das fallt mir drum au viel eifacher.
Elea schön klappets au bi eu so guet und wow, gratuliere zum neue Job! Das isch jetzt aber schnell gange. Freut mich sehr für dich und au dass de Neustart wagsch nach so langer Ziit bim gliche Arbetgeber, das wird sicher lässig öpis neus dörfe zmache, neu Arbetskollege kennelerne und de Arbetsweg isch ja Luxus Wie hender jetzt eigentli d Betreuuig glöst, gaht de Gross id Krippe?
Snet ach, das verstahni mite Wohnig. Mir hend ja letzt Jahr sonen Glückstreffer gah mit eusere und wohnet jetzt scho bald es Jahr da und mir gnüssets so, eifach alles super. Aber eigentli isch euse Wunsch mal öpis eigets zchaufe aber wie du seisch, sind d Priise im Moment so höch, da het mär als jungi Familie fast kei Chance. Mir bhaltet d Auge offe aber insgeheim hoffi duurts glich es Ziitli, mir wohnet jetzt ime super Quartier mit viel Chind und de Chindergarte isch 100m entfernt, dh ich chönt am V. vom Sitzplatz us zueluege wie er in Chindgsi lauft Min Maa hofft defür dass mär bald öpis zum chaufe findet... mal luege
Himbeer wow so schön laufts bi dir so rund. Stell märs uu spannend vor mitem baue und glii gahts ja scho los. Wie toll mit dim neue "Nebejob", eifach schön dass sich alles so guet ergitt und vorallem dases dir so Spass macht. Wenns so guet lauft, chönds ja, vorallem mit eme 2. Chind en super Hauptjob werde, Hobby und Job verbinde gaht ja nöd oft, das wär ja echt en Traum.
|
|
|
|
1 .. 1874 .. 3746 3747 3748 3749 3750 .. 3757
|