| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 188 .. 373 374 375 376 377 .. 2067 .. 3757
18.07.12 09:58
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@zibesa: Schön das es bi Dir fröidig tönt, Di erscht Bitrag wäg am Nachwuchs het nit gad so fröiidig tönt, aber jtzt isch klar!! Hoffe es geit nech guet, u aues Guete bir Untersuechig hüet. U haut üs uf am nöiischte Stand!
I gloube nit, dass es es Betröiigsproblem wird gäh am Hochzyt, i würdi eifach luege das öber "verantwortlech" isch, u das sechs Chline de ou a die Person gwanet isch, nit das es de "frömdelet"...

@Nussbaumm: Härzleche Willkomme!! Aber vorsicht, sForum het Suchtpotenzial!! Mir hei im fau ou e Gwundernaseliste...

@13.07.13: Was hets mit däm Datum ufsech??

18.07.12 10:01
FleenM 

Re: Bräute 2013

LuLa

Also bi eus sinds d'Zahle 13 und 7, wo eus scho di ganz Ziit begleitet. Und im 2013 simmer au gad 7 Johr zämä. Trifft sich irgendwie immer so

18.07.12 10:19
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Daninici:
Jo si isch au bi mir trauzügin... Isch halt mi schwöschterli und eus isch vo afang a klar gsi mir si gegesitig TZ, wäre bedi entdüscht gsi wenns anderscht wär.. .. Jo sägs nid, also um Spannig cha mi das Johr nid beklage.. Ig wird Gotti, Trauzügin, ig hürot selber nächsct Joohr, mir baue... denngits no das Negative wäg mim Mami (chunnt aber langsam guet)..

13.07.13 zum Glück isch ä Samstig ...

18.07.12 10:27
Reebee 

Re: Bräute 2013

@nussbaum

herzlich willkommen :) mir fällt gerade ganz spontan jucker farmart ein, allerdings sind die im züri oberland. da hats auch für die kids was dabei ;)www.juckerfarmart.ch/

18.07.12 10:29
FleenM 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
13.07.13 zum Glück isch ä Samstig ...

Joooooo

18.07.12 11:16
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: ihr baued? tönt interessant.
aber das mit dim mami gfallt mir nöd. hoff es isch nöd allzu schlimm!?

18.07.12 11:44
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Daninici: jo mi schatz isch selbständig sit 3 joohr und d Werkstatt wo er igmietet isch, platz us allne nöht... Jetzt hei mir Land gchauft und bau e grossi Carrosseriewerkstatt aber ohni Wohnig.. Hei ebe s Huus vo mim Grossmami wo mir übernehme... solang wohne mir i euser wohnig und hei denn ebe zobe eusi Rueh.

Jo mis Mami isch sitemenä Joohr Gsundheitlich agschlage... Sie hei sä a dr Schultere operiert, denn het si schins Artrose i dä Fiess und mit de Chnü isch au nid guet und d Hüft..und isch glofe schlechter als mi 84 jährigi Grossmuetter... und denn isch si paar mol zämmä gheit.. Irgendwenn hei mri denkt das chas jo nid si, si isch 55 und schlank... Isch sit mir uf dr Wält si Huusfrau und muess nid wirklich chrüpple.. Mi Unkel wo Arzt isch het denn gmeint si söll zum Neurolog do cha öbis nid stimme.... Und promt het si ä Zyschte im Kopf gha und die het ihre dr Kanalblockiert wos Hirnwasser ablauft.. Jetzt isch si operiert worde und isch i dr Reha... S goht ihre guet usser s Kurzzytgedächtnis.. Aber das chunnt alles wieder... Und mir freue eus eifachwenn s Mami wieder die alti wird..

18.07.12 12:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: wow es ganzes hus für eu so schön. mir zügled im august in e neui wohnig. müend aber no einiges striche. mal luege wie i mi als moler mach

ui nei, do het sie einiges duregmacht freut mi das sie uf em weg zur besserig isch.
wünsch dim mami alles gueti und hoff das sie sich bald wieder ganz erholt

18.07.12 13:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

..Daninici: wenn du dis so guet machsch wie ig uf em Bau, denn chunnst guet... Ha am Samstig miese d Leitige mit Kabelbinder ad Ise binde.. Das heisst, ha dr ganz Dag die glichi Bewegig gmacht, zwoi drü schritt laufe, id Chnü, und denn di dinger festbinde.. Ha soooo muskelkater... Du machsch das sicher au super.. legsch eifach es hietli a süscht gsehsch no Tagelang us wie wenn du id Frab gheit wärsch... us dä hoor bringsch dä seisch so schwer...
Freut mi au für euch, so ä Neus Dahei isch immer spannend.. Wieder chli neui Sache chaufe und irichte...

Merci vielmol.. Jo bi echt froh, dass sie endlich s richtige gfunde hei und mir jetzt beruhigt id Zukunft chönne luege... Hoffentlich wird das gli besser mit em Gedächtnis.. Sie weiss alles no wo vor dr OP gsi isch.. aber sither... Hüt hets mi doch tatsächlich gfrogt öb ig jetzt dr Atrag becho heig, (ha ihre gseit mir miesse wenn si dahei isch zum caterer).. I so Situatione muess i glich chli schmunzle... Sie jo am Sunntig bi ihne gsi und heis gseit..

18.07.12 13:29
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: oje en ganze tag lang sglich mache. chan i mir vorstelle das etz muskelkater häsch
ui echt? merci für de tipp. ufs irichte freu i mi am meiste

do bruchted ihr alli no chli geduld, aber das chunt sicher gli wieder

 1 .. 188 .. 373 374 375 376 377 .. 2067 .. 3757
Problem   richtig   schaffe   schnell   Hochzit   natürli   einfach   himbeer   irgendwie   natürlich   eigentli   langsam   bearbeitet   Zuletzt   Kollegin   gspannt   wirklich   vorallem   eigentlich   Zeremonie