Bräute 2013 |
|
1 .. 1876 .. 3750 3751 3752 3753 3754 .. 3757
|
29.03.18 09:35
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Guete morge mitenand
Wieder mal im Büro
Ach, redet mär nöd vo entrümple... jetzt wohnemer ja erst sit eme Jahr idere Wohnig und es het sich scho so viel agsammlet. Am liebste würi en radikale Früehligsputz mache und d Häflti vode Spielsache wegrüehre de Cheller isch bi eus zum Glück super, en grosse Ruum, wo zwar viel drin het aber dur das dass mär ja erst chürzlich züglet sind, sind nur no Sache drin wo mär au würkli bruchet. Jetzt sötti langsam de Stubewage verstaue, de Chli het zwar scho lang kei Platz meh drin aber irgendwie gitts mär en Stich is Herz zum de verrume... d Babyziit isch scho fast verbi.
Oje, DVD und CD's het min Maa e ganzes Sideboard voll (vo im Cheller staht), mega Schad aber das Züg bringt mär wohl echt nüm weg, da hesch wohl no Glück gah snet, dass überhaupt 50.- defür überchunsch
Himpi das tönt denn guet mit dem Grät... ich weiss no, ich han mal alli Videokasettene vo mine Eltere irgendwo anegschickt, die hend denn alles DVD's drus gmacht. Und wenni jetzt drah denke, eigentli wetti scho lang mal alli Videos vode Chline irgendwie uf DVD bringe, wüsset ihr wie mär das am gschiedschte macht?
Ich bin im Moment so unmotiviert, das Wetter, d Früehligsmüedigkeit, kei Ahnig... s ufstah am morge fallt mär gar nöd eifach. Zum Glück chömet jetzt d Ostertäg und denn euse Städtetripp, freumi scho.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.04.18 09:26
neble
|
Re: Bräute 2013
elea:
ha vori grad 2 stoffwindle kauft zom teste. ha das scho eeewigs mol wele usprobiere und entli hani mol bstellt zom luege wis esch. be so gspannt. kenne der öper wo met stoffwindle wicklet?
Hey elea ich wickle mini bohne mit Stoff. es chunt immer chli druf ah was für stoffis das hesch es sind nöd all glich und je nach vorliebe fahrt mer mit de einte besser wie mit de andere. mer mues vorallem zersch "sis" system finde. fürweli hesch di entschide? fallsd frage hesch döfsch di gern melde :)
|
|
|
|
|
|
1 .. 1876 .. 3750 3751 3752 3753 3754 .. 3757
|